Şimdi Ara

Turk Telekom 750 Dk + 1000 SMS + 6GB + Tivibu Süper Paket 45 TL (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
412
Cevap
16
Favori
40.908
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben de bugün kampanya kodu ile siparişi geçerken telefonuma TIVIBUMOBIL'den veri işlemeye izin verirseniz tarifenize ek 2 tl indirimden yararlanacaksınız diye bir mesaj geldi. Ben de onayladım. Şimdi sanırım faturanidan 2 tl indirim de alıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GÜNCELLEME: 24 aylık taahhütte Tivibu'yu iptal etmek isterseniz GEÇMİŞ KULLANIMINIZA YÖNELİK HİÇBİR CEZA ÇIKMAZ
  • Bu konuda net bilgilendirme yapıldı. Geçmişe yönelik ceza yok. Hattı başka yere taşırsanız Tivibu'yu o an ücretsiz iptal hakkınız oluyor. Yada taahhüt verip kullanmaya devam etmeye. Son olarak da taahhütsüz fiyatından kullanmaya. 3 seçenekte de müşteri özgür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burakbozdag

    GÜNCELLEME: 24 aylık taahhütte Tivibu'yu iptal etmek isterseniz GEÇMİŞ KULLANIMINIZA YÖNELİK HİÇBİR CEZA ÇIKMAZ

    Hocam merhaba,

    Ben faturasız hatta geçmiştim Türk Telekom'da. TIVIBULU diye 5555'e mesaj attığımda bu kampanyadan sadece faturalı hatlar yararlanabilir diyor.

    Tivibu müşteri hizmetlerini aradığımda da sadece promosyon kodu aldıktan sonra işlemi başlatabileceklerini, öncesine karışamayacaklarını söylüyorlar.

    Tam olarak ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olabilir misin?

    Bir Türk Telekom bayisine mi gitmem lazım? tam olarak nasıl başvuracağız?

    Tüm bilgiler için de teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stranger32


    quote:

    Orijinalden alıntı: Burakbozdag

    GÜNCELLEME: 24 aylık taahhütte Tivibu'yu iptal etmek isterseniz GEÇMİŞ KULLANIMINIZA YÖNELİK HİÇBİR CEZA ÇIKMAZ

    Hocam merhaba,

    Ben faturasız hatta geçmiştim Türk Telekom'da. TIVIBULU diye 5555'e mesaj attığımda bu kampanyadan sadece faturalı hatlar yararlanabilir diyor.

    Tivibu müşteri hizmetlerini aradığımda da sadece promosyon kodu aldıktan sonra işlemi başlatabileceklerini, öncesine karışamayacaklarını söylüyorlar.

    Tam olarak ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olabilir misin?

    Bir Türk Telekom bayisine mi gitmem lazım? tam olarak nasıl başvuracağız?

    Tüm bilgiler için de teşekkürler


    Hocam sadece Tivibulu Cep Tarifesine geçiş yaparsanız bu fırsattan yararlanabiliyorsunuz. Bu tarifede zaten sadece faturalı.




  • Bunlara güven olmaz. HD yayın için ek ücret alana kadar bizim sözleşme HD yayınları içeriyordu ve taahhüdümüz devam ediyordu. Birgün baktık ki HD kanallar kapanmış. Sorduk; "siz SD yayına geçmek için başvuru yapmışsınız" diye yanıt verdiler. "Ne zaman?" diye sorunca da konudan bağımsız, 6 ay önce arayıp TTNet efatura talebinde bulunduğum kaydı gösterdiler. Talep içeriğini hakem heyeti kararı olmadan gösteremediklerini filan anlattılar.
    Batsın, beter olsun Arap telekom!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hurshit

    Bunlara güven olmaz. HD yayın için ek ücret alana kadar bizim sözleşme HD yayınları içeriyordu ve taahhüdümüz devam ediyordu. Birgün baktık ki HD kanallar kapanmış. Sorduk; "siz SD yayına geçmek için başvuru yapmışsınız" diye yanıt verdiler. "Ne zaman?" diye sorunca da konudan bağımsız, 6 ay önce arayıp TTNet efatura talebinde bulunduğum kaydı gösterdiler. Talep içeriğini hakem heyeti kararı olmadan gösteremediklerini filan anlattılar.
    Batsın, beter olsun Arap telekom!

