Şimdi Ara

TurboluE36 bmw 3.20i mi turbosuz 3.28i mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
1
Favori
2.426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selâmun aleyküm öncelikle herkese iyi günler uzun zamandır düşündügüm fakat işin içinden çıkamadığım bi konu var onun için buraya yazıp sizlere sormak istedim.
    arabamı yeni sattım aklımda dedigim gibi bi E36 3.20i alıp turbolamak veya normal 3.28i almak var(1993-1998 arası) bu iki seçim arasında çok kararsızım size sormak istedigimde bu konu sizce hangisini tercih etmeliyim bana faydası veya zararları ne olur suan max. olarak 35bin param var kullanma amacım drift veya drag yarışlarına katılmak için degil bana 250-270 veya en fazla 300 hp güç versin yeter ayagımın altında o gücü hissedeyim yeter bana 3.20i alıp turbolama sistemi daha güzel gibi geliyor o turbo sesi anı hızlanması vs..
    Bu turbo olayı araştırdıgıma göre tabi öyle alıp takalım iş oldu bitti degil forumlarda araştırdıgım kadarıyla pistonlar silindir kapagı manifold fren sistemi gerekirse amörtisörler falan daha başka parçalarda var galiba kusura bakmayın bilmedigim bi iş oldugum için bazı parçaları yazmadım bile bunlar degişir diye tahmin ediyorum.
    Tabi diger seçenek olan 3.28 de fabrika çıkışlı herşeyi 2.8 motora göre ayarlı bi araba var ama ondada turbo yok +35bin e suan için bi saglam 3.28 bulmak çok zor oda var bu arada 3.20i alıp başlarsam bu işe çogu motor parçaları degişecegi için motorda sıfırlanmış olucak artı olarak bu da var 3.20nin ama dedigim gibi bi 3.28 alıcak olursak en az zaten 250 bin km de olucak onun motoru ne kadar performanslı olucak oda belli degil kafamı karıştıran bi şeyde bu turbolama konusu ile ilgili hangi foruma baksam sakın yapma sanayide ustalarsan ayrılamazsın çok sorun çıkartır daha çok masraf yaparsın hiç bişeyde dogru düzgün olmaz diyorlar ne gibi sıkıntılar çıkabilir ki gerekli parçaları degiştirdikten sonra;
    Turbo maliyeti olarak 25 e bi 3.20i alsam şuan sitede normali var gerçi sitedeki bütün arabaların hiç bi sıkıntı yok gibi yazıyorlar herkes arabasına hiç bi sıkıntısı yok demiş :D yani motor parçalarının çogu degişecegi için motoru çok önemli olmaz diye düşünüyorum yanlış düşünüyorsam söyleyin lütfen 10bin civarı da gerekli parçaları ve turboyu taktırması vs. desek 35bin e hallederim gibi geliyor.
    Son olarak da 3.20 ye bu turbo olayını yapıcak olursam dedigim hp yi alabilirmiyim işlemi yaptık diyelim motor ömrü ne kadar olur turbo ömrü ne kadar olur genelde herkes sıkıntılı demiş ama sitelere bakarken bi site buldum adamlar baya bmw turbolamış linkini atıyorum sizde bi bakarsınız:http://www.jdmworks.net/turbo-bmw
    Sizce hangisi daha mantıklı olur faydası ve zararları ne olur bana bilen veya yapan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirse çok iyi olur bende ona göre bi araba bakıcam artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darky0117 -- 23 Mayıs 2016; 11:47:22 >







  • Kardeş bela aramaya gerek yok ...sen paranı koy karşına bi kibrit çak yak .ustalara kazık yerken hissediceklerinden daha az koyar emin ol ..bu işten vazgeç boşa sinir hastası olma ...ha param sınırsız deseydin ozaman yap derdim .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 328 alınır motor rektife edilir.
    Paşa paşa binilir...

    Ha 320 turboladın diyelim sorunlarını geçtim turbo lagı büyük ihtimalle çok olacak. Yine devir çevirmen gerekecek. Bi işe yaramayacak...


