Arkadaşlar Merhaba, Yaklaşık 3 yıldır TT mobile üyesiyim. iphone 11 ile beraber hattımı kullanmaktayım. Son 1 haftadır sadece 3G ile internete bağlanmaktayım. Aynı konumda başka bir TT hat takınca sağ üst köşede LTE ibaresi gelirken ben kendi hattımı takınca 3G yazmakta. Son 6 günde müşteri hizmetleri ile sayısız görüşmek gerçekleştirdim. Servis ayarları güncellendi, 4.5G pasife alınıp yeniden aktifleştirildi, hat resetlendi vs çözüm olmadı. Acaba sim kart mı bozuldu dedim kartı değiştirdim yine sorun çözülmedi. Resmen çaresiz kaldım. Telefon ayarlarımda LTE ve VoLTE açık şuan bile sağ üst köşe de 3G yazmakta. Bana bi yol gösterin lütfen. Teşekkürler |
Bildirim