Şimdi Ara

Türk Telekom(Avea) İnteraktif Şifre Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
2.295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merbahabalar, 3 gün önce yaklaşık 1 senedir kullanmadığım hattım lazım oldu.

    Pin kodunu 3 kere yanlış girmemle puk kodu istendi.

    Dolayısıyla telefonu açamadım ve sitede söylediği şekilde *952# yi tuşlayıp interaktif şifremi alamıyorum.

    Müşteri hizmetlerini arayıp puk için 6 ya bastığımda, interaktif şifreyi bilmiyorsanız 1'e basın dedi ve 3 gündür işleminiz gerçekleştirilemiyor deniyor.

    Oturduğum civarda Avea(Türk Telekom) bayi yok, ve yakın zamanda şehir merkezine gidemeyeceğim.

    Bu interaktif şifremi nasıl alabilirim ?



  • Hat kimin üzerine bilgileri bulup temsilciye bağlanarak almayı deneyin puk kodunu





    En kotu hattı taşşşıyın sonra tekrar telekoma geçersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.