Şimdi Ara

Turk.net fatura hesaplama sistemindeki hata ve fazladan faturalandırma hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
364
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Turk.net aboneliğimi sonlandırdım ama halen bu lanet firmadan kurtulamıyorum. Ne yapın ne edin adam gibi konuşarak anlaşabileceğiniz bir firmayla çalışın.


    Oyun gibi destek talebine mesaj yaz 12 saat bekle, cevap gelsin, tekrar cevap yaz 12 saat bekle tekrar cevap gelsin. 1 haftadır fazladan çıkardıkları faturayı silmiyorlar.


    Aşağıda görüntüsünü paylaştığım faturanın tarihi 9 mayıs - 9 haziran arası. Ben 21 mayısta aboneliğimi sonlandırdım yani 12 günlük kullanım yaptım. Önceden de hat dondurma kaynaklı 68 tl alacağım vardı. Bu yüzden hesaba göre:


    140 / 30 gün * 12 gün = 56 tl fatura çıkması gerekiyor bunun üzerine içerdeki 68 tl alacağımı da düştüğümüzde benim 12 tl alacağım oluyor. ama turk.net bana 29 tl lik fatura çıkarıyor. bu nasıl oluyor anlamıyorum? sistemsel hata mevcut. haziran ayındaki 9 günün faturasını çıkarıyorlar bana (29 tllik)


    Müşteri temsilcisine iddia ediyorum sisteminizde problem var diye, ısrarla kopyala yapıştır olarak fatura hesabınızda bir yanlışlık yok diyor.


    Tekrar söylüyorum. Bu firmaya bulaşmayın !


    Abone no: 1713297

    Fatura no: 52754546

    Destek no: 52798680


    @TurkNetDestek



    Turk.net fatura hesaplama sistemindeki hata ve fazladan faturalandırma hakkında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kilecerme -- 25 Mayıs 2022; 19:32:46 >







  • Turknet'te faturalar ayın 1i ile 31i arasında kesilir. Yani siz aslında 1-21 mayıs arasını kullandınız. 140/30*21= 98 98-68=30 TL fatura çıktı. Yani hesaplar doğru

  • miskindvd kullanıcısına yanıt

    Hayır hocam. Ben hizmet dondurma yaptım. hizmet 9 mayısta açıldı bu yüzden de faturalandırma 9 undan 9una döndü. Daha önceki 68 tllik bakiyem hizmet dondurmadan dolayı gelen bakiye (kasım ayı faturasını ödeyip 9 kasımda hizmet dondurmuştum)

  • kilecerme kullanıcısına yanıt

    hmm, o zaman sizin paranın üstüne yatmışlar :(

  • @TurkNetDestek şaşırtmadı hocam. Paranın üzerine yattılar dediğiniz gibi.

  • kilecerme kullanıcısına yanıt
    Merhaba, faturanıza bir sorun tespit edilmemiştir. Faturanız 9 mayıs ve 9 haziran dönemini kapsamaktadır. 139,9 TL üzerinden yeni zam fiyatı ile gelmiştir. Dondurma dönemi boyunca kullanım yapmadığınız günler için 68,60 TL ve iptal sonrası kullanım yapmadığınız 30 gün üzerinden de 41,40 TL düşmüştür. Bu aşamada kalan toplam borcunuz 29,9 TL 'dir. Ekiplerimiz detaylı bilgi vermek için bugün sizşnle iletişime geçecekler.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Gerçekten anlamıyorum. Benim matematiğim mi yanlış sizin sisteminiz mi anlamıyorum. Daha detaylı açıklayayım herhalde o zaman anlayacaksınız:


    9 Mayıs - 9 Haziran arası kesilen faturam. 30 günlük. 140 TL. Tamam mı?


    68,60 TL önceden alacağım var. Tamam mı?


    21 Mayısta hizmetimi iptal etmişim. Tamam mı?


    Yani ne yapmışım, 9 mayıstan 21 mayısa kadar hizmeti kullanmışım. Tamam mı?


    Ne yapmamışım, 21 mayıstan 9 hazirana kadar hizmeti kullanmamışım. 18 gün kullanım yapmamışım. Tamam mı?


    140 TL'lik faturanın 18 gününü kullanmazsam faturam ne olmalı 140/30 = 4,66 tl günlük faturam. 12 gün kullandım, 18 gün kullanmadım. Tamam mı?


    18 * 4,66 tl kullanmadığım tutar 83,88 tl. Bu tutar kullanmadığım hizmet gününün tutarı. E daha önceden de 68,60 tl lik alacağım vardı.


    Noldu hesap? 68,60 + 83,88 = 152,48 tl. Sizin tam ay faturanız neydi 140 TL.


    Benim sizden 12 lira alacağım var. Siz bana nasıl 29 TL fatura çıkarıyorsunuz?


    Lütfen konuyu gören arkadaşlar matematiğime yardımcı olsun. Haklı değilsem haklı değilsin deyin.





  • kilecerme kullanıcısına yanıt
    İlgili ekiplerimiz sizi arayarak detaylı bilgi iletecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Temsilcileriniz bir yöntem bulmuş. Sisteminizi kandırmak için "aradık ulaşamadık" yöntemi. Bugün telefonun başından ayrılmadım telefon 1 kez çaldı ve kapandı, bilin bakalım kim. Turk.net.


    "Müşteri memnuniyeti" adına 29 TL'lik faturam silinmiş. Ancak 12 liralık alacağımı da alamıyorum. Bu parayı da helal etmiyorum.


    Sistemlerinizdeki bug ve hataları incelemek yerine günlerce müşterilerinizi oyalamaktan vazgeçmelisiniz.


    Neyse ki aboneliğimi kapattım kurtuldum.


    Kimseye de turk.net'e bulaşmalarını önermiyorum. Ortalıkta über, süper diyenlere inanmayın. Onlar 1 ay bedava daha kullanmak isteyen çöpçüler.

  • kilecerme kullanıcısına yanıt
    Hatlar kaynaklı sorun yaşanmış olabilir. Ekiplerimiz arama sağlamaktadır. Dilerseniz tekrar yönlendirme yapabilirim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Dün de talep içine "aradık ulaşamadık" yazmışlardı. Yine aynı durum oldu.


    Gerek yok. Turk.net ile ilişiğim sonsuza kadar bitmiştir.

  • Firmalar genelde boyle hatalar yapıyorlar bazen kasıtlı oluyor bazende vodafone gibi ozel nıtelıklı dolandırıcı istihdam eden firmalarda olabılıyor. Ben de vodafonela cok mucadele ettım BTK şikayetlerını ard arda yılmadan yaptım en son avukatıma vereceğimi dava acacağımı ses kayıtlarımın gorusme kayıtlarımızın silinmemesini ihtaren bildirdim. Sonunda geri adım atıp faturamı sıfırlamıstı vodafone. Malesef devlet tarafından yaptırımlar az oldugu surece firmalar vatandası kazıklamak için şansını deneyecek turlu yontemleri uyguluyorlar

  • kilecerme kullanıcısına yanıt

    Tamam kullanmayız sen çöpçü olmadığı için türk telekom'a 16 megabit için 150 lira ödemeye devam edebilirsin Turk.net fatura hesaplama sistemindeki hata ve fazladan faturalandırma hakkında 


    Turk.net fatura hesaplama sistemindeki hata ve fazladan faturalandırma hakkında





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bluepower -- 29 Mayıs 2022; 20:55:35 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.