    Edit: o yaşdaki 328e de güven olmaz. Gel vazgeç bu sevdadan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZETEC SE -- 23 Mayıs 2016; 12:35:48 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amaç sadece gazlamaksa o motoru turbolamaya ve diğer eziyetlere verilecek parayı köşeye koyun Polo gti alın, biraz daha üstü 208 gti boşuna kaç yaşındaki araçlara böyle paralar vermeyin hemde.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3.20 alsak ayrı bi dert 3.28 alsak o daha ayrı bi dert napcam anlamadım kafa eror verdi şuan.
  • o turbo araçları yürüten insanlar bir sorun olduğunda kendileri motoru indirip bakıyor sen bakabilecek misin?, eğer bakamayacaksan alma ustalar seni sömürür
  • temiz, duzgun binilecek e36 lara para yetmez, paranin yettigi seni tatmin etmez. 35 e bence iyi bi araba al bin gonlunce, digeri atin intikami olur muhtemelen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    PASSAT 1.8T Mİ AUDİ A4 ? MÜ
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Fazla detaya girmeden cevap vereyim.

    1) 35.000 TL bütçe ile eğer sanayi esnafı değilsen ve elinde oradan buradan kalmış kullanılabilir parçalar yoksa dediklerini yapman zor değil İMKANSIZ.
    2) Standart bir 328i'nin fabrika verilerine göre motor gücü 193 hp'dir. Bu da ancak fabrika standartlarında çok sağlıklı bir motor ve onun yan donanımları olan diğer parçaların (hava akışmetre, enjektör, krank sensörü, diğer sensörler, benzin pompası, kasnaklar, vanos vs gibi) mükemmel kondisyonda olmasıyla mümkündür. Sen arabayı alıp komple sıfır motor yaptırsan bile değişecek olan parçalar pistonlar, kollar, sübaplar olacaktır. Yani sen bir 328i alıp motor rektifiye işlemi yaptırsan bile fabrikanın güç değeri olan 193 hp'yi yakalaman çok zor. Çünkü yukarıda bir kısmını yazdığım motor yan donanımlarının yenisini alamicaksın ve eskimiş olan parçalar tam verimle çalışmadığı için motordan aldığın verim düşecek. Tabii bu arada yaptıracağın rektifiye işleminin gerçekten mükemmel işçilikle yapılacağını ve alacağın yan sanayi motor parçalarınında gerçekten fabrika standartlarında verim vereceğini varsayıyorum (ki mümkün değil). Yazdığım parçaların tamamını değiştirip orjinal parçalarla toplamaya kalksan sadece motora 35.000 TL olan toplam bütçen yetmez. Uzun yazdık ama devam edelim.
