Şimdi Ara

TURBOLU ARAÇLAR İÇİN KitMTM mi PRİNS mi (Her ikisi de Keihin enjektörlü) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
1
Favori
3.466
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volvole


    Enjektör değişimi için ekstradan verdiğim ücret, Kitmtm Şafak Karaca Bey' in enjektör montajı yaptırdığım yer ile görüşmesi üzerine tarafıma geri ödenmiştir, konuyu takip eden arkadaşların bilgisine.

    YAPTIRDIĞINIZ BAYİYİ BİZİMLE PAYLAŞMIŞ OLSAYDINIZ İNANIN BU KADAR BU KONU UZAMAZDI.KEŞKE BİZİMLE PAYLAŞMIŞ OLSAYDINIZ.SELAM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volvole


    Enjektör değişimi için ekstradan verdiğim ücret, Kitmtm Şafak Karaca Bey' in enjektör montajı yaptırdığım yer ile görüşmesi üzerine tarafıma geri ödenmiştir, konuyu takip eden arkadaşların bilgisine.

    Bana da taahhüt ettikleri her şeyi eksiksiz yaptılar. Dün (04.03.2014) sarı enjektörlerim takıldı. Tekrar ayarlar yapıldı. Beklediğimden daha yüksek bir ilgi gördüm. Aydeğer Otogaz'a ve Şafak Karaca beyefendiye tekrardan teşekkürler. Sizin sorununuzun da halledilmesine ayrıca sevindim.
  • Ben de KitMTM den sorun yaşayan ve distribütörden destek görmeyen bir kullanıcıyım. Sırf sorun ortadan kalksın, kafam rahat olsun diye neredeyse bi atiker kit maliyeti kadar ekstra masraf yaptım. Başka bir topic'te de durumu detaylı anlatmıştım burada tekrar yazmayacağım.

    Maalesef ben, defalarca Şafak beyi arasam da, mail atsam da, gittiğim bayiye aratsam da çözüm bulamadım.

    Benim duam; KitMTM taktırıpta şanslı olanların Allah şansını daim etsin, problem yaşayanların da Allah yardımcısı olsun.

    Kit'e güvenirim, taktırdığım bayiye güvenirim ama ne distrübütör firmaya ne de Şafak bey'e güvenmem...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: safakkaraca-KİTMTM

    quote:

    Orijinalden alıntı: volvole


    Enjektör değişimi için ekstradan verdiğim ücret, Kitmtm Şafak Karaca Bey' in enjektör montajı yaptırdığım yer ile görüşmesi üzerine tarafıma geri ödenmiştir, konuyu takip eden arkadaşların bilgisine.

    YAPTIRDIĞINIZ BAYİYİ BİZİMLE PAYLAŞMIŞ OLSAYDINIZ İNANIN BU KADAR BU KONU UZAMAZDI.KEŞKE BİZİMLE PAYLAŞMIŞ OLSAYDINIZ.SELAM

    Şafak Bey olmadı şimdi...

    Volvole sizi defalarca aradığını söylüyor, siz ise " BAYİYİ BİZİMLE PAYLAŞMIŞ OLSAYDINIZ " diyerek müşterinizi yalancı duruma sokuyorsunuz...


    @volvole

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: safakkaraca-KİTMTM

    quote:

    Orijinalden alıntı: volvole


    Enjektör değişimi için ekstradan verdiğim ücret, Kitmtm Şafak Karaca Bey' in enjektör montajı yaptırdığım yer ile görüşmesi üzerine tarafıma geri ödenmiştir, konuyu takip eden arkadaşların bilgisine.

    YAPTIRDIĞINIZ BAYİYİ BİZİMLE PAYLAŞMIŞ OLSAYDINIZ İNANIN BU KADAR BU KONU UZAMAZDI.KEŞKE BİZİMLE PAYLAŞMIŞ OLSAYDINIZ.SELAM

    Şafak Bey olmadı şimdi...

    Volvole sizi defalarca aradığını söylüyor, siz ise " BAYİYİ BİZİMLE PAYLAŞMIŞ OLSAYDINIZ " diyerek müşterinizi yalancı duruma sokuyorsunuz...


    @volvole

    Hocam bizler şafak bey ile cok ayri dunyalarin insanlariyiz, ayni dili konusmuyoruz derler ya öyle birsey iste,cevap hakkim dogmus ama konu cok daha fazla uzamasın diye birsey demiyorum bu konu, aylarca yeterince canimi sıktı zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracım için KitMTM düşünürken bu konu fikrimi değiştirmeye başladı. Sanırım biraz daha verip Prins taktırmak daha iyi olacak. Bu tarz ürünlerde fiyattan çok satış sonrası destek çok daha önemli diye düşünüyorum.
  • turbo ve kompressör araçlar için bizim size önerimiz prins vsı-2 turbo kit
    güvenilir disribitör yetkili bayi agı geniş olan markaları tercih dediniz
    bu tür araçlara montaj yapabilen yetkili servis ve deneyimli ustayı iyi araştırınız
    yoksa çok sorunlar yaşabilirsiniz

    detaylı bilgi için bize özelden yazabilirsiniz saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çetinsayotogaz -- 19 Aralık 2014; 17:27:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jedi_master

    Aracım için KitMTM düşünürken bu konu fikrimi değiştirmeye başladı. Sanırım biraz daha verip Prins taktırmak daha iyi olacak. Bu tarz ürünlerde fiyattan çok satış sonrası destek çok daha önemli diye düşünüyorum.
    Birkaç ay önce sanayide KitMTM montajı yapılan bir e200 mercedes gördüm. Ustaya, regülatör problemini sorduğumda sorunun devam ettiğini fakat müşterinin istediğini söyledi. Aynı arabayı bir süre sonra tekrar gördüm ve bir sorun mu var diye sorduğumda regülatörünü başka markayla değiştirdiklerini söylediler.

    Büyük konuşmayayım ama, her nekadar stabil çalışsa da distrübütörden kaynaklanan yaşadığım problemlerden dolayı bir daha KitMTM kit kullanacağımı zannetmiyorum. Şu an BRC regülatör takarak sorunumu çözsem de, yaşadıklarımı ve yaptığım masrafı düşününce benim gözümde KitMTM in kalitesi SIFIRLANMIŞ DURUMDA.

    Şu an araç değişimi arefesindeyim. Şu aki aracıma yaptığım masrafı ne kadar amorti ettim veya lpg dönüşümü yaptığıma değdi mi emin değilim ve hesaplamak bile istemiyorum. Satacağım kişi ağız tadıyla kullanır inşallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahony -- 30 Aralık 2014; 23:24:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahony

    quote:

    Orijinalden alıntı: jedi_master

    Aracım için KitMTM düşünürken bu konu fikrimi değiştirmeye başladı. Sanırım biraz daha verip Prins taktırmak daha iyi olacak. Bu tarz ürünlerde fiyattan çok satış sonrası destek çok daha önemli diye düşünüyorum.
    Birkaç ay önce sanayide KitMTM montajı yapılan bir e200 mercedes gördüm. Ustaya, regülatör problemini sorduğumda sorunun devam ettiğini fakat müşterinin istediğini söyledi. Aynı arabayı bir süre sonra tekrar gördüm ve bir sorun mu var diye sorduğumda regülatörünü başka markayla değiştirdiklerini söylediler.

    Büyük konuşmayayım ama, her nekadar stabil çalışsa da distrübütörden kaynaklanan yaşadığım problemlerden dolayı bir daha KitMTM kit kullanacağımı zannetmiyorum. Şu an BRC regülatör takarak sorunumu çözsem de, yaşadıklarımı ve yaptığım masrafı düşününce benim gözümde KitMTM in kalitesi SIFIRLANMIŞ DURUMDA.

    Şu an araç değişimi arefesindeyim. Şu aki aracıma yaptığım masrafı ne kadar amorti ettim veya lpg dönüşümü yaptığıma değdi mi emin değilim ve hesaplamak bile istemiyorum. Satacağım kişi ağız tadıyla kullanır inşallah.

