Şimdi Ara

Türk arabasi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
6.095
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türkiye kendi arabasini ne zaman üretecek?Motorundan,sanzumanindan,koltuk kumasina kadar yüzde yüz Türk mali bir arabadan bahsediyorum...



  • bu konu forumda çok tartışıldı daha sorunun cevabını bulabilen yok malesef..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aahmety

    bu konu forumda çok tartışıldı daha sorunun cevabını bulabilen yok malesef..

    Evet onlarca kez konuşuldu,cevabının bilinememesi normal çünkü cevabı yok bu sorunun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    quote:

    Orijinalden alıntı: aahmety

    bu konu forumda çok tartışıldı daha sorunun cevabını bulabilen yok malesef..

    Evet onlarca kez konuşuldu,cevabının bilinememesi normal çünkü cevabı yok bu sorunun..

    Alıntıları Göster
    Aslında bir cevabı var...

    Şu anda en az üç tane proje var ama daha arabalar piyasaya çıkmadan milli duyguları pazarlanıyor...

    Ne zaman "dünyaya bu araba ne kazandıracak, neden insanlık bir de Türk arabasına sahip olmalı"nın cevabını veririz o zaman bir Türk otomobili de olur. O zaman tamamaen başka yerde de üretsek, okyanustaki gemilerde de monte etsek o Türk otomobil olacaktır. Ama bardağı doldurmadan önce bardaktan çıkmak lazım. Biraz dünya görüşü lazım, evrensel doğrular lazım, ölçü devriminin gerisini, 4bin yıllık kültürün son 100 senesi, hayat damarlarından sonuncusu olarak gördüğümüz sanat, sobnnra da kültüre katkımız lazım.

    Projeler ve çalışkanlık var, "tasarım" denilen resimler var, arssıra orasına burasına katkımız da olmuyor değil ama "Türk otomobili" diye bir şey fikren yok. Önce bu olmalı. Bu zamanda üretim çok kolay.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Aslında bir cevabı var...

    Şu anda en az üç tane proje var ama daha arabalar piyasaya çıkmadan milli duyguları pazarlanıyor...

    Ne zaman "dünyaya bu araba ne kazandıracak, neden insanlık bir de Türk arabasına sahip olmalı"nın cevabını veririz o zaman bir Türk otomobili de olur. O zaman tamamaen başka yerde de üretsek, okyanustaki gemilerde de monte etsek o Türk otomobil olacaktır. Ama bardağı doldurmadan önce bardaktan çıkmak lazım. Biraz dünya görüşü lazım, evrensel doğrular lazım, ölçü devriminin gerisini, 4bin yıllık kültürün son 100 senesi, hayat damarlarından sonuncusu olarak gördüğümüz sanat, sobnnra da kültüre katkımız lazım.

    Projeler ve çalışkanlık var, "tasarım" denilen resimler var, arssıra orasına burasına katkımız da olmuyor değil ama "Türk otomobili" diye bir şey fikren yok. Önce bu olmalı. Bu zamanda üretim çok kolay.


    Tamamen katılıyorum + birde öyle araba falan öyle kolay değil bu işler bazı ülkelerin işine gelmeyecek

    Zaten 60larda bir takım yardımlar yapılmış Türkiye 'ye hiç bir şey istenmeden sadece 'araba yapma yeter '

    Mantığa bak adam araba yapma diye yardım yapıyo sana gemilerce




  • quote:

    Orijinalden alıntı: majesticman


    quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Aslında bir cevabı var...

    Şu anda en az üç tane proje var ama daha arabalar piyasaya çıkmadan milli duyguları pazarlanıyor...

    Ne zaman "dünyaya bu araba ne kazandıracak, neden insanlık bir de Türk arabasına sahip olmalı"nın cevabını veririz o zaman bir Türk otomobili de olur. O zaman tamamaen başka yerde de üretsek, okyanustaki gemilerde de monte etsek o Türk otomobil olacaktır. Ama bardağı doldurmadan önce bardaktan çıkmak lazım. Biraz dünya görüşü lazım, evrensel doğrular lazım, ölçü devriminin gerisini, 4bin yıllık kültürün son 100 senesi, hayat damarlarından sonuncusu olarak gördüğümüz sanat, sobnnra da kültüre katkımız lazım.