    3) 250 - 300 hp arası sağlıklı güç alabilmek için 328i turbolaman gerek 320i turbolayarak o güçlere çıkmak için aşırı yüksek turbo basıncı gerekir, onun içinde motorun içinin çok kaliteli özel parçalarla toplanması gerekir. Ayrıca çok iyi bir standalone motor kontrol ünitesine ECU ihtiyacın olacak. Öyle JDM WORKS'ün kullandığı gibi ÇOP piggyback kullanırsan devamlı ateşleme karıştırır, her aldığın benzinde araç sapıtır, hergün tamire gider gelir kısa zamanda da motoru dağıtırsın.
    4) Piyasada araç turbolayan servislere, tamircilere, sözüm ona modifiye proflarına gidersen sana yapılacak işlemler çok basit gibi gösterirler, ayrıca çok da makul rakamlara sana turbolu 300 hp bir E36 yapacaklarını söylerler ancak bu sadece senin aracını orada söktürmen için ikna etmek adına yapılmış bir çalışmadır. Çünkü bir kere söküp işin içine girdikten sonra kolay kolay dönüşü yoktur artık. Sana o da gerek, buda çıktı vs derler ilk başta 5 lira dedikleri 10 TL'yi geçer, bulur buluşturur verirsin. Ancak dertler sıkıntılar yine bitmez, aracı ağır aksak kullanmaya başlarsın ardından bir dolu yeni parça ve malzeme gerekir 10 TL daha harcarsın bu arada motor kırarsın 5 TL daha harcarsın. Sonra dertler yine bitmez arabayı satmak istersin, ancak modifiyeye harcadığın paranın 1/4'ünü bile istesen araba yine satılmaz, hatta o modifiyeli haliyle standart fiyatına yine satılmaz. Parçaları söküp standarta çevirip öyle satarsın. Yani parçaları sökmek ve standarta çevirmek için de para verirsin. Sana parçaları satma konusunda yardımcı olacaklarını söylerler 100 verdiğin parçaları 60 liraya satacaklarını söylerler ancak 20 liraya zor satarsın.
    4) Vazgeç E36 modifiye etmekten. En yenisi 18 yaşında bir araba. Eğer E36'nın çok meraklısıysan 35.000 TL'ye ancak yıkılmamış ve 5.000 TL'de üzerine harcayarak binebileceğin bir E36 al.
    5) 328i 1996, 1997 yada 1998 model olarak bulabilirsin daha öncesinde 325i bulursun. 1993, 1994 model olup 328i denen arabalar, tds krank, bilmem ne kapak vs toplanarak silindir hacmi 2800'e yükseltilmiş arabalardır, yani 328i değildir üzerindeki motor M52B28 değildir. Yada motor M52B28'e çevrilmemiştir. Silindir hacminin 2800' yükselmesi arabayı 328i yapmaz, motoru da 328i motoru yapmaz. Ordan burdan toplanmış parçalarla yapılmış 2800'e çıkarılmış motordan da verim alamazsın, hararettir, kesikliktir, geç çalışmadır, kasılmadır uğraşır durursun. Heves ettiğin şeyler işçiliğe para vermeyen, elinde ordan burdan parça birikmiş tamirci işleridir.
    6) Sana pembe tablo çizerek söğüşlemek isteyenlere paranı boşuna kaptırma.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbulur

    Fazla detaya girmeden cevap vereyim.

    1) 35.000 TL bütçe ile eğer sanayi esnafı değilsen ve elinde oradan buradan kalmış kullanılabilir parçalar yoksa dediklerini yapman zor değil İMKANSIZ.
    2) Standart bir 328i'nin fabrika verilerine göre motor gücü 193 hp'dir. Bu da ancak fabrika standartlarında çok sağlıklı bir motor ve onun yan donanımları olan diğer parçaların (hava akışmetre, enjektör, krank sensörü, diğer sensörler, benzin pompası, kasnaklar, vanos vs gibi) mükemmel kondisyonda olmasıyla mümkündür. Sen arabayı alıp komple sıfır motor yaptırsan bile değişecek olan parçalar pistonlar, kollar, sübaplar olacaktır. Yani sen bir 328i alıp motor rektifiye işlemi yaptırsan bile fabrikanın güç değeri olan 193 hp'yi yakalaman çok zor. Çünkü yukarıda bir kısmını yazdığım motor yan donanımlarının yenisini alamicaksın ve eskimiş olan parçalar tam verimle çalışmadığı için motordan aldığın verim düşecek. Tabii bu arada yaptıracağın rektifiye işleminin gerçekten mükemmel işçilikle yapılacağını ve alacağın yan sanayi motor parçalarınında gerçekten fabrika standartlarında verim vereceğini varsayıyorum (ki mümkün değil). Yazdığım parçaların tamamını değiştirip orjinal parçalarla toplamaya kalksan sadece motora 35.000 TL olan toplam bütçen yetmez. Uzun yazdık ama devam edelim.
    3) 250 - 300 hp arası sağlıklı güç alabilmek için 328i turbolaman gerek 320i turbolayarak o güçlere çıkmak için aşırı yüksek turbo basıncı gerekir, onun içinde motorun içinin çok kaliteli özel parçalarla toplanması gerekir. Ayrıca çok iyi bir standalone motor kontrol ünitesine ECU ihtiyacın olacak. Öyle JDM WORKS'ün kullandığı gibi ÇOP piggyback kullanırsan devamlı ateşleme karıştırır, her aldığın benzinde araç sapıtır, hergün tamire gider gelir kısa zamanda da motoru dağıtırsın.
    4) Piyasada araç turbolayan servislere, tamircilere, sözüm ona modifiye proflarına gidersen sana yapılacak işlemler çok basit gibi gösterirler, ayrıca çok da makul rakamlara sana turbolu 300 hp bir E36 yapacaklarını söylerler ancak bu sadece senin aracını orada söktürmen için ikna etmek adına yapılmış bir çalışmadır. Çünkü bir kere söküp işin içine girdikten sonra kolay kolay dönüşü yoktur artık. Sana o da gerek, buda çıktı vs derler ilk başta 5 lira dedikleri 10 TL'yi geçer, bulur buluşturur verirsin. Ancak dertler sıkıntılar yine bitmez, aracı ağır aksak kullanmaya başlarsın ardından bir dolu yeni parça ve malzeme gerekir 10 TL daha harcarsın bu arada motor kırarsın 5 TL daha harcarsın. Sonra dertler yine bitmez arabayı satmak istersin, ancak modifiyeye harcadığın paranın 1/4'ünü bile istesen araba yine satılmaz, hatta o modifiyeli haliyle standart fiyatına yine satılmaz. Parçaları söküp standarta çevirip öyle satarsın. Yani parçaları sökmek ve standarta çevirmek için de para verirsin. Sana parçaları satma konusunda yardımcı olacaklarını söylerler 100 verdiğin parçaları 60 liraya satacaklarını söylerler ancak 20 liraya zor satarsın.
    4) Vazgeç E36 modifiye etmekten. En yenisi 18 yaşında bir araba. Eğer E36'nın çok meraklısıysan 35.000 TL'ye ancak yıkılmamış ve 5.000 TL'de üzerine harcayarak binebileceğin bir E36 al.
    5) 328i 1996, 1997 yada 1998 model olarak bulabilirsin daha öncesinde 325i bulursun. 1993, 1994 model olup 328i denen arabalar, tds krank, bilmem ne kapak vs toplanarak silindir hacmi 2800'e yükseltilmiş arabalardır, yani 328i değildir üzerindeki motor M52B28 değildir. Yada motor M52B28'e çevrilmemiştir. Silindir hacminin 2800' yükselmesi arabayı 328i yapmaz, motoru da 328i motoru yapmaz. Ordan burdan toplanmış parçalarla yapılmış 2800'e çıkarılmış motordan da verim alamazsın, hararettir, kesikliktir, geç çalışmadır, kasılmadır uğraşır durursun. Heves ettiğin şeyler işçiliğe para vermeyen, elinde ordan burdan parça birikmiş tamirci işleridir.
    6) Sana pembe tablo çizerek söğüşlemek isteyenlere paranı boşuna kaptırma.


