Şimdi Ara

Türk Telekom Data Hattı Online işlemlere giremiyor!!! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
0
Favori
10.242
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Resmen Rezillik... Turk Telekom Magnet data hattım var , Başka bir aboneliğim yok... Online işlemler'e giremiyorum

  • manilafortuna kullanıcısına yanıt

    bimcell sitesine gir online islemlere *952# yaparak aldigin sifre ile girebilirsin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yusuf Saracen kullanıcısına yanıt

    Hocam benimki Bimcell değil ama sitede


    Bu sitede işlem yapabilmek için BİMcell abonesi olmanız gerekmektedir.

    diyor...


    Denemekte fayda var mıdır?

  • Yusuf Saracen kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler Hocam Ordan giriş yapabildim ama hiçbir işlem yapamıyorum...


    Mesela Güvenli internet'i kapatacağım , şu anda işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Uyarısı eriyor... Sürekli

  • o zaman btk sikayet sitesi var oraya yaz duzeltiyorlar ayni durum basima geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıl 2024 ve ben data hattımla şifre alamıyorum. Online işlemere giremediğim için ne güncel faturamı ne de kalan kullanımlarımı görebiliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scoopi -- 12 Ağustos 2024; 20:10:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • scoopi kullanıcısına yanıt

    Yazın btk ya sistemlerini güncellensinler başka yolu yok

    Türktelekoma ait başka hattın varsa ekleyip görebilirsin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Yazdım pek umudum yok ama bakalım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • scoopi kullanıcısına yanıt

    Saçma sapan cevap verirlerse .


    Uygulamaya nasıl gireceğinizi kalan kullanımlarımı nasıl öğreneceğim .Tüm kullanıcılar uygulamaya girebiliyorken data hatlarının neden sorun olduğunu .

    *253# den şifre alınırken önceden kullanıldığını sistem değiştiğinden beri kullanılamadığınızı belirtin

  • scoopi kullanıcısına yanıt

    probleminizi cevaplandı mı

  • Arkadaşlar TT 50Gb cep magnet tarifesine geçtim bende ve hic bir sekilde mobil uygulamadan data hattimi goruntuleyemedim. Bir yolunu bulan oldu mu? Zırt pırt internet yazıp sms mi atıcaz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ru.celebi kullanıcısına yanıt

    Türktelekom da data hattı olmayan başka hattınız daha olacak


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Uzerime kayitli baska tt hatti var hocam. Ben kullanmiyorum ancak, sadece hat sahibiyim. Nasil yapacagiz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ru.celebi kullanıcısına yanıt

    O numarada online işlemler uygulaması na girin

    İşlemler ayarlar - kişisel profil ayarları - hesap yönetim izinlerinde diğer numara görünecek oradan ekleyebilirsiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Bu yontem de işe yaramadı :) Data hattinindan sms atilmasini istiyor. Ona da cevap gelmiyor. Ugrastigimiz seye bak ya.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ru.celebi kullanıcısına yanıt

    Sim kart hangi cihazda takılı bilmiyorum ama gelmesi lazım. Sim kartı telefona takıp öyle deneyin olmadı

    Uygulamada onay bekliyor yazıyorsa siz magnetten onay yazıp 9520 ye yollayın

    Görebileceğiniz tek yöntem bu şimdilik

    Görmek istiyorsanız yapmanız lazım Türk Telekom Data Hattı Online işlemlere giremiyor!!! 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Uzerime kayitli normal paketli hat ile data hatti farkli telefonlara takili. Modem kullanmiyorum.

    Data hatti olan telefonda uygulamaya giriyorum, zaten sabit internet aboneligim ekli. Hesap yonetiminden numarami ekliyorum. Onay yazin diye sms geliyor. Gonderiyorum ama birsey olmuyor.

    Normal paketli hattin uygulamasindan ekle diyorum sms geliyor ama o da normal paketli hat icin geliyor.

    Çözemedim gitti.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ru.celebi kullanıcısına yanıt

    data hattından *952# den şifre alıp

    Bimcell uygulamasından giriş yapmayı denermisiniZ


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Bu da yemedi hocam. Her yerden yazdım bakalım, biraz darlayayım şunları.


    Web'den bir bug ile girilebiliyor ancak sürekli web bulmak ve o işlemleri yapmak uğraştırıcı.


    Türk Telekom Data Hattı Online işlemlere giremiyor!!!
  • ru.celebi kullanıcısına yanıt

    Webonline işlemler açılıyorsa

    adresi sıkkullananlara kaydedin beni hatırla ve oturumu sürekli açıktut özelliğini işaretleyin


    webden girdiğinizde diğer numaranızı eklemeyi çalışın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.