Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM 4,5G PROBLEMİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.140
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba,


    Yaklaşık 3 yıldır TT mobile üyesiyim. iphone 11 ile beraber hattımı kullanmaktayım. Son 1 haftadır sadece 3G ile internete bağlanmaktayım. Aynı konumda başka bir TT hat takınca sağ üst köşede LTE ibaresi gelirken ben kendi hattımı takınca 3G yazmakta. Son 6 günde müşteri hizmetleri ile sayısız görüşmek gerçekleştirdim. Servis ayarları güncellendi, 4.5G pasife alınıp yeniden aktifleştirildi, hat resetlendi vs çözüm olmadı. Acaba sim kart mı bozuldu dedim kartı değiştirdim yine sorun çözülmedi. Resmen çaresiz kaldım. Telefon ayarlarımda LTE ve VoLTE açık şuan bile sağ üst köşe de 3G yazmakta. Bana bi yol gösterin lütfen.


    Teşekkürler




  • Aynı sorun bende de mevcut. Sanırsam ülke geneli bazı bölgeler de 4G çalışması yapılıyor. Önceden sorunsuz 4G alıyordum TT ile.

  • Ancak aynı konumda bulunduğum başka TT hattını taktığımda 4G bağlanabiliyorum.

  • Şu sıralar telekomda bir ping sorunu var galiba.Speedtest yaparken 150-200 pingleri görüyorum.Bazıları internetin gidip geldiğini söylüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sinanx kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle, niye böyle bir sorun var anlamış değilim. Evde ki bir hatta sadece 3G sunuyor. Kendi telefonuma sorunsuz 4G.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bendede bi ara tt kullanirken telefonda kendi hattimda volte aktif edemiyordum annemin tt hattini takinca telefonuma sak diye volte geciyordu birde hatti baska telefona takip denermisiniz belki ozaman aktif olabilir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sim kartınızı değiştirin demişlerdi bana appledan

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.