    Projeler ve çalışkanlık var, "tasarım" denilen resimler var, arssıra orasına burasına katkımız da olmuyor değil ama "Türk otomobili" diye bir şey fikren yok. Önce bu olmalı. Bu zamanda üretim çok kolay.


    Tamamen katılıyorum + birde öyle araba falan öyle kolay değil bu işler bazı ülkelerin işine gelmeyecek

    Zaten 60larda bir takım yardımlar yapılmış Türkiye 'ye hiç bir şey istenmeden sadece 'araba yapma yeter '

    Mantığa bak adam araba yapma diye yardım yapıyo sana gemilerce


    gemilerce yardım derken amerikada 5 kuruş para etmeyen hurdalarla dolu bi gemi olduğunu belirtseydin keşke ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: majesticman


    quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Aslında bir cevabı var...

    Şu anda en az üç tane proje var ama daha arabalar piyasaya çıkmadan milli duyguları pazarlanıyor...

    Ne zaman "dünyaya bu araba ne kazandıracak, neden insanlık bir de Türk arabasına sahip olmalı"nın cevabını veririz o zaman bir Türk otomobili de olur. O zaman tamamaen başka yerde de üretsek, okyanustaki gemilerde de monte etsek o Türk otomobil olacaktır. Ama bardağı doldurmadan önce bardaktan çıkmak lazım. Biraz dünya görüşü lazım, evrensel doğrular lazım, ölçü devriminin gerisini, 4bin yıllık kültürün son 100 senesi, hayat damarlarından sonuncusu olarak gördüğümüz sanat, sobnnra da kültüre katkımız lazım.

    Projeler ve çalışkanlık var, "tasarım" denilen resimler var, arssıra orasına burasına katkımız da olmuyor değil ama "Türk otomobili" diye bir şey fikren yok. Önce bu olmalı. Bu zamanda üretim çok kolay.


    Tamamen katılıyorum + birde öyle araba falan öyle kolay değil bu işler bazı ülkelerin işine gelmeyecek

    Zaten 60larda bir takım yardımlar yapılmış Türkiye 'ye hiç bir şey istenmeden sadece 'araba yapma yeter '

    Mantığa bak adam araba yapma diye yardım yapıyo sana gemilerce


    gemilerce yardım derken amerikada 5 kuruş para etmeyen hurdalarla dolu bi gemi olduğunu belirtseydin keşke ;)

    Alıntıları Göster
    Zaten bu saatten sonra Turkiye araba yapacak da nolcak. Para mi kazancak, kar mi etcek. Araba sirketlerinin ne kazandigi, naptigi ortada. Petrol fiyatlari tavan yapmis, herkes yeni bir seyler ariyor. Arabadan kurtulmanin yoluna bakiyor.

    Bir de bilisim sirketlerine bakin. Karlari, buyume hizlari vs. ortada. Asil sorun turkiye ne zaman bir bilgisayar uretecek, ne zaman duzgun bir yazilim yapacak, ne zaman global bir site kurabilecek olmasi lazim. Facebook, Google ya da Youtube Turkiyeden cikmis olsa fena mi olurdu. Bunlarin 10 da biri kadar bir sirket ciksa o bile super otesi bir baslangic olurdu. Ya da bir Cisco, Oracle, HP vs, gibi bir Turk sirketi olsa bence en az 3-5 yerli araba firmasindan daha iyi olurdu.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Kesser Vagon Bebek Arabasi
    2 hafta önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Zaten bu saatten sonra Turkiye araba yapacak da nolcak. Para mi kazancak, kar mi etcek. Araba sirketlerinin ne kazandigi, naptigi ortada. Petrol fiyatlari tavan yapmis, herkes yeni bir seyler ariyor. Arabadan kurtulmanin yoluna bakiyor.

