Şimdi Ara

Turk.net 24 Gündür İnterneti Taşıyamadı. Rezillik !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
591
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bu eylül ayının 3'ünde internetimi taşımaları için kendilerini telefondan aradım ve tamam dediler.üstünden 24 gün geçmesine rağmen hâla internetimi yeni adresime taşıyamadılar.O da yetmezmiş gibi müşteri hizmetlerinden bir de hakaret etmediğimiz halde suratımıza telefon kapatıyor.

    geçtiğimiz ayın 15'nde kızdığım için telefondan bunları arayarak iptal ettirdim, ama bana dediler ki telefondan iptal edilmez biz sadece kayıt alırız, iptal ettirmek için merkezimize dilekçe göndermeniz gerekiyor.tamam dedim.

    sabahına tekrar geri aradım iptal işlemini geri alın, 15 gün bekledik 1-2 gün daha bekleriz diye, aradan bi 12 gün daha geçti sonuç ortada, sözde telekom gelmiş eve hattı bağlamış,bunlarda bana mesaj atıyor internetiniz açıldı diye, halbuki ortada öyle bir durum yok.kardeşim sen aracı firmayla çalışırken, müşterinin evine gittiğinde hattı bağladıklarına dair müşteriden imza aldırtamıyor musun da telefon da müşterini azarlıyorsun ? ben gelen giden yok, hat bağlayanda yok diyorum, hayır efendim %100 bağlanmış,ee diyorum adsl ışığı nerde hat nere de ? evet diyor sinyal gönderilmiyor. yemin ederim rezilin önde gidenisiniz.

    Bu firmadan hizmet almadan önce 10 kere düşünün öyle alın, kendi teknik servisleri yok tamamen tt ye bağlılar ve bunun ceremesini de biz çekiyoruz.







  • Kapat kurtul bosuna fatura falanda cikar simdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, size ben yardımcı olmak istiyorum. Bağlantınız yapıldıysa neden sinyal alamıyorsunuz? Bunu detaylıca inceleyip size konu hakkında bilgi vermem için GSM numaranızı yaşadığınız sorunla beraber PM üzerinden iletir misiniz?
  • Bağlantım yapıldıysa diye birşey olamaz,madem aracı firmaya iş yüklüyorsunuz o zaman işin yapıldığına dair benden onay almaları gerekli,sizinde onlara değil bana güvenmeniz gerekmekte.ben bağlantı yok diyorum müşteri hizmetleri ise hayır olamaz bağlantı yapılmış diyor şaka gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gönderdik numarayı,arayan soran yok hâlâ hayırdır ,laf olsun diyemi istediniz numarayı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende 14 ünde vodafone net'e nakil başvurusu yaptım. 19 unda telekom bina girişine hattı getirdi fakat halen sinyal verilmedi. telekomun keyfini bekliyoruz. keyifleri yerlerine gelsinde sinyal göndersinler. yasal olarak 7 ila 12 iş günü içerisinde denilmişti. pazartesi son gün bakalım o güne kadar gelecek mi!
  • onur801 O kullanıcısına yanıt
    Bende dün sabah gönderdim. Hiçbir geri dönüş alamadım. Hasta ettiler beni yemin ediyorum sıkıntıdan stresten kafayı yiyeceğim. Dün halledeceğiz bilgilendireceğiz dediler yine oyaladılar. Bugün sorunum çözülmez ise kesinlikle kapattırıyorum. Artık telefonda kim denk gelirse yazık olacak, aşırı doldum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-023BD6D30 -- 28 Eylül 2017; 11:1:19 >
  • onur801 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iletmiş olduğunuz sorununuzu 14531573 numaralı destek kaydıyla takip ediyor olacağım. Sorununuzu ilgili birimime ilettim. En kısa süre içerisinde size bilgilendirme yapılacaktır.
  • PM'lere şuan bakıyorum. Hemen ilgileneceğim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.