Yıllardır kullanıyorum sıkıntı yoktu hatta bir çok kişiye tavsiye edip türk.net li yapmıştım, 21 eylül günü internetim gitti dsl ışığı yanmıyor,
Tüm kabloları kontrol ettim modemi kontrol ettim bilişim sektöründeyim anlıyorum bu işlerden, 4 tane modem denedim kabloları ölçtüm hatta değiştirdim sıkıntı bende değil.
Arıza kaydı açtım 1 hafta sonra çözdük ankastre kutunuza müdahale ettik diye mesaj geldi ama düzelme olmadı ayrıca kutuya kimse bakmamış,
Neyse bir arıza kaydı daha açtım, ona da aynı otomatik mesaj geldi, şikayet sitelerine yazdım her yerden ulaşmaya çalıştım sonuç şuan hala internetim yok 3 hafta oldu.
daha önceden memnun olduğum için değiştirmekte istemiyorum, kimseyle görüşemiyorum yetkili birisi bana ulaşabilir mi? ne yapmamı önerirsiniz.
Merhaba, isterseniz bana PM üzerinden bu konuyu iletin. Ben gerekli kontrolleri yapıp size yardımcı olmaya çalışayım.
etiketlediğim arkadaşta da aynı sorun aynı cevap. Buradaki yetkiliye de mesaj yolladım dönüş gelmedi. En iyisi başka sağlayıcıya geçmek gibi.
twitterdaki destek hattina varana kadar yazdim ama bir kisi bile ilgilenmedi. dun iptal dilekçesi faxladim belki onun hatrina geri ararlar diye o da yok. boyle lanet bir firmaya nereden bulasip dertsiz basima dert aldim bilmiyorum.
sabah türk telekom dan aradılar. apartmandaki panoya yetkisiz kişiler müdahalede bulunup arızaya yol açmışlar. kabloları düzeltip sorunu çözdüler çok şükür. darısı sorunu çözülemeyen diğer arkadaşların başına
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, isterseniz bana PM üzerinden bu konuyu iletin. Ben gerekli kontrolleri yapıp size yardımcı olmaya çalışayım.
PM gönderdim. hala bir gelişme yok.
Aynı sorunla karşı karşıyayım ne arayan var ne soran.Destek kaydına bakan bile yok.
ben az önce iptal ettirmek için dilekçeyi hazırladım faksladım.
Konu silinebilir iptal dilekçesinin üzerine arandım ve 25 gün sonra arızam çözüldü.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme