Şimdi Ara

Turbo teklermi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
765
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2010 model doblo 1.6 aracım la ilgili sorunumu cozmeye calısıyorum ancak hicbi usta cozemedi
    Arac kendini toplarken en az 3 defa turbo kapanıp acılıyor gibi oluyor. 1500 ila 2500 devirleri arasında surekli yapıyor 6 aydır devam ediyor sistemde hic bi arıza kaydı da cıkmıyor. Gitmedigim fiat servisi kalmadı. Bu sıkıntıyı yasayan veya konuyla alakalı bilgisi olan varsa bana yardımcı olursa cok memnun olurum
    Tesekkurler



  • besleme hortum ve bağlantılarda kaçak olabilir. basınç düşüklüğü tekleme yaptırır dediğiniz gibi
  • VGT turboya sahip sanirim, elektronik kontrollerinden suphe ederim. Bilgisayara bağlayıp test surusune ciktiniz mi ?
  • Evet pompa basıncına kadar olculdu sorun yok dediler
  • Cihan226 C kullanıcısına yanıt
    Test sürüsüne cikildi diye anliyorum, acma kapama isini vgt unitesi yapar.
  • Tesekkur ederım onu da bi test ettıreyım
  • Aynı olay sprinter da başıma gelmişti arabanın bakılmadık değişmedik yeri kalmadı manifolda kadar değişti sorun çözülmedi en son bi forum sitesinde aynı sorunla karşılaşan birisinin yazısını bulmuştum turbo içindeki türbinlerin zamanında açılıp kapanmadığından bahsetmişti servise olaydan bahsettim turboya kalibrasyon yapıldı sorun yüzde 80 çözüldü ama hiçbir zaman araba eski performansına dönmedi hatta zaman zaman tekrar güç düşüşü oluyor servis şimdide eksoz tıkanmış diyor.
  • Bende aracı servise goturdum eksoz manifoldunun ve hava akısmetrenın degısımıni istedi 1.500 tl masraf cıkardı oraya yaptırmadım hava akısmetreyi orjinal parca ile degistim. Ama eksoz manıfoldundan ne gibi sorun yapabilir bilmiyorum. Ustalar kacak goremedi
  • Ayrıca katalizörü de ölçtürdüm oradan da sıkıntı cıkmadı
  • Cok tesekkur ederim ins. Bu dediginiz önerilerden birisi cıkar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DC7C3F70E

    Bu mesaj silindi.
    Ford Fiesta 1.6 Tdci 90 aracım var.

    Herhangi bir arıza kaydı olmamasına rağmen 2500 devirden sonra aracın çekişi hissedilir düşüyordu. %20 civarı.
    Sonra n75 valfini değiştirdik. Sorunumuz düzelti.
  • Aceba n75 valfinin arızalı oldugunu anlayabiliyorlarmi yoksa ihtimal olarak degismemiz mi gerekiyor
  • Birde ek olarak arkadaşımda 2005 2.0 TDİ passat aracı var. Dediğiniz problemin bir benzeri onda yapıyordu lakin onunki yüksek devirlerde yapıyordu. Araç dip gazla hızlanırken kesikli hızlanıyordu. Hava filtresi üzerindeki maf sensörünü orjinali ile değiştirdi sorunu düzeldi. Maf sensörü daha önce arızalandığında yan sanayi takmışlar bu yüzden elektronik sensörlerin orjinal olmasına dikkat edin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihan226

    Aceba n75 valfinin arızalı oldugunu anlayabiliyorlarmi yoksa ihtimal olarak degismemiz mi gerekiyor
    İyi bir usta anlayabiliyor. Bizimkisi turbonun üzerinde bişeyi çekiyor mu çekmiyor mu diye kontrol etmişti. Sonucunda arızalı olduğuna kanaat getirdi. Eskisi çekmiyormuş. Ne olduğunu bende bilmiyorum.
  • Anladım ustam cok tesekkur ederim. N75 valfini gösterecem sonucu yine sizinle paylasırım inş.
  • N75 valfini degiştirdim ancak sorun gitmedi. Turbo aksamını teste sokucaz inş. Sorunu burada bulabiliriz
  • Westgate islevini yerine getiriyormu onu test etsinler zaten turbo kontrol valfi degismis bi sebep kalmiyor turbodan yana mazot pompasi veya enjektorde olabilir
  • Enjektorler gecen yıl revize ettirdim. Pompadada sorun olmadıgını soylediler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihan226

    Enjektorler gecen yıl revize ettirdim. Pompadada sorun olmadıgını soylediler
    Sıkıntınızdan kurtuldunuz mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hbg_ant2

    Sıkıntınızdan kurtuldunuz mu ?

    Alıntıları Göster
    Çözüldü mü acaba benzer sorunu yasadım bende
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.