Merhabalar, Şubat ayından beri turknet kullanıcısıyım, ilk günden itibaren internette kopma sorunumuz mevcut. Yoğunluk falan hiç fark etmiyor gece 4'te bile dsl ışığı sönebiliyor. Bazen 15 dk bazen 5 saat sonunda bu dsl ışığının kafasına göre gitmesinde sıkıntı, bazen tekrar bağlanıyor, bazen modemi açıp kapatınca bağlanıyor bazen hiç bağlanmıyor keyfine göre yani dsl'in geri gelmesi.
Öncesinde telekom kullanıcısıydım aynı sorundan dolayı önce modeminizde sorun var denildi modemi değiştirdik ve kopmalar yine devam etti sonrasında iç tesisatınızda sorun var denildi iç tesisatta değiştirildi tabii kopma sorunları halen devam etmekte ve turk.net'e geçiş yaptık ama nafile kopma sorunlarımız halen devam etmekte.
Geçtiğimiz haftadan beri kopma sorunları interneti kullanılamaz hale getirdi. 15 dk internet var ise 20 dk yok.
Sağolsun turknet bugün bildirim yapmış bulunduğunuz bölgede sıkıntı var internet ve telefon bağlantılarında sıkıntı olabilir diye.
Keza bugün önceki arıza kaydımıza istinaden telefon ile arandık ekip gönderelim ücret karşılığı ev tesisatınıza ve modeminize bakılması için, anlattık derdimizi, karşımızdaki insanda çaresiz, telekom ekibi hesapta kontrol etmiş yine kullanıcı hatası demiş, benim adım hıdır elimden gelen budur diyor en fazla ekip gönderip baktırabilirim diyor,kopmalar olabilir diye bilgilendiriyorsun üstüne eve ücretli ekip gönderiyorsun, sıkıntı yok gelsinler baksınlar o ekip o kadar çok geldi ki bu eve birisi kahveyi şekersiz birisi ise orta içiyor. Ama 99 tl bize kaçıyor yine.
Bu ekibin gelmesi zaten en erken nisan ayı, arıza kaydı 22'sinde açılmış. Nasıl şirketler personelleri işe gelmediğinde veya hasta oldukları için rapor aldıklarında maaşından kesiyor, benim internetimi düzgün kullanamadığım günlerin faturası kim sorumlusu ise telekom veya turknet ondan tahsil edilsin. Tamam tüm firmalar ekmeğinin peşinde ama hepsi aboneliği alana kadar sonrasında kimse yok? Fatura kesim tarihi geldiğinde al kardeşim borcun bu demesini biliyorlar, sıkıntı kimdeyse ödesin veya dürüst olun en azından ya biz bunu beceremedik şu sıkıntıdan dolayı o da yok.
Bağlantı bilgileri;
Öncesinde açılan arıza kayıtları [Performans sorunları başlıklarını babam açmış bilememiş nasıl yapıldığını, facebook açılmazsa performans sorunu ona göre :) tabii yine sorun bağlantı kopması ]
Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili saha ekiplerinden iç tesisat bilgisi alınması durumunda 99 TL'ye ücretli ekip gönderiyoruz. Ekip iç tesisatta sorunu tespit edemediğinde bu ücreti sizden almayıp yerleşik operatör saha ekiplerine sorunu tutanak ile tekrar iletiyoruz. Ayrıca iç tesisatta sorun olmadığının tespit edilmesi durumunda kullanamadığınız günleri fatura etmiyoruz. Fatura edilmesi durumunda da iptalini sağlıyoruz.
Arızanızın takibini yapabilmem için GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
UPLOAD HIZINA BAKIN... BÖYLE REZİLLİK OLMAZ
buckfushB
kullanıcısına yanıt
Merhaba, hız testi yaparak aldığınız sonuçlar ile birlikte destek kaydı oluşturur musunuz? Kontrol ederek dönüş sağlayalım.