    Bir de bilisim sirketlerine bakin. Karlari, buyume hizlari vs. ortada. Asil sorun turkiye ne zaman bir bilgisayar uretecek, ne zaman duzgun bir yazilim yapacak, ne zaman global bir site kurabilecek olmasi lazim. Facebook, Google ya da Youtube Turkiyeden cikmis olsa fena mi olurdu. Bunlarin 10 da biri kadar bir sirket ciksa o bile super otesi bir baslangic olurdu. Ya da bir Cisco, Oracle, HP vs, gibi bir Turk sirketi olsa bence en az 3-5 yerli araba firmasindan daha iyi olurdu.

    Alıntıları Göster
    Bu saatten sonra yeniden, sıfırdan bir marka yaratmanın hiç bir anlamı yok. Ne Türkiye için ne de başka bir ülke için..
    Biz o treni çoktan kaçırdık.. En geç 1980'lere kadar birşeylere başlayabilseydik biraz anlamı olurdu..
    Hem markamız olurdu hem de 3-5 kuruş kazanırdık ülkece.
    Artık çok geç.

    Otomobil üretmek ve satmak artık karlı bir iş değil..
    Sırf milli gururumuz okşanacak diye milyar dolarlarımızı bir macera için riske atamayız..
    100 yıllık bilgi-tecrübe birikimine sahip, hazır kurulu fabrikaları-pazarları-imajları olan markalar bile sarsılıp, hayatta kalmaya çalışırken, hiç kimse böyle bir maceraya girişmez.. Gözünü karartıp girişen olursa da hayatının en büyük hatasını yapar.

    2010-2020 arası dünyada hızlı değişimlerim-dönüşümlerin olacağı bir 10 yıllık dönem.
    Bu dönüşüm tüm ülkeler için çok sarsıcı ve yıkıcı olacak..
    Ardı ardına gelecek ekonomik durgunluklar/krizler ülkeleri çöküşe götürürken çok değerli kaynaklarımızı otomobil endütrisinde heba edemeyiz..

    Peak-Oil konu başlığını takip edenler bilir. Veya en azından dünya gündemini takip edenler.
    Dünya çok büyük bir enerji kriziyle karşı karşıya..
    Ucuz ve bol petrol dönemi bitti! Petrol üretimi artık sürekli büyüyen dünyanın talebine yetişemez oldu.
    Yüksek talep, sınırlı arz nedeniyle petrol fiyatları hızla tavan yapıyor..
    Yüksek petrol fiyatları ekonomileri sarsıp durgunluğa-krize-batıklara ve sonrasında yüksek işsizliğe yol açıyor..
    Ekonomik çarklar durmaya başlayınca petrole talep düştüğünden petrol fiyatları bir süreliğine düşüyor..
    Bir süre sonra hafif toparlanmaya başlayan ülkelerde tekrar petrole talep başlıyor..
    Yükselen talep yine petrol fiyatlarını roketliyor.. Sonra yine kriz.
    Bu inişler çıkışlar, ard arda gelen dalgalar olarak ekonomileri, devletleri iyice sarsıyor..Aşağı inen bir merdiven gibi çöküşe geçtik..

    2005'te dünya petrol üretimi en yüksek noktasına ulaştı.. bu noktadan sonra artan talebe yetişememeye başladı.
    2007''den itibaren bu tepe noktasının etkisi hissedilmeye başlandı..Petrol fiyatları hızla arttı, varili 150 dolara dayandı
    2008 varili 150 dolaradan petrolü hiç bir ekonomi kaldıramadı, başta ABD olmak üzere bütün dünyayı kriz sardı..
    2010'a kadar krizle boğuşan devletler 2 ylda kendilerini anca toparlayıp yeniden büyümeye çalışınca petrole talep yine arttı
    Bu artışı karşılayacak petrol üretim kapasitesi yok, yeni bir fiyat sıçrayışı ve sonrasına dünyayı sarsacak yeni bir kriz dalgası kaçınılmaz.

