hocam benim konumda İzmir. 2 ay öncesine resimlerde eklediğin kabloyu çekmişlerdi benim daireye. Bugün gelip yanına birde turuncu kablo çektiler ben de anlamıyorum hangi aşamadayız senin cevabından bir önceki cevapta ben fotoğraf paylaştım. Yanlış bilgilendirmeyeyim birde turuncu bir kablo çekecekler daha sonraki aşama ne ben de bilmiyorum:) < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (146. sayfa)





-
-
kardeşim o turuncu kablo işte bende daha tamamlanmamış yer altından dışarıdan mazgaldan gelen kablo. senin olayda sadece kutu takılımı kalmış. kutu takılacak ve kutu içindeki karta dışardan gelen kablo takılıp dairelere giden sağda bıraktıkları kabloları bağlayıp sinyal verecekler. kaplumbağa gibi ilerliyorlar maşallah:) benim daha 40 metre öteden kazı yapılıp o turuncu kablo gelecek. sende neredeyse son aşamaya gelinmiş. Tabi her işlerinde 2 şer ay beklerlerse ohooo.
-
Merhaba hocam hayırlı olsun. Bina içi tesisatı tamamlanmış gözüküyor. Bunlar binanıza takılan kutuya bağlanacak. Kutu montajı, binaya çekilecek şebeke kablosu vs inşallah dedikleri sürede yapılır. Bir de aktivasyon aşaması var tabi, yani adres tanımlarının sisteme girilmesi, şebekenin aktif edilmesi vb.
Dedikleri süre kadar bekleyin bakalım hocam.
-
Merhaba. Kutunun takılması kalmış sadece bir de aktivasyon işlemleri. İnşallah en kısa sürede hallederler. Hayırlı olsun şimdiden.
-
-
Konudaki ekran görüntülerini ekleyerek (açık kapının ilgili müdürlükten bilgi alıp vatandaşa ilettiği) yeniden başvuru yapabilir veya bağlı olduğunuz müdürlüğe şahsen de başvurabilirsiniz.
Buraya da belirli aralıklarla talep bırakabilirsiniz hocam. Yasal sürelere riayet ederek elbette.
https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuatmetin/1.5.3071.pdf
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 19 Ekim 2023; 22:1:59 >
-
merhaba taşındığım binada vdsl ve adsl altyapısı bulunuyormuş. vdsl de ise port olmadığını söylediler. adsl portları müsait olduğu için şuan vdsl için port açamıyorlarmış. ttnet böyle söylüyor. elimden gelirmi bişeyler yoksa 16mbps adsl e razı mı olacağız? fiber için çevre sitelerde altyapı varmış fakat bizim rezidansta yok. imza vermişler fakat döşenmemiş altyapı henüz.
-
Merhaba
ADSL bağlatın şimdilik en azından internetsiz kalmayın. Devamındaki süreçte VDSL veya FTTH için taleplerinizi iletirsiniz ilgili işletmeciye.
-
Merhaba arkadaslar 6 yildir evime alt yapi icin basvuru yapiyorum genel mudurluge gittim defelarca btk uzerinden sikayet ettim ama hala sonuc alamiyorum bu sekilde bir durum yasayan var mi nasil bir yol izlenmelidir. İstanbul Sancaktepe bolgesindeyim adls vdsl de alamiyorum .
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba. Sancaktepe nin neresi? Yenidoğan tarafında iseniz Ümraniye Telekom Müdürlüğüne bağlısınız. Samandıra nın ve Sarıgazi nin mahalle bazında bir kısmı Pendik Telekom Müdürlüğüne bağlı iken, bir kısmı Ümraniye Telekom Müdürlüğüne bağlıdır.
Ümraniye Telekom Müdürlüğü
İnkılap, Küçüksu Cd. No:56, 34583 Ümraniye/İstanbul
adresindedir.