    Üstad bende Genius Max model regülatör takılı. Roketleme yapıyorum 6.000-7.000 devirlere çıkıyorum aniden hiçbir sorunla karşılaşmadım. Araç 5.500 devirde 250 km/s sürate ulaşıyor bu arada. Bu yüzden kullandığım regülatöre kötü diyemem. Ya aynı model regülatör kullanmıyoruz ya da size sorunlu bir regülatör denk geldi. belki de ben biraz şanslıyım bilemiyorum :) Sizin regülatör düşük basınçlı model mi bilmiyorum ama sorun ondan kaynaklı olabilir. Tabi eleştirinizde de haklısınız. En iyi ürün bile sorun çıkarabilir. İnsan bu noktada yetkili servislerde kendilerine kolaylık sağlanarak sorunlarının çözülmesini bekliyorlar doğal olarak.

    Saygılar.




  • Yaygın servis ağı ve kaliteli kullanıcıyı yormayan hizmet anlayışıyla BRC şu anda diğer markaların bir adım önünde.

    Zaten KitMTM bir BRC ürünü tek farkı Kehin enjektörleri.

    Aslında KitMTM ve BRC aracılığı ile hizmetin ne kadar önemli olduğunu, distribütörün ne anlama geldiğini görmüş oluyoruz. Aynı fabrikanın malı ayrıca enjektörleri daha kaliteli olmasına karşın BRC farklı bir klasmanın oyuncusu oldu Türkiye'de.
  • Benim aracım 130 hp ve atmosferik motor. Dolayısıyla Genius Max'ı fuzuli olacağı için bizim araçlara takmıyorlar. Benim bahsettiğim regülatör ise, servisin de problemli olduğunu teyit ettiği bir model. Üzerinden zaman geçtiği için modelini hatırlamıyorum ama 2000 motora kadar olan ve 150hp altı atmosferik motorlara takılan model. Şu an evin kilerinde yatıyor. Atsan atılmaz satsan satılmaz durumda hurdaya çıktı.

    Herşey bir kenara, ben şunu gördüm ki bir problem anında KitMTM distrübütörü elini taşın altına koymuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahony

    Benim aracım 130 hp ve atmosferik motor. Dolayısıyla Genius Max'ı fuzuli olacağı için bizim araçlara takmıyorlar. Benim bahsettiğim regülatör ise, servisin de problemli olduğunu teyit ettiği bir model. Üzerinden zaman geçtiği için modelini hatırlamıyorum ama 2000 motora kadar olan ve 150hp altı atmosferik motorlara takılan model. Şu an evin kilerinde yatıyor. Atsan atılmaz satsan satılmaz durumda hurdaya çıktı.

    Herşey bir kenara, ben şunu gördüm ki bir problem anında KitMTM distrübütörü elini taşın altına koymuyor.





    Lpg kiti Takılacak ise , Prins takılmalı, kaba tabir olacak ama gerçekten gerisi faso fiso.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahony

    Benim aracım 130 hp ve atmosferik motor. Dolayısıyla Genius Max'ı fuzuli olacağı için bizim araçlara takmıyorlar. Benim bahsettiğim regülatör ise, servisin de problemli olduğunu teyit ettiği bir model. Üzerinden zaman geçtiği için modelini hatırlamıyorum ama 2000 motora kadar olan ve 150hp altı atmosferik motorlara takılan model. Şu an evin kilerinde yatıyor. Atsan atılmaz satsan satılmaz durumda hurdaya çıktı.

    Herşey bir kenara, ben şunu gördüm ki bir problem anında KitMTM distrübütörü elini taşın altına koymuyor.





    Üstad o taktırdığınız yere de bağlı. Ben ne montajda ne de sonraki uğramalarımda hiçbir sorun yaşamadım. Sorun yaşamıyorsan neden sonraları sürekli uğruyorsun diye düşüneceksiniz belki ama Hüseyin Usta Volvo konusunda tecrübe edinmiş biri. LPG kitinden dolayı değil araçla ilgili birşey danışacağımda uğruyorum yanına. Allah razı olsun birşey talep etmeden seve seve bakıyor arabama. Diğer MTM kullanıcılarının yorumlarını görünce şaşırıyorum gerçekten. Acaba ben mi çok şanslıyım. Başka bir yerdeki MTM'yi değil ama Aydeğer Otogaz'daki Hüseyin Usta'nın yaptığı montajla MTM LPG kitini kesinlikle tavsiye ediyorum Ankara'da yaşayanlar için...