    Karasal alanlardaki hemen hemen bütün petrol rezervleri bulunmuş durumda..
    Hatta derin olmayan denzilerde bile..
    Bir tek derin denizler kalmış durumda..
    Oralardan da petrol çıkarmak eskisi gibi 100 dolarlık ahşap kule kurup çıkarmak kadar kolay değil.
    Bir derin deniz petrol sondaj-üretim platformunun maliyeti 2 milyar dolar.
    İnsanlık umuztsuzca derin denizlerden petrol çıkarmaya çalışıyor..
    Bunun hem maliyeti çok yüksek hem de son derece riskli
    ABD'yi sarsan son 3 ayın en önemli olayı BP Meksika Körefezi petrol sızıntısını takip eden bilir, bu sıkıntı BP'yi iflasın eşiğine getirmiş durumda.

    1960'lardan beri büyük petrol yatakları bulunamıyor..
    Şu anda dünyayı besleyen en büyük petrol yatakları 50-60 yıldır üretimde ve ömürlerinin sonuna gelmiş durumda.

    Sonuç olarak: Ucuz ve bol petrol dönemi bitti!

    Bu yüzden ucuz ve bol petrol üzerine kurulan konforlu-rahat uygarlığımızı devam ettirmekte büyük sıkıntı içindeyiz.
    Çok ciddi enerji sıkıntısı var.
    Bilinen hiç bir alternatif enerji kaynağı (Nükleer, Güneş, Rüzgar, Bio-yakıt vs) petrolün yerini tutacak kapasitede değil.
    Değil yerini tutmak, şimdiki enerji tüketimin %10'unu bile karşılayacak durumda değil..

    Bunun anlamı şu: hayatımız, alışkanlıklarımız değişecek.
    Bunların en başta gelenlerden biri de otomobiller olacak.
    Otomobil almak, onu kullanmak herkesin karşılayabilceği kadar ucuz bir şey olmayacak..

    Eğer bu ülkede biraz birikmiş sermayesi olanda azıcık akıl varsa parasını geleceğin en karlı iş alanı olan yenilenebilir enerji alanına yapar..
    Devletlerde biraz akıl varsa parayı otoyol yapacağım diye çarçur etmez, petrolsüz bir hayatın (en azından pahallı petrolün olduğu bir hayatın) hazırlıklarnı yapar, altyapısını hazırlamaya başlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihg70

    Bu saatten sonra yeniden, sıfırdan bir marka yaratmanın hiç bir anlamı yok. Ne Türkiye için ne de başka bir ülke için..
    Biz o treni çoktan kaçırdık.. En geç 1980'lere kadar birşeylere başlayabilseydik biraz anlamı olurdu..
    Hem markamız olurdu hem de 3-5 kuruş kazanırdık ülkece.
    Artık çok geç.

    Otomobil üretmek ve satmak artık karlı bir iş değil..
    Sırf milli gururumuz okşanacak diye milyar dolarlarımızı bir macera için riske atamayız..
    100 yıllık bilgi-tecrübe birikimine sahip, hazır kurulu fabrikaları-pazarları-imajları olan markalar bile sarsılıp, hayatta kalmaya çalışırken, hiç kimse böyle bir maceraya girişmez.. Gözünü karartıp girişen olursa da hayatının en büyük hatasını yapar.

    2010-2020 arası dünyada hızlı değişimlerim-dönüşümlerin olacağı bir 10 yıllık dönem.
    Bu dönüşüm tüm ülkeler için çok sarsıcı ve yıkıcı olacak..
    Ardı ardına gelecek ekonomik durgunluklar/krizler ülkeleri çöküşe götürürken çok değerli kaynaklarımızı otomobil endütrisinde heba edemeyiz..