Eğer Pendik Telekom a bağlı iseniz
Pendik Telekom Müdürlüğü
Yeni Mahalle, Mukaddime Sokağı No:4, 34893 Pendik/İstanbul
adresindedir.
İlgili müdürlükte erişim planlama birimine yönelik olarak dilekçe yazabilirsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 22 Ekim 2023; 19:26:15 > -
Samandira eyup sultan mahallesindeyim sultanbeylideki genel mudurlugu gittim dilekce doldurtmadi on kayit yapiyor onun disinda cozum bulamadim cimer sikayette sonuc olmadi hatta ombudsman uzerinden bile sikayet yazdim yok twitter uzerinden umit onal turk telekom ceo suna yazdim musteri temsilcisi yuzume kapatti 6 yildir istanbulda adsl bile alamiyorim cok sacma evet ama durum bu
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bence en iyisi KDK’ya başvurmanız
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Dediğiniz yer burası galiba
TT OFİS SULTANBEYLİ
MEHMET AKİF MAH. FATİH BULVARI TÜRK TELEKOM
No: 151
Burası eskiden müşteri hizmetleri binası idi yani içerisinde teknik personel yoktu. Şu an durumu bilmiyorum. Sizin başvuracağınız yer burası değil ama bir üstte bahsettiğim yerlerdeki birimlere başvurmalısınız. Buraya da bir sorun dilerseniz erişim planlama birimi var mı diye.
Bu arada KDK başvurunuza ne yanıt geldi?
tuketici.btk.gov.tr adresine yazdığınız şikayetlerinize ne yanıt geliyor?
Yaptığınız başvuruları ve aldığınız yanıtları toparlarsanız daha net konuşabiliriz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 22 Ekim 2023; 19:44:47 > -
İlgili mevzuat hükümleri ve yukarıda yer verilen açıklamalar ve doğrultusunda; şikâyet başvurusunun
Kamu Denetçiliği Kurumu Kanunu’nun Uygulanmasına ilişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğinin
27’nci maddesinde düzenlenen dostane çözüm usulü de dikkate alınacak şekilde Yönetmeliğin 20’nci
maddesinin ikinci fıkrasında yer verilen, “İdari başvuru yolları tüketilmeden yapılan şikâyet başvurusu hakkında ilgili idareye gönderme kararı verilir. Gönderme kararı şikâyetçiye de tebliğ edilir. Kuruma
şikâyet tarihi, ilgili idareye başvuru tarihi olarak kabul edilir” hükmü gereğince,
Denetim yetkisine istinaden başvuranin adresine beş yıldır altyapı çalışması yapılmadığı iddiasının incelenip
değerlendirilmesi ve değerlendirme sonucuna göre işlem yapılarak Kurumumuza ve başvurana bilgi
verilmesini teminen kararın BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE İLETİŞİM KURUMU
BAŞKANLIĞINA GÖNDERİLMESİNE,
Gönderme Kararının, Genel Müdürlüğünüze doğrudan yapılmış bir başvuru olarak değerlendirilmesi ve
“[… ] başvuru sahibine yapılan işlemler hakkında gecikmeksizin nihai ve kesin bilgi verilecek,
başvuruların süratli ve doğru sonuçlandırılması amacıyla gerek tedbirler alınacaktır.” talimatını içeren
2018/13 sayılı Cumhurbaşkanlığı Genelgesi ile iyi yönetim ilkelerine uygun olarak yapılacak işlemin
sonucunun başvuru sahibi ile birlikte Kurumumuza da gönderilmesine,
İdare tarafından verilecek cevabın şikâyetçiye tebliğ tarihinden veya özel kanunlardaki hükümler saklı
kalmak kaydıyla, 2577 sayılı Kanun ile belirlenen otuz günlük sürede, İdare tarafından talebin reddedilmiş
sayıldığı tarihten itibaren, 6 ay içinde diğer başvuru koşullarını taşımak kaydıyla Kurumumuza yeniden
