Sayın Yetkili, Ben Adapazarı'nda ikamet eden ve çalışan biriyim. Üniversite tahsilim var ve bir sigorta acentesinde pazarlama elemanı olarak çalışmaktayım. Gerek müşteri ilişkilerinin nasıl olması gerektiği gerekse bilgisayar kullanımı konusundaki detaylara hakim biriyim. Özel sektör çalışanı olmam nedeni ile de bu tür detayların iş yaşantısında çok önemli olduğunu biliyorum. Kaldı ki işhayatında bunun önemi herkesçe biliniyor. Hal böyle iken Türk Telekom Kurumu içerisinde çalışan personelinizin bu noktaları gözardı ediyor olması beni üzüyor, üzmesi bir yana her Türk Telekom Kurumu ile ilgili işimde beni oldukça sinirlendiriyor. Artık özelleştirilmiş olması bile çalışanlarınızı devlet memuru zihniyetinden ne yazık ki kurtaramamış olsa gerek ki, işlemlerimizi yapacak memurlarınız yerine ne yazık ki boş sandalyeler ya da şalına sarılıp boş oturup, mesai arkadaşları ile sohbet eden memurlar ile karşı karşıya kalmaktayız. Çalışan iki memurunuz ise güleryüzden eksik olmasını geçtik asık surat ve azarlar bir edayla bizlere hizmet vermeye çalışmaktadırlar. Bizler de özel sektörde çalışan ve de bilgi işlem sisteminin nasıl işlediğini çok iyi bilen şahıslarız. Benim gibi bir çok insan da bu konulara hakim olarak sizlerin müşterisi olmak için kurumlarınıza başvuruda bulunmakta ve sizden hizmet talep etmektedirler. Bizler sizlere müşteri olmak için ayağınıza kadar geliyor ve ne yazık ki sanki size mahkummuşuz da ne derseniz yapmak mecburiyetindeymişiz gibi bir tavırla karşılanıyoruz. Bu gibi bir tavır ne yazık ki bizleri kaybetmenize ve de milyarlarca lira harcayarak yapmış olduğunuz renkli reklamlarınızın yanında kötü reklam yapmanıza sebep olur. Sıkıntım şudur ki, müşteri olarak kurumunuza başvurduğumda, öncelikli olarak çalışan memurunuzda güleryüz görmek istiyorum. Daha sonra tabiki de sıram geldiğinde işimin görülmesini istiyorum. Birçok kurumda digital numara verilmek suretiyle sıra bekleme işi gayet güzel çözülebildiği halde sizde niye henüz böyle bir sistem kurulamadığını merak ediyorum. İşlemlerimizin yapılması esnasında her insan gibi benim de talebim, bir önceki müşterinizin işleminin biran önce, memurunuzca bitirilerek sıramın bana gelmesi ve benim de işimin biran önce bitirilmesi oluyor. Fakat her nedense çalışanlarınızın böyle bir acelesi, keyfimin istediği gibi çalışırım edası nedeniyle olmuyor. Aceleleri olmadığı gibi sırada bekleyen birçok müşterinizin olmasını umursamaz bir edayla, çaylarını yudumlayıp, özel sohbetlerini rahat rahat yapabiliyorlar. Özel sohbetlerini bölüp de sıranın bize ne zaman geleceğini sorduğumuzda ise, işimizi, ukala bir edayla ,sıramız gelince göreceklerini söylüyorlar. Bizler de çalışma hayatında olanlar olarak sıramız gelince işimizin görüleceğini pek tabiki biliyoruz. Bu tavrın memurlarınızda olma sebebi acaba, bizim cahilliğimiz mi oluyor. Her çalışanınız müşterilerini potansiyel cahiller topluluğu olarak mı görüyor acaba? Bu sebeple, anlamaz bunlar, ya da mecburlar beklesinler zihniyetiyle mi özel sohbetlerini rahat rahat ellerinde çayları ile yapıp işlerini ağırdan alıyorlar. İki gündür kurumunuza gidip geri dönüyorum. İşyerimden sınırlı saatler arası izin almak suretiyle gidip de memurlarınızın gereksiz özel muhabbetleri ve gereksiz beklemeleri yüzünden işimi göremeden geri dönmek zorunda kaldım. Bir önceki müşteriye ait başvuru formunun, bilgi eksikliği sebebi ile bilgi sisteminize girilemeyişi, işlemin bilgi sisteminizde iptaline engel mi? Bizler bu arada formun sahibi tarafından eksiksik dolduruluşunu beklemek zorunda mıyız? Kaldı ki başvuru formlarının çoğu insanımızca dolduruluşu hemen olmuyor ve bir sürü tereddütler yaşanıyor. Memurlarınızın bu formların dolduruluşu esnasında yardım etmek gibi bir zihniyeti de olmayınca bekleme süreleri uzuyor da uzuyor. Eksik bilgi nedeniyle bilgi sisteminiz ille de eksik bilginin tamamlanmasını beklemek üzere mi programlı? Formu tamam birisinin işlemi sıraya alınıp da , önceki işlem daha sonra devam edilmek üzere askıya alınamaz mı? Memurlarınıza sorduğumuz soruların karşılığı acaba yüzümüze bakılarak gerçekten ilgileniyorlarmış gibi bir tavırla cevaplanamaz mı? Niçin müşterilerinize soğuk ve ukala bir tavırla davranan memurlar ile çalışmaktasınız? Müşteri odaklı hizmetlerin artmış olduğu günümüzde çalışanlarınızın tavır ve tutumlarına yönelik bir politika geliştirmeyi düşünüyor musunuz bilemiyorum ama, bu gidişle daha çok sıkıntı yaşanacağını biliyorum. 2 gündür yapamadığım başvurumu bugün itibariyle askıya aldım. Bir süre size müşteri olma düşüncemden vazgeçmiş bulunmaktayım. Artık hiçbir kurumda devlet memuru zihniyetiyle çalışan kişilerin tavırlarına maruz kalmak istemiyorum. Artık kurumunuzda, karşılarında bulunanların insan olduğunu ve de vakitlerinin de çok kıymetli olduğunu farkında olan çalışanlar görmek dileğiyle...
Saygılar.
Elin mahkum seve seve başvuracan Ama tepki vermişin gene oda güzel
ZATEN TEPKİ VERMEYE VERMEYE BU HALLERE DÜŞTÜK! AYNI ŞİKAYETİ TELEKOMA DA YAPTIM. CEVAP ALANA KADAR BAŞVURUMU GERİ ÇEKTİM. BEKLİYORUM...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme