Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM'A MEMURLARINI ŞİKAYET

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
474
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sayın Yetkili,
    Ben Adapazarı'nda ikamet eden ve çalışan biriyim. Üniversite tahsilim var ve
    bir sigorta acentesinde pazarlama elemanı olarak çalışmaktayım. Gerek
    müşteri ilişkilerinin nasıl olması gerektiği gerekse bilgisayar kullanımı
    konusundaki detaylara hakim biriyim. Özel sektör çalışanı olmam nedeni ile
    de bu tür detayların iş yaşantısında çok önemli olduğunu biliyorum. Kaldı ki
    işhayatında bunun önemi herkesçe biliniyor. Hal böyle iken Türk Telekom
    Kurumu içerisinde çalışan personelinizin bu noktaları gözardı ediyor olması
    beni üzüyor, üzmesi bir yana her Türk Telekom Kurumu ile ilgili işimde beni
    oldukça sinirlendiriyor. Artık özelleştirilmiş olması bile çalışanlarınızı
    devlet memuru zihniyetinden ne yazık ki kurtaramamış olsa gerek ki,
    işlemlerimizi yapacak memurlarınız yerine ne yazık ki boş sandalyeler ya da
    şalına sarılıp boş oturup, mesai arkadaşları ile sohbet eden memurlar ile
    karşı karşıya kalmaktayız. Çalışan iki memurunuz ise güleryüzden eksik
    olmasını geçtik asık surat ve azarlar bir edayla bizlere hizmet vermeye
    çalışmaktadırlar. Bizler de özel sektörde çalışan ve de bilgi işlem
    sisteminin nasıl işlediğini çok iyi bilen şahıslarız. Benim gibi bir çok
    insan da bu konulara hakim olarak sizlerin müşterisi olmak için
    kurumlarınıza başvuruda bulunmakta ve sizden hizmet talep etmektedirler.
    Bizler sizlere müşteri olmak için ayağınıza kadar geliyor ve ne yazık ki
    sanki size mahkummuşuz da ne derseniz yapmak mecburiyetindeymişiz gibi bir
    tavırla karşılanıyoruz. Bu gibi bir tavır ne yazık ki bizleri kaybetmenize
    ve de milyarlarca lira harcayarak yapmış olduğunuz renkli reklamlarınızın
    yanında kötü reklam yapmanıza sebep olur.
    Sıkıntım şudur ki, müşteri olarak kurumunuza başvurduğumda, öncelikli olarak
    çalışan memurunuzda güleryüz görmek istiyorum. Daha sonra tabiki de sıram
    geldiğinde işimin görülmesini istiyorum. Birçok kurumda digital numara
    verilmek suretiyle sıra bekleme işi gayet güzel çözülebildiği halde sizde
    niye henüz böyle bir sistem kurulamadığını merak ediyorum. İşlemlerimizin
    yapılması esnasında her insan gibi benim de talebim, bir önceki müşterinizin
    işleminin biran önce, memurunuzca bitirilerek sıramın bana gelmesi ve benim
    de işimin biran önce bitirilmesi oluyor. Fakat her nedense çalışanlarınızın
    böyle bir acelesi, keyfimin istediği gibi çalışırım edası nedeniyle olmuyor.
    Aceleleri olmadığı gibi sırada bekleyen birçok müşterinizin olmasını
    umursamaz bir edayla, çaylarını yudumlayıp, özel sohbetlerini rahat rahat
    yapabiliyorlar. Özel sohbetlerini bölüp de sıranın bize ne zaman geleceğini
    sorduğumuzda ise, işimizi, ukala bir edayla ,sıramız gelince göreceklerini
    söylüyorlar. Bizler de çalışma hayatında olanlar olarak sıramız gelince
    işimizin görüleceğini pek tabiki biliyoruz. Bu tavrın memurlarınızda olma
    sebebi acaba, bizim cahilliğimiz mi oluyor. Her çalışanınız müşterilerini
    potansiyel cahiller topluluğu olarak mı görüyor acaba? Bu sebeple, anlamaz
    bunlar, ya da mecburlar beklesinler zihniyetiyle mi özel sohbetlerini rahat
    rahat ellerinde çayları ile yapıp işlerini ağırdan alıyorlar. İki gündür
    kurumunuza gidip geri dönüyorum. İşyerimden sınırlı saatler arası izin almak
    suretiyle gidip de memurlarınızın gereksiz özel muhabbetleri ve gereksiz
    beklemeleri yüzünden işimi göremeden geri dönmek zorunda
    kaldım. Bir önceki müşteriye ait başvuru formunun, bilgi eksikliği sebebi
    ile bilgi sisteminize girilemeyişi, işlemin bilgi sisteminizde iptaline
    engel mi? Bizler bu arada formun sahibi tarafından eksiksik dolduruluşunu
    beklemek zorunda mıyız? Kaldı ki başvuru formlarının çoğu insanımızca
    dolduruluşu hemen olmuyor ve bir sürü tereddütler yaşanıyor. Memurlarınızın
    bu formların dolduruluşu esnasında yardım etmek gibi bir zihniyeti de
    olmayınca bekleme süreleri uzuyor da uzuyor. Eksik bilgi nedeniyle bilgi
    sisteminiz ille de eksik bilginin tamamlanmasını beklemek üzere mi
    programlı? Formu tamam birisinin işlemi sıraya alınıp da , önceki işlem daha
    sonra devam edilmek üzere askıya alınamaz mı? Memurlarınıza sorduğumuz
    soruların karşılığı acaba yüzümüze bakılarak gerçekten ilgileniyorlarmış
    gibi bir tavırla cevaplanamaz mı? Niçin müşterilerinize soğuk ve ukala bir
    tavırla davranan memurlar ile çalışmaktasınız?
    Müşteri odaklı hizmetlerin artmış olduğu günümüzde çalışanlarınızın tavır ve
    tutumlarına yönelik bir politika geliştirmeyi düşünüyor musunuz bilemiyorum
    ama, bu gidişle daha çok sıkıntı yaşanacağını biliyorum. 2 gündür
    yapamadığım başvurumu bugün itibariyle askıya aldım. Bir süre size müşteri
    olma düşüncemden vazgeçmiş bulunmaktayım. Artık hiçbir kurumda devlet memuru
    zihniyetiyle çalışan kişilerin tavırlarına maruz kalmak istemiyorum. Artık
    kurumunuzda, karşılarında bulunanların insan olduğunu ve de vakitlerinin de
    çok kıymetli olduğunu farkında olan çalışanlar görmek dileğiyle...

    Saygılar.







  • Elin mahkum seve seve başvuracan Ama tepki vermişin gene oda güzel
  • ZATEN TEPKİ VERMEYE VERMEYE BU HALLERE DÜŞTÜK! AYNI ŞİKAYETİ TELEKOMA DA YAPTIM. CEVAP ALANA KADAR BAŞVURUMU GERİ ÇEKTİM. BEKLİYORUM...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.