    Peak-Oil konu başlığını takip edenler bilir. Veya en azından dünya gündemini takip edenler.
    Dünya çok büyük bir enerji kriziyle karşı karşıya..
    Ucuz ve bol petrol dönemi bitti! Petrol üretimi artık sürekli büyüyen dünyanın talebine yetişemez oldu.
    Yüksek talep, sınırlı arz nedeniyle petrol fiyatları hızla tavan yapıyor..
    Yüksek petrol fiyatları ekonomileri sarsıp durgunluğa-krize-batıklara ve sonrasında yüksek işsizliğe yol açıyor..
    Ekonomik çarklar durmaya başlayınca petrole talep düştüğünden petrol fiyatları bir süreliğine düşüyor..
    Bir süre sonra hafif toparlanmaya başlayan ülkelerde tekrar petrole talep başlıyor..
    Yükselen talep yine petrol fiyatlarını roketliyor.. Sonra yine kriz.
    Bu inişler çıkışlar, ard arda gelen dalgalar olarak ekonomileri, devletleri iyice sarsıyor..Aşağı inen bir merdiven gibi çöküşe geçtik..

    2005'te dünya petrol üretimi en yüksek noktasına ulaştı.. bu noktadan sonra artan talebe yetişememeye başladı.
    2007''den itibaren bu tepe noktasının etkisi hissedilmeye başlandı..Petrol fiyatları hızla arttı, varili 150 dolara dayandı
    2008 varili 150 dolaradan petrolü hiç bir ekonomi kaldıramadı, başta ABD olmak üzere bütün dünyayı kriz sardı..
    2010'a kadar krizle boğuşan devletler 2 ylda kendilerini anca toparlayıp yeniden büyümeye çalışınca petrole talep yine arttı
    Bu artışı karşılayacak petrol üretim kapasitesi yok, yeni bir fiyat sıçrayışı ve sonrasına dünyayı sarsacak yeni bir kriz dalgası kaçınılmaz.

    Karasal alanlardaki hemen hemen bütün petrol rezervleri bulunmuş durumda..
    Hatta derin olmayan denzilerde bile..
    Bir tek derin denizler kalmış durumda..
    Oralardan da petrol çıkarmak eskisi gibi 100 dolarlık ahşap kule kurup çıkarmak kadar kolay değil.
    Bir derin deniz petrol sondaj-üretim platformunun maliyeti 2 milyar dolar.
    İnsanlık umuztsuzca derin denizlerden petrol çıkarmaya çalışıyor..
    Bunun hem maliyeti çok yüksek hem de son derece riskli
    ABD'yi sarsan son 3 ayın en önemli olayı BP Meksika Körefezi petrol sızıntısını takip eden bilir, bu sıkıntı BP'yi iflasın eşiğine getirmiş durumda.

    1960'lardan beri büyük petrol yatakları bulunamıyor..
    Şu anda dünyayı besleyen en büyük petrol yatakları 50-60 yıldır üretimde ve ömürlerinin sonuna gelmiş durumda.

    Sonuç olarak: Ucuz ve bol petrol dönemi bitti!

    Bu yüzden ucuz ve bol petrol üzerine kurulan konforlu-rahat uygarlığımızı devam ettirmekte büyük sıkıntı içindeyiz.
    Çok ciddi enerji sıkıntısı var.
    Bilinen hiç bir alternatif enerji kaynağı (Nükleer, Güneş, Rüzgar, Bio-yakıt vs) petrolün yerini tutacak kapasitede değil.
    Değil yerini tutmak, şimdiki enerji tüketimin %10'unu bile karşılayacak durumda değil..

    Bunun anlamı şu: hayatımız, alışkanlıklarımız değişecek.
    Bunların en başta gelenlerden biri de otomobiller olacak.
    Otomobil almak, onu kullanmak herkesin karşılayabilceği kadar ucuz bir şey olmayacak..

    Eğer bu ülkede biraz birikmiş sermayesi olanda azıcık akıl varsa parasını geleceğin en karlı iş alanı olan yenilenebilir enerji alanına yapar..
    Devletlerde biraz akıl varsa parayı otoyol yapacağım diye çarçur etmez, petrolsüz bir hayatın (en azından pahallı petrolün olduğu bir hayatın) hazırlıklarnı yapar, altyapısını hazırlamaya başlar...

