Şimdi Ara

Türk Telekom Aldatmacası...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
520
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Türk Telekom hakkında sizi bir konuda uyarmak için bu konuyu açmak istedim. Öncelikle başımdan geçen olaylar dizisini anlatmak istiyorum.

    Türk Telekom şubesinden yaklaşık 3-4 gün önce "Fiber Hızlı Hepsi Dahil Kampanyası" için başvuru yaptık. Başvurduğumuz paket "VDSL hız 35 mbps 200 gb AKK kotası".. Fiyatı 72.90 TL ayrıca 24 ay taahhütlü. Ayrıca kampanya kampsamında evde kurulum da var.

    Bu sabah hat verildi. 11:00 sularında telefon çaldı. Telekom ekibinden bir çalışan şu anda internetiniz var mı kontrol edermisiniz dedi. Evet DSL ışığı yanıyor dememle alel acele hayırlı olsun deyip telefonu birden kapattı. Yani evde kurulum dedikleri saha dolabında VDSL portuna kabloyu takıp sizi hiç görmeden kaçmak. Hat kontrolüymüş falanmış filanmış yalan. Neyse elemanları elden kaçırdık. Modemde gerekli ayarlamaları yaptım ve internete bağlantım.

    İnternete bağlandıktan sonra hızıma baktım 22-23 mbps arası. Acaba dedim hattım mı zayıf kaldı. Çünkü 35 mbps lik tarifeye göre hızım çok düşük. Modemden hat değerlerime baktım gayet iyi.

    Hemen Telekom Online İşlem Merkezinden giriş yaptım. Tarifeme baktım ve tanımlı tarife hızım 24 mbps ve 50 gb AKK olarak görünüyor. Yani benim başvuru yaptığım tarife ile alakası yok. Bunu niye böyle yaptıklarınıda çok iyi biliyorum. AKK sonrası hız düşümünde kara geçmek için. Zaten başvuru sırasında 24 mbps'lik tarifenin üzerinde hız vermek için yapmadıkları cambazlık kalmamıştı. Orada yediremeyince buna başvurdular.

    Sonra bir anda aklıma başka bir şey geldi. Başvuru yapmış olduğum Fiber Hızlı Hepsi Dahil Kampanyasında kampanyanın diğer paketlerine mevcut paketimden daha düşük fiyatlı olmadığı taktirde geçiş yapılabileceği yazıyordu. Bende neyse artık diyerekten internet üzerinden 35 mbps 200 GB kotalı tarifeye geçerim dedim. Birde baktım 77.90 olan tarife geçiş yapacağım taktirde aylık 77.90 TL değilde 125 TL olarak görünüyor.

    Şimdi size söyleyeceğim Telekom ile sözleşme yaparken mutlaka sözleşmenin hız ve akk bölümü ile alakalı olan yerlerinin gözünüz önünde doldurulmasına dikkat edin. Ayrıca kurulum ve hat kontrolü vadeden bir anlaşmaya imza attıysanız ve elemanları size telefon açıp internetiniz geldi mi diye bir soru sorarsa gelmedi deyip evinize kadar getirtin. Kampanyalarda kampanya dahilindeki diğer paketlere geçebilirsiniz diye bir ibare görseniz bile inanmayın, eğer daha üst pakete geçerseniz kampanya fiyatından değilde paketin orjinal aylık fiyatının 40-50 TL daha daha fazlasına paketi değiştirebileceğinizi bilin. Yani taahütünüz devam edecek ama aylık ödeme normal fiyat üzerinden olacak.

    Online destekten iletişime geçtim biz bununla ilgilenmiyoruz dedi. Pazartesi günü tekrar şubeye gidip bana bu tarifeyi oturtan bayan arkadaşla tekrar göreşeceğim. Pek birşey çıkacağını zannetmiyorum. Çünkü güvenip sözlşmenin hız ve akk kotası ile ilgili bölümlerini beraber doldurmadık. Yinede bir şansımı deneyeceğim.

    Yaklaşık 2-3 yıl önce internethizmetim mi kızıp TTNet'ten ayırmıştım. Tekrar dönüp deneyelim dedim ama isim Telekom olarak değişmiş fakat zihniyet aynı kalmış. Yalan dolan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi E.A-Z -- 20 Mayıs 2017; 19:40:16 >







  • Sözleşmede tarife işaretlemesini siz mi yaptınız, yoksa siz gittikten sonra onlar mı yaptı? Siz yaptıysanız evrakta sahtecilik suçu var, bayi hakkında suç duyurusunda bulunun.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    İletişim bilgileri kısmını doldurup gerisini onlara bıraktım. Sağolsun bir avukat arkadaş var az önce ona danıştım. Kanuni olarak bir hakkın yok. Sözleşmenin o kısımları doldurulurken dikkat edecektin diyor. Biz güvendik hata ettik. Ben bu işten bir sonuç alabileceği mi zaten ummuyorum. Pazartesi günü o bayana sadece bir soru sorup geri döneceğim. Minareyi çalan kılıfını hazırlamıştır büyük ihtimalle. Sadece insanlar neyin ne olduğunu bilsin bazı şeylere dikkat etsin diye açtım.