    Bilgilerinizi PM atarsanız bir kontrol ettirelim hocam. Bir yerde yanlışlık olmuştur. Düzelttirmesini yaparız.
  • Paket güncelliğini koruyor mu? Zira ben sitede her yöne dk. ibaresi göremedim. Ek olarak, Hd yayınların kapsamadığı yazıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Email ve mesaj geldi, super paket uyesiyim.Tivibu go sinema paketiniz, tivibu go super paket olarak degistirilmistir yazdi.artik hediye olarak tivibu go super paketide hediye olarak veriyorlar abonelik yaninda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim tivibu go süper paket olarak değiştirildi.Bayağı memnunum 4-5 gündür.
  • Vodafone hat kullanıyorum buna geçiş için gerekli bilgiyi alabilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4k için bir çalışma var mi? Modül vermiyorlar sanırım bir ay kaldı turkcellde taahhüt. Cennette sanırım bayiniz. Gelip halledecegim ocakta.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende de go süper aktif edildi ama ne lg smart tvden ne de pcden açamıyorum. Sadece akıllı telefondan açabiliyorum. Siz nereden izliyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende geçiş yaptım bu kampanyaya, başvurduktan sonra tam olarak kaç gün sonra geçtiniz arkadaşlar, çok bekleniyor mu?
  • IPTV için illaki Türk Telekom neti mi olması gerekiyor? Türknet olsa almaz mı :)
  • Tivibuda ki mevcut taahhütüm önümüzdeki hafta bitiyor. Bugün Türktelekom bayisine uğrayarak kampanyalar hakkında bilgi aldım. Bu kampanya için bimcell'den geçişlerde geçerli olmadığı söylendi. Anlaşılan o ki kökten kapatacağım tivibu'yu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kadir59

    Email ve mesaj geldi, super paket uyesiyim.Tivibu go sinema paketiniz, tivibu go super paket olarak degistirilmistir yazdi.artik hediye olarak tivibu go super paketide hediye olarak veriyorlar abonelik yaninda.

    Hocam merhaba, bana da bu mesaj geldi, ben de tivibu uydu cihazını kullanıyorum. Tivibu go süper paket için uydu cihazına güncelleme mi yapacağım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben tivibu go yu bilgisayarda kullaniyorum hocam. Tv icin bilgim yok malesef.modem tv ye cok uzak oldugu icin kablo kirliligine neden olacakti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kadir59

    Ben tivibu go yu bilgisayarda kullaniyorum hocam. Tv icin bilgim yok malesef.modem tv ye cok uzak oldugu icin kablo kirliligine neden olacakti.

    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün 16:30'da kurulum için geleceklerine dair mesaj attılar. Bunun için işyerinden izin alıp erken çıktım ama gelen veya arayan olmadı. Müşteri hizmetlerini aradım müdahele edeceklerini söylediler. Sonra mesajla 18:00'da kuruluma gelineceği söylendi. 1 dk sonra yarın 18:00'da kuruluma gelineceği mesajı geldi. MH ile tekrar görüştüm bir daha müdahele ediyoruz dediler.

    Bu sefer 19:30'da kurulum yapılacaktır mesajı geldi ama yine kimse gelmedi. MH'ne kurulum için gelmemelerini söyledim bundan sonra. Türk Telekom'u da arayıp hattımı iptal edeceğimi söyledim. Yarın da gidip başka bir operatöre geçeceğim.

    Daha müşteri olmaya başlamadan bu ciddiyet/ilgi/saygıyla yaklaşıyorlarsa, müşteriliğe başladıktan sonra hiç umursamazlar.

    Kampanya güzel duruyor ama Tivibu satamadıkları için bu kampanyayı yaptıklarını düşünüyorum. Bugünden sonra satış yapamamalarını da çok iyi anlıyorum.

    Tecrübemi paylaşmak istedim.




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.