    Alıntıları Göster
    benzin almış başını gitmiş ama herkez'de jeep'ler var o nasılsa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATOM ANT

    benzin almış başını gitmiş ama herkez'de jeep'ler var o nasılsa

    Alıntıları Göster
    projeler var ama yüzde yüz olmayacak ama bunlara bakmanı tavsiye ederim türkiyenin el yapmı bir otomobili var adı diardi italyancada hırçın kedi anlamına geliyor ama yurt dışına satılıyor bzim yollar için pek uygun değilhttp://www.cenberci.com.tr/diardi_sub.html zaten ayrıca alphan manas fransız bir şirketin % 80'ni satın aldı 2011 sonunda üretilecekhttp://forum.donanimhaber.com/m_41523603/mpage_1/f_/key_//tm.htm#41523603 ayrıca karsanın new york belediyesini taksi ihalesini girmek için yaptığı bir çalışma var ve new york beledeiyesinin ihalesi olmazsa aracı biraz değiştirerek aynı platforumdan türkiyeye satabiliriz dediler ama teşvik lazımhttp://forum.donanimhaber.com/m_40066897/mpage_1/f_/key_//tm.htm#41622625



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dangershark -- 15 Ağustos 2010; 8:38:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangershark

    projeler var ama yüzde yüz olmayacak ama bunlara bakmanı tavsiye ederim türkiyenin el yapmı bir otomobili var adı diardi italyancada hırçın kedi anlamına geliyor ama yurt dışına satılıyor bzim yollar için pek uygun değilhttp://www.cenberci.com.tr/diardi_sub.html zaten ayrıca alphan manas fransız bir şirketin % 80'ni satın aldı 2011 sonunda üretilecekhttp://forum.donanimhaber.com/m_41523603/mpage_1/f_/key_//tm.htm#41523603 ayrıca karsanın new york belediyesini taksi ihalesini girmek için yaptığı bir çalışma var ve new york beledeiyesinin ihalesi olmazsa aracı biraz değiştirerek aynı platforumdan türkiyeye satabiliriz dediler ama teşvik lazımhttp://forum.donanimhaber.com/m_40066897/mpage_1/f_/key_//tm.htm#41622625

    Alıntıları Göster
    Kim demiş otomobil firmaları kar etmiyor diye!! Buyrun;
    http://www.attabot.com/haber/23-00-toyota-3-ayda-2-2-milyar-dolar-k%e2r-etti-2964604/


    Buyrun bu da 2000 li yıllarda üretilmiş olan %100 yerli malı otomobil


    Ayrıca İmza marka otomobil birkaç yıl içerisinde yeniden üretime başlayabilir.Ancak bunu kimse istemediği için tek bir girişimciyle işler bu kadar yavaş yürüyor.Ve kimsenin olanlardan haberi bile yok.Neden yok biliyormusunuz dış devletler istemiyor,basın yüzümüze vuramıyor.Birgün üretilirse,bu halk ona çok sahip olacak.2.DEVRİM ARABASI vakası olmayacak.Sizlerde gözünüzü kulağınızı açıp böyle birşeye izin vermeyin.


    UNUTMAYALIM DEVRİM ARABASINI DA BASIN BİTİRMİŞTİ.HİPODROMDA GÖSTERİLERE KATILDIĞINI YAZMAZKEN NASIL DURDUĞUNU EN UFAK AYRINTISINA KADAR,YALANLARLA...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alamre

    Kim demiş otomobil firmaları kar etmiyor diye!! Buyrun;
    http://www.attabot.com/haber/23-00-toyota-3-ayda-2-2-milyar-dolar-k%e2r-etti-2964604/


    Buyrun bu da 2000 li yıllarda üretilmiş olan %100 yerli malı otomobil


    Ayrıca İmza marka otomobil birkaç yıl içerisinde yeniden üretime başlayabilir.Ancak bunu kimse istemediği için tek bir girişimciyle işler bu kadar yavaş yürüyor.Ve kimsenin olanlardan haberi bile yok.Neden yok biliyormusunuz dış devletler istemiyor,basın yüzümüze vuramıyor.Birgün üretilirse,bu halk ona çok sahip olacak.2.DEVRİM ARABASI vakası olmayacak.Sizlerde gözünüzü kulağınızı açıp böyle birşeye izin vermeyin.