  • smucuk kullanıcısına yanıt
    Tam anlamıyla öyle hocam SEN ŞANSLISIN gerçekten
  • Bende montajsal bir hata yok. Benim aracım 130 hp ve atmosferik olduğu için takılması öngörülen ve yeterli gelen 1200 mbar lık regülatör takıldı. Takılan regülatörün kapasitesiyle ilgili bir sıkıntı yok.
    Benim problemim bu regülatörün genel olarak içinde sorunlar taşıması. Hyundai'nin kendi forum sayfasında da aynı problemleri yaşayanlar vardı. Firma kimisinin regülatörünü farklı 1500mbar lık regülatörle değiştirerek çözmüş.

    Ben regülatördeki teknik problemden etkilendim ve değişimini istedim. Uğraştım, didindim fakat başkasının regülatörünü değiştiren firma bende aynı uygulamayı yapmadı. Ben de kafamı ağrıtacağına param gitsin diye regülatörümü BRC regülatörle değiştirdim. Bana toplam maliyet 2.700TL civarlarına geldi. bugün itibariyle araca montaj yapılalı 23 ay olmuş. 2.700TL'yi henüz amorti etmemiş olma ihtimalim yüksek.

    KitMTM genel olarak kaliteli bir altyapıya sahip olabilir fakat Türkiye'de algılanan kalite yerlerde geziyor. KitMTM ticari olarak bir marka olsa da müşteri gözündeki markalaşmayı sağlayamamış durumda. Markalaşmak için sadece öz ürün yeterli olmayıp, satış sonrası destek gibi unsurlarla genişletilmiş ürün olması önemlidir. Bugün müşteriler öz ürün değil genişletilmiş ürünleri tercih etmekte ve bunun için daha fazla maliyeti göze almaktadır.
    Bugün firma sorumlusu bile markayı tanıtırken BRC'yi ön plana çıkarak tanıtım yapıyor. BRC'yi üreten firmayız diye prim yapmaya çalışıyor. Ben bile aracımdaki kiti birilerine anlatırken BRC yi üreten firmanın kendi kiti diye söylemek zorunda kalıyorum.

    Sayın smucuk size sorunlu bir parça takılmadığı veya denk gelmediği için şanslısınız. Ben de regülatör haricinde sorun yaşamadım. Regülatör problemim olmasaydı bende sizinle aynı fikirde olacaktım. Fakat sizde bizim gibi, çözüm için distrübütöre görev düşen bir sorun yaşamış olsaydınız bizlerle beraber olma ihtimaliniz yüksekti.

    Yaşadığm tecrübe sonucunda, bugün bana Prins hariç sadece iki seçenek verip KitMTM mi BRC mi deseler, BRC derim.

    Hatta KitMTM mi Atiker mi deseler; geçmiş tecrübelerimdeki Atiker ürün ve firma memnuniyetimden dolayı Atiker'i de öne alırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahony -- 14 Ocak 2015; 13:58:54 >




  • Aslında KitMTM sadece Türkiye'de olan bir ürün diye biliyorum.
    BRC'yi üreten firma değil de 1977'de MTM diye kurulan firma 1980'den itibaren ticari faaliyetine BRC olarak devam etmiş.

    Bahsettiğiniz konuda size sonuna kadar katılıyorum @mahony müşteri sadece ana malzemeyi satın almıyor birlikte verilecek hizmetide satın alıyor.
    Dolayısıyla ithal ürünlerde ithalatçı firmanın sektörü bilmesi, gücü ve hizmet anlayışı da çok büyük bir etken.

    Bu arada turbolu araçların da dönüşüm açısından atmosferik motorlarla bir farkı yok mühim olan silindir başına düşen hp.
    Takılcak malzeme tercihi buna göre yapılmalı.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.