|
Türk Telekom Data Hattı Online işlemlere giremiyor!!! (2. sayfa)
-
-
Yani normal bir operatörün düzeltmesi gereken bişey ama o operatör Telekom olunca valla emin olamıyor insan -
Tekrardan bir güncelleme gelir gibi hocam uygulamaya. Bir de resimli giriş kullanın hocam dilerseniz daha pratik. -
Yeni uygulamada var mi resimli giriş. Daha hiç giremediğim için resimli giriş ayarlama şansımda olamıyor maalesef -
Var hocam şu an kullanıyorum. -
Tamamdır sağolasın -
Rica ederim hocam. -
TT sesimi duydu herhalde.. Nihayet tek cihazdan tüm hatlarımı kontrol edebiliyorum. -
-
Benim de data hattım var ve aynı sorun var. Ben hiç müşteri hizmetlerini falan aramadım, şuradan uygulamanın çalışan eski sürümünü indirip kullanıyorum: https://apkpure.com/tr/t%C3%BCrk-telekom-online-i%CC%87%C5%9Flemler/com.tmob.AveaOIM/variant/8.1-XAPK
Ama bu, Android için. IOS'ta uygulamanın 9.0.3 sürümü kaldırılıp 8.1 sürümüne nasıl geçilir bilmiyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bparker -- 14 Aralık 2020; 16:38:29 > -
Artık online işlemler uygulamasının 8.1 sürümü de çalışmıyor. Bimcell ve Pttcell'in websitesindeki online işlemler üzerinden data hattımla log in olabiliyorum bir tek. O da ne kadar daha devam eder bilmiyorum.
-
Ben gecenlerde yine aradım o birine aktarda digeri baskasina aktardi herkes bisey soyluyor. En son bi elemana denk geldim adam acaip relax ve iplemez havasindaki anlatiyorum durumu cozum bulunması icin insan en azindan ben ileticem ilgili birime bununla ilgili zaten şikayetler geliyor filan demesini bekliyorum en azindan. Ben simdi hicbir sekilde online islemlere giremeyecekmiyim ben musteri degilmiyim dedim Adam bana aynen sunu dedi boyle alayci asagilar sekilde “yok kardesim giremezsin artik” sonra film koptu zaten. Musteriyle kardesimli konusmak hangi hadlerine acaba. Kapadik neyse tekrar aradim sikayet ettim adami. Müşteriyle konusmasini öğrensinler once. Ben ona sesimi yukseltmedim kotu bisey söylemedim kardesimli cumle kuruyor bana. -
Ben de aynı şikayet ile telekom müşteri hizmetlerini arayıp kayıt açtırdım. Kayıt sonucuna data hatları online işlemlere giremez yazmışlar. *952# de çalışmıyor. Demek ki data hatları için online işlemlere erişimi tamamen kapatmışlar.
-
şu an için data hattı sahiplerinin online işlemlere girmesinin tek yolu, kendi adlarına olan başka bir Türk Telekom hizmeti aboneliği (mobil ses hattı, ev interneti, ev telefonu veya tivibu) ile online işlemlere girip data hattı aboneliğini uygulamaya eklemek.
-
Demek ki giriliyormuş
-
Türk Telekom'dan data hattı dışında bir hizmet almayanlar giremiyor ama.
-
Gerekli mercilere şikayetini iletip düzeltilirsin
zamanında giriliyorsa şimdide girilmesi lazım bi zahmet edip düzeltsinler .
-
Sadece 2g ile konusma aramalar var. 4g ile internet var ama aram yapmıyor. 3g ise hic yok. Yani internete girersen aram yok. Arama varsa internet yok. Arıza yı aradım. Balıkrsir İzmir ve Canakkle de bugun itibariyle bu durumun yasandıgını sebekelere guncelleme yaptıklarını cozmeye calıstıklarını soylediler. Kısacası rezillik.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X