    UNUTMAYALIM DEVRİM ARABASINI DA BASIN BİTİRMİŞTİ.HİPODROMDA GÖSTERİLERE KATILDIĞINI YAZMAZKEN NASIL DURDUĞUNU EN UFAK AYRINTISINA KADAR,YALANLARLA...


    İMZA dolandırıcılığına inandığınızı söylemeyin sakın...
    Bir tasarım bürosundan bir tasarım satın alınır ve 1 adet örnek yaptırılır, insanlar fabrika yapılacağı konusunda kandırılır ve insanlardan milyonlarca euro para toplanır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alamre

    Kim demiş otomobil firmaları kar etmiyor diye!! Buyrun;
    http://www.attabot.com/haber/23-00-toyota-3-ayda-2-2-milyar-dolar-k%e2r-etti-2964604/


    Buyrun bu da 2000 li yıllarda üretilmiş olan %100 yerli malı otomobil


    Ayrıca İmza marka otomobil birkaç yıl içerisinde yeniden üretime başlayabilir.Ancak bunu kimse istemediği için tek bir girişimciyle işler bu kadar yavaş yürüyor.Ve kimsenin olanlardan haberi bile yok.Neden yok biliyormusunuz dış devletler istemiyor,basın yüzümüze vuramıyor.Birgün üretilirse,bu halk ona çok sahip olacak.2.DEVRİM ARABASI vakası olmayacak.Sizlerde gözünüzü kulağınızı açıp böyle birşeye izin vermeyin.


    UNUTMAYALIM DEVRİM ARABASINI DA BASIN BİTİRMİŞTİ.HİPODROMDA GÖSTERİLERE KATILDIĞINI YAZMAZKEN NASIL DURDUĞUNU EN UFAK AYRINTISINA KADAR,YALANLARLA...

    Alıntıları Göster
    http://www.haberler.com/fadil-akgunduz-caprice-gold-projesi-ile-geri-dondu-2077867-haberi/

    Kaçınız bu haberi gördü?


    Hocam yapmayın işte herkes böyle biliyor ancak işin doğrusu bu değil.Malesef basın,dış devletler bu damgayı vurdu.1961 de Devrim' e de böyle deniyordu,halk böyle bakıyordu tıpkı sizin gibi.Ama bırakalım bu düşünceleri.Kulaktan duyma haberlerlerle burada böyle söylemeyelim.Piyasada bir sürü dolandırıcı var ve hep basında konuşuyor.Peki jetpa neden konuşulmuyo.Konuşsa da yayınlanmıyor.Saygılar,sevgiler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alamre -- 15 Ağustos 2010; 9:09:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alamre

    http://www.haberler.com/fadil-akgunduz-caprice-gold-projesi-ile-geri-dondu-2077867-haberi/

    Kaçınız bu haberi gördü?




    Görmemiştim

    Bu Fadıl Akgündüz gerçekten mesleğinde profesyonel
    Eski olaylarından sonra hala insanlar bu adama inanıp ortada olmayan ve belki de olmayacak bir ürüne para yatırıyorlar ya, anlayamıyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    quote:

    Orijinalden alıntı: alamre

    http://www.haberler.com/fadil-akgunduz-caprice-gold-projesi-ile-geri-dondu-2077867-haberi/

    Kaçınız bu haberi gördü?




    Görmemiştim

    Bu Fadıl Akgündüz gerçekten mesleğinde profesyonel
    Eski olaylarından sonra hala insanlar bu adama inanıp ortada olmayan ve belki de olmayacak bir ürüne para yatırıyorlar ya, anlayamıyorum..