    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Saab veya volvolarin turbo modellerine bak ikinci elde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbulur

    Fazla detaya girmeden cevap vereyim.

    1) 35.000 TL bütçe ile eğer sanayi esnafı değilsen ve elinde oradan buradan kalmış kullanılabilir parçalar yoksa dediklerini yapman zor değil İMKANSIZ.
    2) Standart bir 328i'nin fabrika verilerine göre motor gücü 193 hp'dir. Bu da ancak fabrika standartlarında çok sağlıklı bir motor ve onun yan donanımları olan diğer parçaların (hava akışmetre, enjektör, krank sensörü, diğer sensörler, benzin pompası, kasnaklar, vanos vs gibi) mükemmel kondisyonda olmasıyla mümkündür. Sen arabayı alıp komple sıfır motor yaptırsan bile değişecek olan parçalar pistonlar, kollar, sübaplar olacaktır. Yani sen bir 328i alıp motor rektifiye işlemi yaptırsan bile fabrikanın güç değeri olan 193 hp'yi yakalaman çok zor. Çünkü yukarıda bir kısmını yazdığım motor yan donanımlarının yenisini alamicaksın ve eskimiş olan parçalar tam verimle çalışmadığı için motordan aldığın verim düşecek. Tabii bu arada yaptıracağın rektifiye işleminin gerçekten mükemmel işçilikle yapılacağını ve alacağın yan sanayi motor parçalarınında gerçekten fabrika standartlarında verim vereceğini varsayıyorum (ki mümkün değil). Yazdığım parçaların tamamını değiştirip orjinal parçalarla toplamaya kalksan sadece motora 35.000 TL olan toplam bütçen yetmez. Uzun yazdık ama devam edelim.
    3) 250 - 300 hp arası sağlıklı güç alabilmek için 328i turbolaman gerek 320i turbolayarak o güçlere çıkmak için aşırı yüksek turbo basıncı gerekir, onun içinde motorun içinin çok kaliteli özel parçalarla toplanması gerekir. Ayrıca çok iyi bir standalone motor kontrol ünitesine ECU ihtiyacın olacak. Öyle JDM WORKS'ün kullandığı gibi ÇOP piggyback kullanırsan devamlı ateşleme karıştırır, her aldığın benzinde araç sapıtır, hergün tamire gider gelir kısa zamanda da motoru dağıtırsın.
    4) Piyasada araç turbolayan servislere, tamircilere, sözüm ona modifiye proflarına gidersen sana yapılacak işlemler çok basit gibi gösterirler, ayrıca çok da makul rakamlara sana turbolu 300 hp bir E36 yapacaklarını söylerler ancak bu sadece senin aracını orada söktürmen için ikna etmek adına yapılmış bir çalışmadır. Çünkü bir kere söküp işin içine girdikten sonra kolay kolay dönüşü yoktur artık. Sana o da gerek, buda çıktı vs derler ilk başta 5 lira dedikleri 10 TL'yi geçer, bulur buluşturur verirsin. Ancak dertler sıkıntılar yine bitmez, aracı ağır aksak kullanmaya başlarsın ardından bir dolu yeni parça ve malzeme gerekir 10 TL daha harcarsın bu arada motor kırarsın 5 TL daha harcarsın. Sonra dertler yine bitmez arabayı satmak istersin, ancak modifiyeye harcadığın paranın 1/4'ünü bile istesen araba yine satılmaz, hatta o modifiyeli haliyle standart fiyatına yine satılmaz. Parçaları söküp standarta çevirip öyle satarsın. Yani parçaları sökmek ve standarta çevirmek için de para verirsin. Sana parçaları satma konusunda yardımcı olacaklarını söylerler 100 verdiğin parçaları 60 liraya satacaklarını söylerler ancak 20 liraya zor satarsın.
    4) Vazgeç E36 modifiye etmekten. En yenisi 18 yaşında bir araba. Eğer E36'nın çok meraklısıysan 35.000 TL'ye ancak yıkılmamış ve 5.000 TL'de üzerine harcayarak binebileceğin bir E36 al.
    5) 328i 1996, 1997 yada 1998 model olarak bulabilirsin daha öncesinde 325i bulursun. 1993, 1994 model olup 328i denen arabalar, tds krank, bilmem ne kapak vs toplanarak silindir hacmi 2800'e yükseltilmiş arabalardır, yani 328i değildir üzerindeki motor M52B28 değildir. Yada motor M52B28'e çevrilmemiştir. Silindir hacminin 2800' yükselmesi arabayı 328i yapmaz, motoru da 328i motoru yapmaz. Ordan burdan toplanmış parçalarla yapılmış 2800'e çıkarılmış motordan da verim alamazsın, hararettir, kesikliktir, geç çalışmadır, kasılmadır uğraşır durursun. Heves ettiğin şeyler işçiliğe para vermeyen, elinde ordan burdan parça birikmiş tamirci işleridir.
    6) Sana pembe tablo çizerek söğüşlemek isteyenlere paranı boşuna kaptırma.


    Anladım ustam baya ugraşıp yazmışsın saol E36 almak uzun zamandır hayalimdi onun için normal çok oynanmamış büyük kazası belası olmayan bi E36 alıp kendime göre kullanıcam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbulur

    Fazla detaya girmeden cevap vereyim.

