Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (148. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.120
Cevap
120
Favori
339.920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 146147148149150
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    hocam şebeke çekim talebime olumsuz sonuc geldi güzergah dısı adresiniz bu yüzden hizmet veremeyeceklerini söylüyorlar

  • Btk dan geldi ise bu yanıt, üstteki itirazda bulun düğmesine basabilirsiniz yanıttan memnun değilseniz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Telefondan kayıt oluşturmuştum ilçe müdürlüğüne ordan geldi yanıt henüz btk üzerinden dönmediler hocam ordan da muhtemelen benzer yanıt gelicek o zaman itirazda bulunurum hocam

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • @XpressMusic34 Hocam bizim sokakta bir hane tüm sokağın internet kablolarını kesmiş ve 1 aydır internetimiz yok. Biz, aboneler olarak Türk Telekom'a ve diğer internet servis sağlayıcılarına (TurkNet vs) durumu haber verdik. Türk Telekom gelip duruma baktı ama hiçbir şey yapmadı. 1 aydan uzun süredir internetsiz durumdayız. Dilekçe verirsek eğer bu süreç daha kısa sürede hallolur mu? Vermemiz gerekiyorsa hangi dilekçe örneğini kullanarak vermemiz gerekiyor? Şimdiden yardımınız için teşekkür ederim.

  • lordert kullanıcısına yanıt

    Tamamdır hocam, itirazınızı yaparken yaşadığınız durumları da anlatınız yani itiraz gerekçenizi belirtiniz mesajınız içerisinde.

  • sphxni S kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Arıza kayıtlarınız ne şekilde kapatılıyor ya da aktif mi kalıyor? Söz konusu durumu detayları ile birlikte (eğer çekebilirseniz fotoğraflar ile) şurada kayıt açarak anlatabilir misiniz?


    https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365-4#157041525

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    hocam bu kezde gene şebeke çekim talebi olusturduk sonucunu merkezimizi arayak ,ögrenebilirsiniz dediler tıpkı tekefonla aradıgımdaki gibi yaptılar muhtemelen gene olumsuz döneceklerini bildigim için daha sonuc cıkmadan itirazda bulundum ve telefonlada şebeke çekim talebimi alıp olumsuz döndünüz gene olumsuz döneceksiniz dedim ve yasadıgım durumu kablonet saha çalışanlarının bana dediklerini yazdım birde yanımdaki alty yapıyj bana vermiyorsunuz diye belirttim

    Edit:gene reddetmişler tahminim doğru çıktı iyiki itirazda bulundum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordert -- 27 Ekim 2023; 15:25:19 >
  • lordert kullanıcısına yanıt

    Taleplerinizi daima yazılı olarak iletin hocam, söz uçuyor yazı kalıyor.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    evimin balkonundan çektigim fotograf hocam kablonetin fiber kablolarının bulundugu kapak hocam sacma degil mi sizce bana vermemeleri btk ya bu fotografıda ilettim hocam

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri
  • lordert kullanıcısına yanıt

    Hocam işte orada yeterli boşluk var mı yok mu bilemediğimiz için yani evin duvarında da olsa bir şey ifade etmemiş oluyor bu durumda. Yani kapasite yetersiz ise kapasite arttırımı gerekiyor bu bazen kablo kaynaklı bazen başka sebeplerden olabiliyor. Önemli olan o süreci harekete geçirebilmek. Mesela size deseler ki iş programına aldık veya gelecek yatırım döneminde değerlendireceğiz o da olur ama tamamen reddedilmesi doğru değil esasen. Sonuçta iletişim hizmeti ve insanların ihtiyacı var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 27 Ekim 2023; 16:16:13 >
  • ana kabloda bos yer yokmus saha çalışanlarının bası söyledi gelip kablo döşemeleri gerekliymiş diger dediniginiz gibi deseler amenna ama demiyorlar hocam iş programına aldık gelecek yatırım döneminde degerlendiricez diye ama demiyorlar direkt reddediyorlar telekom bile fiber alt yapı talebinizi kayıt altına aldık diyor ama bunlar demiyor hocam

  • İnşallah sonuçlanır en kısa zamanda hocam talebiniz. @lordert


    @AMC


    Kablonet, kablo kapasitesinin dolması sebebiyle hizmet sağlayamıyormuş. Yönlendirebileceğiniz bir yer var mı hocam?

  • yavuzdeger Y kullanıcısına yanıt

    foça kazım dirik


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam itirazıma gene güzergah dışı diye reddediyorlar 3. İtirazımı yaptım bakalım btk ne diyecek

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • lordert kullanıcısına yanıt

    Tamamdır. Oradan da sizi tatmin eden bir cevap alamaz iseniz


    https://forum.donanimhaber.com/kamu-denetciligi-kurumu-ombudsmanlik-nedir-nasil-basvurulur-internet-ve-gsm-problemleri--150897738

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocam
  • lordert kullanıcısına yanıt

    BTK dan aldığınız yanıtı ekran görüntüsü yapacaksınız, KDK ya başvururken ilgili konunun ilk mesajını okumayı ihmal etmeyin hocam.

  • Arkadaşlar bana bir yardım edin lütfen. Türk Telekom geldi Aralık 2023'e kadar altyapıyı tamamlayacaz dedi geçen sene. Bu olaydan 1 hafta sonra belediye geldi sokak numaralarını değiştirdi. Şimdi de bölgenizle alakalı proje yoktur falan diyorlar. Ankarada oturuyorum Etimesgut Alsancak Mahallesi. Ne yapmam gerekiyor 4 senedir bekliyorum.


    BTK'dan ne sorarsam sorayım aynı cevabı kopyala yapıştır yapıyorlar ben elmayı soruyorum ayva falan diyorlar artık

  • alfamanager kullanıcısına yanıt

    Merhaba


    İlçeniz hangi telekom müdürlüğüne bağlı bilmiyorum ama eğer bu bilgiyi bulabilirseniz söz konusu müdürlükteki erişim planlama birimine sorabilirsiniz son durumu.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Ankara Etimesgut Sincan bölge müdürlüğüne bağlı. Gidip soracağız mecbur

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 146147148149150
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.