    Bu arada enteresan bir şey oldu. Tesadüf mü bilemiyorum ama yıllarca giriş yapmış olduğum DH hesabının şifresi ile az önce siteye giremedim. Şifre mi sıfırlayıp siteye yeniden giriş yapmak zorunda kaldım. Enteresan şeyler bunlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi E.A-Z -- 20 Mayıs 2017; 13:45:9 >
  • E.A-Z E kullanıcısına yanıt
    Prim kota sistemi nedeniyle bayilerin büyük çoğunluğu sahtekarlık yapar. Bunlara yukarıdan talimat gelmiştir "yüksek hızlı tarifeye geçirmeyin" diye veya düşük hızlı tarifelere daha fazla prim veriyordur.
  • E.A-Z E kullanıcısına yanıt
    Yanii sadece telekom için demiyorum hiçbir durumda boş foruma imza atıp verilmez
    Suç sizde o tartışılmaz ama iyi yönden bakarsak neyse ki en yüksek,en pahalı tarifeyi yazmamışlar
    100 Mb sınırsız kota yazıp hat desteklemiyor diye 24'ü de verebilirlerdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-41A94D448 -- 20 Mayıs 2017; 13:53:21 >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Zaten amaçlarını biliyordum. Benim hattım teoride 45 mbps'ye kadar destekliyor. Orada ki bayan 24 mbps den yukarı hız alamazsınız diye 2 saat brifing verdi. Daha sonra ben teknik konulara girince 35 mbps yi kabul etmek zorunda kaldı. Şimdi aldığı prim haram zıkkım olsun diyeceğim es kaza ahım tutar çoluk çocuğuna sirayet eder. O yüzden helali hoş olsun. İyi kafaladı beni.
  • E.A-Z E kullanıcısına yanıt
    Herkese böyle yapmadıklarına eminim.Adamına göre muamele yapıyorlar.

    Superonline'ın attığı son kazıkdan sonra , 4 Mayıs da TT yi arayıp 50 mbit 100 gb tarifesine geçmek istediğimi belirttim.Aynı gün superonline ı kapattım.5 mayıs sabahı saat 9 da telekom çalışanı geldi binadaki ankastreyi kontrol etti."Portun halen adsl gidip vdsl ye geçireyim" dedi.Zaten 130 metre mesafede saha dolabı.10 dk sonra eve geldi.Kendi telefonundan hattı dinledi.Hız ölçümü falan yaptı.
    Hat açılmıştı ancak gelen telekom çalışanı bağımsız modemlerde id şifre girilmeden nete bağlanacağından bi haber yaşıyormuş.Dedim id şifre girmediniz ki modeme, nasıl bağlanacak falan.TT çalışanıda gerek yok reset atınca oto girmesi lazım dedi.İçten içten gülüyorum oarada .
    Dedim modemi ben aldım şahsıma ait içinde iss modemi gibi rom'a yazılı değil bilgiler vs anlattım.Sonra mesaj falan atıp aldı id şifreyi.Sözleşmeleri imzaladım kartını bıraktı gitti.Bukadar




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türk Telekom Rezaleti!!!
    3 yıl önce açıldı
    Türk Telekom hakkında
    3 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Şimdi en sonunda bir internet sözleşmesi bu. Sabancı holdinge ortak olmuyoruz ki. Karşımda bir bayan var. Yüz yüzeyiz. Bütün herşey konuşulmuş. Artık zebellah gibi başında durmanın gereği yok diye düşündüm. Yani insanlara karşı bu kadar mı güvensiz olmak zorundayız.

    100 mbps anlaşma yapıp 24 mbps hız verselerdi kanunen vaadedilen hızın 60'ından daha düşük hız verdiği için ya aboneliği iptal ettirirdim yada 24 mbps olan tarifeye geçirmek zorunda bırakırdım. Belki bilemeyenler vardır diye belirteyim dedim.

    Benim için 24 mbps veya 24 gbps olayı değil bu. Yine mevcut şartlarda çok iyi bir anlaşma ama insanların bu hale gelmesi üzücü. Telekom da 24 ay süremi doldurduktan sonra artık 5 TL'ye sınırsız verse kullanmam. Son kez denedim ve artık aklım başıma geldi. 24 ay sonra telefonuda internetide taşırım. Çevremde bulunan internet kullanıcılarınada neler döndüğünü anlata anlata bir 24 ay geçiririm. Şimdi onlar benim üzerimden kar ettiğini zannedebilirler ama üzüm yediğin bağa dikkat edeceksin. Her bağdan üzüm yenmez.




  • Petegrus kullanıcısına yanıt
    Şimdi tabii ki bütün elemanlar aynı diyemeyiz. Ama genel politikaları bu. Bu konuda birçok şikayet oduğunu biliyorum.

    Benim evime gelip kabloları kontrol etmemesi benim için problem değil. Hat değerlerim iyi. Apartmanın ankastresinden eve kadar kablolamayı kendim yaptım zaten. Kablolama iyi. Saha dolabından ankastreye olan bağlantıda da sorun yok. Bana telefonda şimdi evinize geliyoruz dese gelmenize gerek yok diyecektim. Büyük ihtimalle benim modemi görünce bu nasıl ayarlanıyor diyeceklerdi zaten :)

    Sadece insanlar neyin ne olduğunu bilsin. Ona göre hazırlıklı olsun.
  • ilk 7 gün cayma hakkınız olmalı, zarar ettiğinizi düşünüyorsanız kesinlikle kullanın.
  • apespecter A kullanıcısına yanıt
    Pazartesi soracağım. 7 gün geçmemiş oluyor. Ama öyle cart diye iptal edebileceğimi sanmıyorum. Tahminim 250 TL den aşağı bir fatura çıkarmayacaklardır karşıma.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.