şikâyet başvurusu yapılabileceği hususunun şikâyetçiye bildirilmesine karar verildi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Orayada basvurdum ama degisen hic bir sey yok hocam
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şikâyetiniz işletmeciye yönlendirilmiş olup, işletmeciniz tarafından verilen cevap; "Sayın Hakan Bay, İletmiş olduğunuz talebinizle ilgili gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır. İnternet hizmetinden yararlanmak istediğiniz adreste henüz internet altyapımızın bulunmadığını üzülerek paylaşmak isteriz. Siz değerli müşterimizin hızlı ve kaliteli internet hizmetinden faydalanabilmesi için altyapı talebinizi kayıt altına aldık. Altyapı çalışmalarımız tamamlandığında size kısa mesajla bilgilendirme yapılacaktır. Bu süreçte erişim talep ettiğiniz adresteki mobil şebekenin hizmet verilebilirlik durumuna göre Türk Telekom 4,5 G Mobil Tarifelerimizden yararlanabileceğinizi belirtmek isteriz. Türk Telekom Mobil tarife başvurunuzu; - Türk Telekom Ofis ve Mağazaları, - 4441444 Türk Telekom Çağrı Merkezi, - www.turktelekom.com.tr web adresimizden gerçekleştirebilirsiniz. Saygılarımızla." şeklindedir. Tüketici şikâyetleri, Kurumumuz tarafından yapılacak düzenleme ve denetlemelerde dikkate alınmaktadır. Konu hakkında ayrıca 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında yer alan parasal sınırlar içerisinde tüketici hakem heyetleri ve/veya tüketici mahkemelerine başvuruda bulunabilmesi de mümkün olmakla birlikte; tüketici hakem heyeti veya yargı sürecinin işletilmesi durumunda, süreç sonunda tesis edilen kararın ifası başvurucu ve başvurulan taraflarca genel hukuk hükümleri kapsamında gerçekleştirilmekte olup, kararın ifası hususundaki taleplerin ifaya yükümlü olan ilgili muhataba (şirket) yöneltilmesi gerekmektedir. Konunun yargıya intikali akabinde tesis edilen kararın ifası hususunda Kurumumuzun görev ve yetkisi bulunmamaktadır. Ayrıca, bürokrasi ve kırtasiyeciliğin azaltılması ile başvuruların ilave yazışmaya ihtiyaç olmaksızın doğrudan ilgili muhatabı tarafından ivedilikle işleme alınarak sonuçlandırılması kapsamında, sonraki tüketici şikâyeti başvurularının tüketici tarafından hizmet alınan işletmecinin internet sitesinde yer alan ve şikâyetler/işletmeci cevaplarının Kurumumuza iletildiği "Tüketici Şikâyetleri" bölümünden yapılması halinde, başvurular daha etkin ve hızlı sonuçlandırılacaktır. Bilgilerinize sunulur
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Hocam bugün ekip geldi fiber kabloyu bina çekiyorlardı kablonet bende işe gideceğim için yukarı çıktım hazırlanıyorum bu arada telefon geldi bana ana kabloda boş yer olmadığı için iptal ettiler aradım yetkili ile görüştüm port ların dolu olduğunu bakmadan ekibi gönderdiğini söyledi bende nasıl işleyecek süreç dedim turksatın yeni kablo döşemesi gerektiğini bunun da maliyetli olduğunu söyledi nasıl bi yol izleyeyim tavsiyeniz var mı hocam
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
BTK dan size gelen bir yanıt olmadı mı KDK sonrası?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 23 Ekim 2023; 16:43:24 > -
BTK dan bu yanıt geldiğinde üstteki itirazda bulun butonuna basmış mıydınız?
-
tuketici.btk.gov.tr adresinden yazabilir misiniz hocam durumu bakalım ne yanıt gelecek ona göre konuşalım.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X