TT internet sitesine musteri hizmetleri hattini arayinca dakikalarca zorla ilgilenmedigim tanitim, kampanya haberi vb dinlemek zorunda birakilmamdan ve canli bir insana ulasmanin zorlugundan sikayet eden bir mesaj gonderdim. musteri hizmetlerinden gelen cevabi aynen kopyaliyorum:
Değerli Müşterimiz, Talebinize ilişkin böyle bir hizmetimiz bulunmamaktadır. Saygılarımızla.
Bu mesaji yazan kisinin zekasina hakaret etmeden yorum yapmak mumkun degil o nedenle yorumu size birakiyorum.
eee turktelekom bu , daha ne beklenir ki. sadece internet için kullanıyoruz başka bir fonksiyonu yok.
sadece telekom mu?
hangi birini şikayet edeyim bilmiyorum. hele şu bankalar.....
benim paramla, bana reklam dinletmeyin kardeşim
Bu yapılan insan haklarına aykırıdır. Terbiyesizliktir. Ne acı ki bunlara dur diyecek biri de yok.
Geçen pazar günü saat 10 da bir züccaciye dükkanından -hem de otomatik mesajla- aranarak uykumdan uyandırıldım. Yastık yorganlarda, porselen yemek takımlarında peşin fiyatına 15 taksit varmış.. :)))
Numarayı geri aradım. Aynı kadın çıktı. Tabi bu sefer canlı olarak :)) Bir daha aramaları durumunda hukuki bir mücadeleye girişeceğimi ve bu konuda örnek bir karar da olduğunu hatırlattım. Hala üste çıkmaya çalışıyor. Bana ne kardeşim senin indiriminden. Ayıp be pazar pazar.
telekom'dan nefret ediyorum bunu heryerde dillendirecem. evinde adsl kullanmayan herkesi sabit hatlarını kapatmaya davet ediyorum.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme