Şimdi Ara

Accent Blue 1.6 Crdi aldık. İzlenimlerim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
3.169
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba, daha önce konu açmıştım 2005 accent admire 1.3 aracımız vardı aracı takasla değiştirdik . 2012 86.000 km'de Accent Blue 1.6 Crdi Mode plus aldık. Araç 9 gündür bizde. Dilim döndüğünce anlatmaya çalışayım belki birilerine yardımım dokunur.

    Öncelikle motordan bahsedeyim. Benzinli ve düşük hacimli motordan sonra araç bana gayet atik geldi sollamalarda olsun yokuşlarda olsun çok tatmin etti. Fakat bu tatmin seviyesi araç 2bin devrin üstüne çıkınca geliyor. Araç 2 bin devre kadar cidden çok cansız canımı sıkıyo(turbonun 1900 devirde devreye girdiğini bilerek yazıyorum). Turbo boşluğu diye bi kavram duymuştum heralde bu olay oluyo tam bilmiyorum. Yalnız 2bin deviri geçince araç gayet seri koltuğa yapıştıgınızı hissediyosunuz. Dizel araçlar için yüksek devri sevmezler derler ama ben 4000 devre kadar kullandım daha üstüne çıkmadım ,yüksek devirden kastınız 4 bin devirse araç 4 bin devire kadar gayet güzel yürüyor gücünden mi bilmem. Kısacası düşük devir cansızlığı olsa da motor beni tatmin etti.

    Yakıt tüketimine gelecek olursam araca iki defa mazot alındı 120 tl ve 50 tl olmak üzere. Toplam 170 TL mazotla 820 km yol yaptı araç daha 83 km de menzil vardı. km başına 20 kuruş düşüyor sanırsam. Yalnız 820 km nin 200 kmsi Düzce- Bartın yolunda kullandıldı yani şehir dışı ve ara ara 170-180 km hızlarla Bartın'a geldi araç. Aracı ben getirmedim babam getirdi o yüzden yüksek hızda nasıl olduğuna değinemeyeceğim. Aracı çoğunlukla hep ben kullandım 600 km şehiriçi civarı bu yakıt değerlerini hiç kasmadan yakaladım araçtan keyif almaya baktım devirli kullandım açıkçası. Ama şehiriçi dediğimiz yol Bartın pek trafik yok bunu belirtmek lazım. Büyükşehirlerde dur kalk trafikte elbet artar tüketim. Yol bilgisayarının fotosunu neden çekmedim bilmiyorum şu an aklıma geldi. İsteyen olursa müsait olduğum ilk fırsatta çekip atarım. Dediğim gibi bu değerler araç az yaksın diye yırtınarak yapılmadı isteyen kişi araca daha az yaktırabilir. Kısacası yakıt tüketimi beni aşırı tatmin etti.

    Donanım olarak araçta ABS ve ESP var . ESPyi kapatma seçeneği de sunuyor araç. Dijital klima ve hız sabitleyici yok. Donanım bakımından fakir bana göre :D

    Yol tutuşa gelirsek ben aracı zorlamadım açıkçası ama şunu belirteyim 110 120 km gibi hızlarda viraja girerken frene basma isteği duymadım araç bana güvenli geldi önceki accent admire aracımızda ayağımı gazdan çekmek zorunda kalıyodum ister istemez virajı alamayacak gibi oluyodu kısacası bana güven vermiyodu.

    Konfora değinirsek ben pek bu konudan anlamam ama bana orta seviyede gibi geldi . Kasislere girince sert yumuşak arası bi darbe emişi var. Araçta en sevdiğim konuysa motor sesi. İnanın dükkanın kapısında otururken yoldan geçen multijet motorların sesi beni rahatsız ediyo. O multijetteki traktör sesi Crdi motor da yok . Burda Fiat'ı kötülemiyorum benim hiçbir marka fanatikliğim ve takıntım yoktur bunu belirtmek isterim. Araç hakkında düşüncelerim bunlar birilerine yardımım dokunursa ne mutlu bana



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anlyamann -- 22 Temmuz 2015; 21:58:55 >







  • Hayırlı olsun, güle güle kullanın. İstersen plakayı kapa hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jasonmorhyne J kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim .bir de bu sorunun cevabını merak ederim plaka görünmesinin ne gibi zararı olabilir yolda herkes görüyo zaten bunu
  • Fotoyu alıp ilana koyabilirler mesela

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaça aldınız aracı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mnr980 kullanıcısına yanıt
    41.500
  • Hayirli olsun hocam,kazasiz belasiz kullanin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartalus kullanıcısına yanıt
    quote:

    Orijinalden alıntı: jasonmorhyne

    Fotoyu alıp ilana koyabilirler mesela
    teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anlyamann -- 22 Temmuz 2015; 22:43:00 >
  • Fiyat iyimiş kazasıs belasız kullanın, değişen boya durumu nedir hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kazasız belasız kullanın ancak Turbo aracı çalıştırdığınız anda devreye girer fakat dizel araçlar maksimum torkunu yaklaşık 1750 d/dk da verdiği için sizde o hissi uyandırıyor. ayrıca genel olarak maksimum gücünü 3500-4000 devirde verip en fazla 4500-5000 devir çevirirler. benzinli araçlar hem maksimum gücünü daha yüksek devirde verir hemde daha yüksek devir çevirir. tekrar hayırlı olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: porsche911gt2

    kazasız belasız kullanın ancak Turbo aracı çalıştırdığınız anda devreye girer fakat dizel araçlar maksimum torkunu yaklaşık 1750 d/dk da verdiği için sizde o hissi uyandırıyor. ayrıca genel olarak maksimum gücünü 3500-4000 devirde verip en fazla 4500-5000 devir çevirirler. benzinli araçlar hem maksimum gücünü daha yüksek devirde verir hemde daha yüksek devir çevirir. tekrar hayırlı olsun.
    teşekkürler. verdiğiniz bilgiler de aklımın bi köşesinde olacak doğru zaten hatta aracı çalıştırınca ve stop etmeden turbonun yağlanması beklenir düşünmeden yazmışım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atomcu

