Şimdi Ara

Turk Telekom Cayma Hakkı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
954
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, telefonla internet başvurusunda bulunduk vodafone modemimiz olduğu için modem istemedik. geçtiğimiz pazartesi yönlendirikleri kişi geldi hattan sinyale baktı sonra da evden çıkarken internetiniz olmamış olabilir, bir bilgisayarcı çağırabilirsiniz demiş. Neyse bir kaç gün sonra aradik telekomu. Internetinizin aktif olduğunu söyledi. Biz de internetin olmadığını belirttik uzaktan modeme erişim saglamaya çalıştı. Olmayinca bize huawei modem için bir telefon numarasi verdi uzaktan kurulum yaptırın dedi. Neyse verdikleri numarayı aradık onlar da 129tl ücret talep etti.
    Velhasıl kelam biz de telekomu aradık 14 günlük yasal cayma hakkımızı kullanmak istiyoruz dedik. Onlar da bize 460tl civarı bir cayma bedeli çıkardı. Sizce bu yasal mıdır arkadaşlar?
    Cayma Hakkı nedir, cayma bedeli içeriğinde neler vardır? 1 haftalık ve kullanılmayan bağlantı için böyle bir bedel çıkarılabilir mi?
    Sizce ttnet modemi bulup kullanmaya devam mi edeyim yoksa iptal edeyim? Yorumlarınızı acil bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Onlar o şekilde hesaplar ama fatura o şekilde çıkmaz sizden kampanya bedeli (indirim ne yapılmışsa 1 aylık en fazla alırlar, Modem size verilmişse modem ücretini isterler, Telefon hizmeti indirimi ve açma kapama bedeli vs ) olur, Katıldığınız kampanyanın taahhütsüz fiyatı üzerinden ücretlendirilirsiniz. Bana göre 1 haftalık internet için size maksimum 80 TL ye kadar fatura çıkarabilirler. Onların sistemi şöyle çalışıyor örneğin 24 ay taahhütün 1 . ayındasınız geri kalan 23 ayın cezasını çıkarır gibi çıkarıyorlar.
  • Teşekkür ederim cevabınız için, iptal işlemimizi gerçekleştirdik bakalım nasıl bir faturalandırma yapacaklar göreceğiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İptal işlemini gerçekleştirdikten sonra bekleme modundaydık. Telefonla tarafımıza 466 lira civarı bir cayma bedeli ücreti yansıtılacağı söylenmişti. Ancak faturalandırılan cayma bedeli 254 tl. Acaba bununla ilgili tüketici heyetine başvursam olumlu bir sonuç olur mu? Gerçi her halükarda başvuracağız.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türk Telekom Modem İadesi
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.