    Alıntıları Göster
    Tabi göremezsiniz.Çünkü araştırmıyorsunuz.Tv izleyerek insanlara o kadar çok damga vuruluyorki.Önce atın bunları bir kafanızdan.Sonra objektif bakın.Fabrikası Siirt'te kuruluyordu bile.

    Bizim destek vermemiz lazım.En azından kaybedecek birşeyimiz yok değilmi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alamre

    Tabi göremezsiniz.Çünkü araştırmıyorsunuz.Tv izleyerek insanlara o kadar çok damga vuruluyorki.Önce atın bunları bir kafanızdan.Sonra objektif bakın.Fabrikası Siirt'te kuruluyordu bile.

    Bizim destek vermemiz lazım.En azından kaybedecek birşeyimiz yok değilmi?


    Siz destek vermeye devam edin.
    Binlerce insanı dolandırarak para kazanmayı alışkanlık haline getiren bir adamı destekleyelim hep beraber di mi?
    benim tavsiyem siz de biraz araştırın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    quote:

    Orijinalden alıntı: alamre

    Tabi göremezsiniz.Çünkü araştırmıyorsunuz.Tv izleyerek insanlara o kadar çok damga vuruluyorki.Önce atın bunları bir kafanızdan.Sonra objektif bakın.Fabrikası Siirt'te kuruluyordu bile.

    Bizim destek vermemiz lazım.En azından kaybedecek birşeyimiz yok değilmi?


    Siz destek vermeye devam edin.
    Binlerce insanı dolandırarak para kazanmayı alışkanlık haline getiren bir adamı destekleyelim hep beraber di mi?
    benim tavsiyem siz de biraz araştırın...

    Alıntıları Göster
    Bi ara ertex adlı firme etox markalı bi araç üretmişti içini megandan dısını 350Z den çalmıslardı ve fiyatıda 88.000 Tl
    Hem ötv den olmasa araba üretmeye pek gerek yok dier ülkelerde bi mercedes CLS 45.000€ fiyattayken türkiyeye gelince 90.000€ oluyor en azından o fiyatı düzeltsinler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faysalkaya

    Bi ara ertex adlı firme etox markalı bi araç üretmişti içini megandan dısını 350Z den çalmıslardı ve fiyatıda 88.000 Tl
    Hem ötv den olmasa araba üretmeye pek gerek yok dier ülkelerde bi mercedes CLS 45.000€ fiyattayken türkiyeye gelince 90.000€ oluyor en azından o fiyatı düzeltsinler


    Vergiler konusunda gerçekten haklısınız.(bu derece vergiler insanları boğuyor.)Yakında kaldırımda yürüyoruz vergisi de ödersek şaşırmayalım!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alamre -- 15 Ağustos 2010; 10:41:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faysalkaya

    Bi ara ertex adlı firme etox markalı bi araç üretmişti içini megandan dısını 350Z den çalmıslardı ve fiyatıda 88.000 Tl
    Hem ötv den olmasa araba üretmeye pek gerek yok dier ülkelerde bi mercedes CLS 45.000€ fiyattayken türkiyeye gelince 90.000€ oluyor en azından o fiyatı düzeltsinler
    bir haber yok yukarda belirtiğim projeler dışında daha diğerlerinden yeni bir haber yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangershark


    quote:

    Orijinalden alıntı: faysalkaya

    Bi ara ertex adlı firme etox markalı bi araç üretmişti içini megandan dısını 350Z den çalmıslardı ve fiyatıda 88.000 Tl
    Hem ötv den olmasa araba üretmeye pek gerek yok dier ülkelerde bi mercedes CLS 45.000€ fiyattayken türkiyeye gelince 90.000€ oluyor en azından o fiyatı düzeltsinler
    bir haber yok yukarda belirtiğim projeler dışında daha diğerlerinden yeni bir haber yok




    EVET HOCAM BU ARALAR KARSANA KESİNLİKLE TEŞVİK LAZIM!!!
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.