< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Türk Telekom Data Hattı Online işlemlere giremiyor!!! (4. sayfa)
-
-
BTK üzerinden aldığım cevap şu şekilde;
Sadece Data hattı olan kullanıcılar, Türk Telekom Uygulamasına giriş yapamaz. Aynı T.C. Kimlik Numarasına ait Mobil, Ev İnterneti ya da Ev Telefonu aboneliğiniz varsa Türk Telekom Uygulamasına bu aboneliklerle giriş yapabilirsiniz. Daha sonra Data aboneliğinizi Mobil ürün sekmesine kaydedebilirsiniz.Yapılan incelemelerde XXXXXXXXXX numaralı hattınız data hattı olduğundan şifre talep ederek giriş yapılamamaktadır. TCKNnize ait mobil, internet, ev telefonu, tv ürünlerinden biri varsa, Online İşlemlere giriş yapıldığında data hattınızı da hat listesinde görüntüleyip, işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.TCKN altındaki hat/hatların işlemlerini Türk Telekom Uygulaması üzerinden yapabilmek için Hatlarımı Yönet adımından ilgili hat için Ekle butonuna tıklanması gerekir. İlgili hat kullanıcısına bir SMS gönderilerek onay istenir. Hat kullanıcısı bu SMSe onay verdiğinde, artık bu hat da aynı çatı altından yönetilebilir.Numara ekleme ile ilgili iletilen adımlarda işlem denenip hata alınmasıyla ilgili, alınan hata ekran görüntüsünü evrakmobil@turktelekom.com.tr adresine iletilmesi durumunda kontrol edilebilir.
Sanırım sistemin çalışmadığından haberleri yok. Her yerden şikayetlerle yardırıyorum. Böyle saçma bir şey görmedim.
-
Sistem sizde çalışmıyor muhtemelen dedikleri gibi ekleyince görünüyor
ekleyip görenler var
siz şikayete ne yazdınız bilmiyorum ama itiraz etten
Daha önce yazılan işlemleri yaptığınızı eklediğinizi cevabın gelmediğini
Görseller ile birlikte ekleyip itiraz edin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Oyle yaptim hocam. Btk dan sikayeti tekrar cevapladim. Ayrica verdikleri mail adresine de yazdim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şu şekilde çözüm sağladım.
Bahsettikleri gibi öyle internet, tivibu aboneliği ile girdikten sonra numara eklenmiyor. İlla diğer mobil numaranız ile giriş yaptıktan sonra aynı hesaptan data hattı eklenecek.
-
ilk yorumda oradan bahsettim olmuyor demiştiniz
-
Arkadaşımın kızının kullandığı mobil hat, benim kullandığım sabit internet ve data hattı var elimizde. Kendi telefonumda sabit internet hesabı ekliydi sadece. Ona mobil hattı ekledim önce, sonra benim data hattını eklemeyi denedim. Bu şekilde olmuyor. Ancak diğer telefondaki mobil hat hesabı üzerinden eklemeyi deneyince oldu. Ben işlem açısından arada bir fark göremiyorum, sonuçta hepsi bana ait. Neyse sonuçta sorun çözüldü artık.
-
Sizin görmemeniz sistemin çalışma prensibini değiştirmiyor .
Öyle ayarlamışlar başka türlü çalışmıyor .
Güle güle kullanın
-
Ben evde Interneti dondurdum 4 ay oldu
ücret 300 tl dediler aylik fatura halinde 50 odersiniz dediler
Lakin her ay 180 geliyor bilen var mı donuk kullanilmayan internete 180 cok degilmi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abboww -- 4 Kasım 2024; 17:3:25 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Nasıl girdiniz acaba?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sabit internet aboneliğiniz var mı?
-
Yok sadece data hattı var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Maalesef, hiç bir şekilde girme şansınız yok online işlemlere. Böyle salak bir mevzu. Normal bir şekilde görüntülemek için üzerinize kayıtlı başka bir mobil TT hattı lazım, web'de bug kullanarak görmek için sabit internet aboneliği gerekli.
-
Ben giriyorum , cep magnet kullanıyorum , diğer hattımda normal hat bir de Internet hattı var , tüm hatlar online işlemlere otomatik ekleniyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
sadece data hat varsa giriş yapmıyor
başka hattın varsa giriş yapabilirsiniz
giriş yaptığınız hatta. Data hattını ekleyip kullanıyorsunuz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam ben yedek hattı cep magnete taşıdım. Yani umarım. Demin açıldı. Sms geldi. Harbi tarife diye bişi yapmışlar :)
Sms atıyorum faturasız cepmagnetleri alabilirsiniz diyor. Numarayı arıyorum numara geçiçi olarak servis dışı diyor ama sinyal var.
Online işlemlere giremiyorum sms atmıyor. Uygulamada ekle kısmında numara var ama hata veriyor. Anlamadım nasıl iş
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Tarife adı değiştiği için olabilir hatalıda yazılmış olabilir
data hattı olduğundan arama almaması doğal
online işler için bi kaç gün bekleyin. Adınıza kayıtlı diğer hatlardan ekleyip görürsünüz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X