    Hayırlı olsun

    quote:

    Orijinalden alıntı: atomcu

    Hayırlı olsun

    sağolun hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mamlamoz

    Fiyat iyimiş kazasıs belasız kullanın, değişen boya durumu nedir hocam.

    değişen yok hocam ön tamponda lokal boyalar var. sağ kapıda da darbe vardı aldığımızda. birkaç yerinde de boyaya ihtiyaç var avuç içi kadar yerlerde çizikler var
  • 1.3 accent kac kmdeydi kaca sattiniz? bu admirelerde direksiyon sararmasi sorunu mu var yoksa benim baktigim araclar km dusurme mi?
    performans cok mu kotu 1.3 te? kac hiz gordunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rena34

    1.3 accent kac kmdeydi kaca sattiniz? bu admirelerde direksiyon sararmasi sorunu mu var yoksa benim baktigim araclar km dusurme mi?
    performans cok mu kotu 1.3 te? kac hiz gordunuz?


    2005 model 176.000 kmde sattık. Direksiyon kalitesiz evet sararmalar olabiliyor bizde kılıf vardı. 17 bine sattık aracı ön tampon değişik ve lokal boyaları vardı. Acele etmesek daha iyi bi fiyata gidecekti orası kesin yalnız. Performans çok kötü değil vites düşürünce motor canlanıyodu sollamalarda falan ben sıkıntı yaşamadım. Yalnız 5. viteste gaza basarsanız arabanın yürümesi biraz vakit alacaktır sorun bu. 170 i gördük biz lpg de bassak daha giderdi belki ama dediğim gibi güvensiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anlyamann

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rena34

    1.3 accent kac kmdeydi kaca sattiniz? bu admirelerde direksiyon sararmasi sorunu mu var yoksa benim baktigim araclar km dusurme mi?
    performans cok mu kotu 1.3 te? kac hiz gordunuz?


    2005 model 176.000 kmde sattık. Direksiyon kalitesiz evet sararmalar olabiliyor bizde kılıf vardı. 17 bine sattık aracı ön tampon değişik ve lokal boyaları vardı. Acele etmesek daha iyi bi fiyata gidecekti orası kesin yalnız. Performans çok kötü değil vites düşürünce motor canlanıyodu sollamalarda falan ben sıkıntı yaşamadım. Yalnız 5. viteste gaza basarsanız arabanın yürümesi biraz vakit alacaktır sorun bu. 170 i gördük biz lpg de bassak daha giderdi belki ama dediğim gibi güvensiz

    20 bine arac bakiyorum da accentler var.
    o km de alinir mi? baska bir tavsiyeniz var mi?
    Kronik.arizalari vs. var mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rena34


    quote:

    Orijinalden alıntı: anlyamann

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rena34

    1.3 accent kac kmdeydi kaca sattiniz? bu admirelerde direksiyon sararmasi sorunu mu var yoksa benim baktigim araclar km dusurme mi?
    performans cok mu kotu 1.3 te? kac hiz gordunuz?


    2005 model 176.000 kmde sattık. Direksiyon kalitesiz evet sararmalar olabiliyor bizde kılıf vardı. 17 bine sattık aracı ön tampon değişik ve lokal boyaları vardı. Acele etmesek daha iyi bi fiyata gidecekti orası kesin yalnız. Performans çok kötü değil vites düşürünce motor canlanıyodu sollamalarda falan ben sıkıntı yaşamadım. Yalnız 5. viteste gaza basarsanız arabanın yürümesi biraz vakit alacaktır sorun bu. 170 i gördük biz lpg de bassak daha giderdi belki ama dediğim gibi güvensiz

    20 bine arac bakiyorum da accentler var.
    o km de alinir mi? baska bir tavsiyeniz var mi?
    Kronik.arizalari vs. var mi?

    ben olsam accent alırım 176.000 km ye kadar rutin bakım hariç sanayiye girmedi araç gerçi biz 110.000 km de almıştık.Yakıt olarak uzun yolda 110 120 km hızla 18 19 kuruş yakar. şehiriçi de 25 kuruş civarı. Satmamızın sebebi artık masrafların çıkmaya başlamasıydı şanzıman geri vitese geçmiyodu. Anahtar çipi bozuldu. Ve 3 yıl önce biten aküyü doldurup tekrar takmıştık 3 yıl sonra tamamen ömrü bitti sıfır akü aldık. Bizde çıkan sorunlar bunlar kronik sorunu var mı bilmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rena34

    1.3 accent kac kmdeydi kaca sattiniz? bu admirelerde direksiyon sararmasi sorunu mu var yoksa benim baktigim araclar km dusurme mi?
    performans cok mu kotu 1.3 te? kac hiz gordunuz?


    Admire 1,3 yerine milenyum 1,5 yada para varsa 1,6 admire alın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayırlı olsun, iyi günlerde kullanın..
    yenilerinin fiyatlarına baktım dondum, hyundai era ismi gibi çağ atlamış fiyatlarda.. tek hava yastıklı modeli 48 bin tl, 70 bine kadar çıkıyor c segment fiyatlarında pes diyorum
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.