    1) 35.000 TL bütçe ile eğer sanayi esnafı değilsen ve elinde oradan buradan kalmış kullanılabilir parçalar yoksa dediklerini yapman zor değil İMKANSIZ.
    2) Standart bir 328i'nin fabrika verilerine göre motor gücü 193 hp'dir. Bu da ancak fabrika standartlarında çok sağlıklı bir motor ve onun yan donanımları olan diğer parçaların (hava akışmetre, enjektör, krank sensörü, diğer sensörler, benzin pompası, kasnaklar, vanos vs gibi) mükemmel kondisyonda olmasıyla mümkündür. Sen arabayı alıp komple sıfır motor yaptırsan bile değişecek olan parçalar pistonlar, kollar, sübaplar olacaktır. Yani sen bir 328i alıp motor rektifiye işlemi yaptırsan bile fabrikanın güç değeri olan 193 hp'yi yakalaman çok zor. Çünkü yukarıda bir kısmını yazdığım motor yan donanımlarının yenisini alamicaksın ve eskimiş olan parçalar tam verimle çalışmadığı için motordan aldığın verim düşecek. Tabii bu arada yaptıracağın rektifiye işleminin gerçekten mükemmel işçilikle yapılacağını ve alacağın yan sanayi motor parçalarınında gerçekten fabrika standartlarında verim vereceğini varsayıyorum (ki mümkün değil). Yazdığım parçaların tamamını değiştirip orjinal parçalarla toplamaya kalksan sadece motora 35.000 TL olan toplam bütçen yetmez. Uzun yazdık ama devam edelim.
    3) 250 - 300 hp arası sağlıklı güç alabilmek için 328i turbolaman gerek 320i turbolayarak o güçlere çıkmak için aşırı yüksek turbo basıncı gerekir, onun içinde motorun içinin çok kaliteli özel parçalarla toplanması gerekir. Ayrıca çok iyi bir standalone motor kontrol ünitesine ECU ihtiyacın olacak. Öyle JDM WORKS'ün kullandığı gibi ÇOP piggyback kullanırsan devamlı ateşleme karıştırır, her aldığın benzinde araç sapıtır, hergün tamire gider gelir kısa zamanda da motoru dağıtırsın.
    4) Piyasada araç turbolayan servislere, tamircilere, sözüm ona modifiye proflarına gidersen sana yapılacak işlemler çok basit gibi gösterirler, ayrıca çok da makul rakamlara sana turbolu 300 hp bir E36 yapacaklarını söylerler ancak bu sadece senin aracını orada söktürmen için ikna etmek adına yapılmış bir çalışmadır. Çünkü bir kere söküp işin içine girdikten sonra kolay kolay dönüşü yoktur artık. Sana o da gerek, buda çıktı vs derler ilk başta 5 lira dedikleri 10 TL'yi geçer, bulur buluşturur verirsin. Ancak dertler sıkıntılar yine bitmez, aracı ağır aksak kullanmaya başlarsın ardından bir dolu yeni parça ve malzeme gerekir 10 TL daha harcarsın bu arada motor kırarsın 5 TL daha harcarsın. Sonra dertler yine bitmez arabayı satmak istersin, ancak modifiyeye harcadığın paranın 1/4'ünü bile istesen araba yine satılmaz, hatta o modifiyeli haliyle standart fiyatına yine satılmaz. Parçaları söküp standarta çevirip öyle satarsın. Yani parçaları sökmek ve standarta çevirmek için de para verirsin. Sana parçaları satma konusunda yardımcı olacaklarını söylerler 100 verdiğin parçaları 60 liraya satacaklarını söylerler ancak 20 liraya zor satarsın.
    4) Vazgeç E36 modifiye etmekten. En yenisi 18 yaşında bir araba. Eğer E36'nın çok meraklısıysan 35.000 TL'ye ancak yıkılmamış ve 5.000 TL'de üzerine harcayarak binebileceğin bir E36 al.
    5) 328i 1996, 1997 yada 1998 model olarak bulabilirsin daha öncesinde 325i bulursun. 1993, 1994 model olup 328i denen arabalar, tds krank, bilmem ne kapak vs toplanarak silindir hacmi 2800'e yükseltilmiş arabalardır, yani 328i değildir üzerindeki motor M52B28 değildir. Yada motor M52B28'e çevrilmemiştir. Silindir hacminin 2800' yükselmesi arabayı 328i yapmaz, motoru da 328i motoru yapmaz. Ordan burdan toplanmış parçalarla yapılmış 2800'e çıkarılmış motordan da verim alamazsın, hararettir, kesikliktir, geç çalışmadır, kasılmadır uğraşır durursun. Heves ettiğin şeyler işçiliğe para vermeyen, elinde ordan burdan parça birikmiş tamirci işleridir.
    6) Sana pembe tablo çizerek söğüşlemek isteyenlere paranı boşuna kaptırma.


    helal




  • Sen yine git temiz ve sağlam motorlu bir E36 3.28i al. Bu aracı bir-iki ufak sihirli dokunuşla kesinlikle hiçbir risk teşkil etmeden +220 hp güçlere çıkartabilirsin. Üstelik Motorun içini bile açmadan. Hatta biraz bütçen varsa 240-250 HP'lere de çıkartabilirsin. BMW lego gibidir. Üzerinde her türlü değişikliği yapabilirsin. Üstelik parça sıkıntısı da çekmezsin. Herşey toz pembe değil tabiki ama tek bir kural var, o da çok basit zaten, USTANI İYİ SEÇ!
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.