Şimdi Ara

Turk.net (Turk Telekom nedeniyle) pişmanlığa doğru gidiyor...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Başvuruda bulundum ve Çarşamba günü internetim aktif hale geldi. Kontrol ettiğimde ADSL olarak bağlantı vardı arıza kaydı bıraktım ve olanlar oldu. Perşemde gününden bu yana internet yok. VDSL geçiş yapıldığı bilgi verildi, modemden kontrol ettim yine ADSL olarak tanımlı tekrar Arıza kaydı bıraktım ve bir daha da internetim gitti ve gidiş o gidiş, daha da internet yok... Modeme baktığımda aşağıdaki gibi bilgiler var bunların anlamı nedir? Yardımcı olabilir misiniz?

    Edit: Modem DSL ışığı yanmıyor, kablonun takılı olmadı yada olmaması fark etmiyor, ışıkta hiç bir değişiklik yok!
    Ev telefonu normal olarak çalılıyor onda sıkıntı yok

    Edit:(04.05.2017 10:15 ) : Artık pişman oldum, neredeyse bir hafta oldu halen internet yok ve müşteri hizmetleri bildiğiniz papağan, hep aynı şeyler, kaydınızı alıyorum önceliğinizi en öne çekiyorum bla bla bla... atasözü ne diyor, ucuz etin yahnisi... hesabına oldu iş.



    Turk.net (Turk Telekom nedeniyle) pişmanlığa doğru gidiyor...

    Turk.net (Turk Telekom nedeniyle) pişmanlığa doğru gidiyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ikula -- 4 Mayıs 2017; 17:24:23 >







  • Mode Kismindaki T1413 yada GDMT Olan kismi vdsl2 olarak degistirmeniz gerek nerde diye sormayin sanirim modem zyxel ve ondaki ayarlari bilmiyorum
  • Acaba eve sadece telefon kısmı mı geliyor? Ayrıca splitter bağlantısında bir sorun mı var acaba? Eğer diğer konularda sorun yoksa arıza kaydı bırakın. Santral ile alakalı sorun vardır. Bende de benzer durum olmuştu. Arıza kaydı bırakmıştım. 1 saat sonra arayıp düzeltildiği bilgisini verdiler ve kullanmaya başlamıştım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Modeminizdeki bilgiler hiçbir modun aktif olmadığı anlamına geliyor. Anladığım kadarıyla ADSL olarak da bağlanamıyorsunuz şu anda ya da tekrar ADSL ayarı yapmayı deneyin VDSL2 gelene kadar.

    Büyük bir ihtimalle Türk Telekom yetkilisi VDSL yerine tekrar ADSL bağlantısı yapmış ya da sizin saha dolabınıza geldiğinde bağlantı zaten var deyip hiçbir işlem yapmadan ayrılmış. Bu Türknet ile Telekom'un aralarındaki iletişimsizlikten ya da o saha dolabına gelen yetkilinin sorumsuzluğundan kaynaklanıyor sanırım.

    VDSL2 bağlantısına geçiş istediğimde benzer bir sorunla karşılaşmıştım. Modemi ADSL olarak ayarlamak istediğimde DSL ışığı aktif oluyordu, ancak VDSL2 olarak ayarlamak istediğimde aktifleştirme başarısız oluyordu, ben bunu anladım tabi, büyük ihtimal bunlar yine ADSL bağlantısı yapmışlardır dedim ve sorunu yetkiliye söyledim, aynı gün ya da bir gün sonra Türk Telekom'dan bir yetkili saha dolabına geldi ve VDSL2 bağlantım sağlandı.




  • Modeme reset at düzelir.

    Arkasındaki nokta gibi deliğe iğne sokup 1-2 dakika bekledikten sonra kendi gelsin sonra bakın eğer değişmezse arıza kaydı bırakın.
  • VDSL henüz aktif edilmemiş olabilir, altyapısı Türk Telekom ise port olmayabilir veya geciktiriyor olabilirler. Müşteri hizmetlerini aramalısınız sürekli.
  • En sonunda Turk Telekom ekibi geldi, Ankastre kutusuna baktılar, saha dolabından bağlantı yapılmadığını söylediler, gidip bağlantıyı yaptılar ve sorun giderildi...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    türk telekom tam bana göre
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ikula

    En sonunda Turk Telekom ekibi geldi, Ankastre kutusuna baktılar, saha dolabından bağlantı yapılmadığını söylediler, gidip bağlantıyı yaptılar ve sorun giderildi...


    Konu başlığını düzelt o zaman.
    Türk telekomun gevşekliği ve laubaliliği yüzünden Türk.net i karalamaktan vazgeçin.

    Yakında akk li ve kotasız interneti tek veren türk.net kalacak gibi görünüyor kıymetini bilin!
  • Telekomun suçunu turknete atmak
  • Burada amacım Turknet'i karalamak değil! Yaşadığım durumu paylaştım. Evet haklısınız başlığı düzeltmek gerekebilir.

    Sizin uslubunız hiç hoş değil, tanımadığınız kişilere bu tarz konuşmak yanlış bence.



    Ayrıca diyelim ki bir araba aldınız ve aracın teybi arızalı yada bir sorun oluştu, siz ne yapacaksınız arızanın giderilmesi için teyp üreticisine mi müracaat edeceksiniz yoksa aracın servisine mi gideceksiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ikula

    Burada amacım Turknet'i karalamak değil! Yaşadığım durumu paylaştım. Evet haklısınız başlığı düzeltmek gerekebilir.

    Sizin uslubunız hiç hoş değil, tanımadığınız kişilere bu tarz konuşmak yanlış bence.



    Ayrıca diyelim ki bir araba aldınız ve aracın teybi arızalı yada bir sorun oluştu, siz ne yapacaksınız arızanın giderilmesi için teyp üreticisine mi müracaat edeceksiniz yoksa aracın servisine mi gideceksiniz?

    Tanımadığın kişilerle konuşmak istemiyorsan forumda ne işin var?
    Başlık ile konu içeriği uyumsuz onu düzeltiver.

    Sen bir mal almıyorsun hizmet alıyorsun. Hizmeti almanın ön koşuluda teslimat.
    Türk net hizmet satıyor, ancak hizmeti kargo şirketi teslim ediyor gibi düşün. Kargo şirketi yamuk yaparsa Türk net ne yapsın? onlarda şikayet kaydı açıyor ancak burası TÜRKİYE. Neremiz doğru ki bu düzgün olsun?




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.