Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (172. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.058
Cevap
118
Favori
334.566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 170171172173174
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • esevetnov kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkürler hocam vermiş olduğunuz bilgiler için. Bahsettiğiniz duruma ön başvuru deniyor hocam. Yani senden ön başvuru aldı, bir nevi seni müşterisi yaptı %50 oranında. Altyapıyı sağladığında kuruluma geliyorlar. Sen iptal edersen ayrı konu ama bunun dışında Ttnet müşterisi olmuş oluyorsun hocam.

    Aslında böyle yapılmaması gerekir bence zira alternatif sağlayıcılardan da hizmet almayı seçebilir müşteri. Tabi bu gibi işlerin "bence"si pek olmuyor hocam bildiğin üzere.

    Altyapı sağlandıktan sonra müşteri istediği işletmeciyi seçmekte özgür tabi bu ön başvuruyu iptal ettiğinizde bir cezai bedel yansıyor mu bunu teyit etmelisiniz hocam.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • ben de dilekçe işinin bittiğini okuyunca tekrar talep açtım, altyapı çalışmaları devam ettiği tespit edilmiştir süre bilgisi bulunmamaktadır, bayiler internet veya ofislerden satış ön altyapı talebinde bulunabilirsiniz demiş. başvuru mu yapmak lazım bunlar ağustos dediler ağustos bitiyor


    şuanda vodafone taahhüt var nasıl olacak cayma bedeli vb (vodafone tt üzerinden vermiyormuş fiber)

  • Herkese selamlar, yeni taşınacağım evde port yok problemi var ve taşınma süreci dahil fazla zamanım yok önce sabit teelfona başvurup daha sonra internet bağlatma gibi bir yola gitsem bu çözüm olur bilgilendirebilir msiiniz?

  • keyboard772 K kullanıcısına yanıt

    Size verilen sürenin sonunu bekleyin hocam daha sonra konuşulur diğer adımlar.

  • beyabanmstf B kullanıcısına yanıt

    Selamlar. Adres ile birlikte buradan kayıt açın gelecek olan yanıta göre tekrar konusalım hocam

    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocam teşekkürler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • beyabanmstf B kullanıcısına yanıt

    Rica ederim hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam aradılar altyapı var ancak talep yoğunluğundan dolayı altyapı karşılamıyor 12 24 ay süre falan dedi magnet verelim dedi nasıl yapmak lazım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • beyabanmstf B kullanıcısına yanıt

    https://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/yeni-musteri-kampanyalari/yeni-magnet-limitsiz-tarifesi


    Altyapı gelene kadar bunu kullanabilirsin hocam. Altyapı başvurularını yapmaya devam et bu süreçte belirli aralıklarla. Sabit abonelik aldığın anda bu cihazı iptal edersin. Zaten üstteki linkten de görebileceğin üzere taahhütsüz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam işim gereği evden çalışıyorum, o yüzden internet hızı konusunda bu biraz düşük kalıyor bunu en son seçenek olarak değerlendiricem mecbur kalırsam, ancak eğer sabit telefon üzerinden hat çekme vs mümkünse onu da denemek istiyorum bilgilendirebilirseniz çok sevinirim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • beyabanmstf B kullanıcısına yanıt

    Deneyebilirsiniz hocam bir engel yok bu hususta. Bizleri de bilgilendirirsiniz sonucu hakkında. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri İşe yarar yaramaz bir şey diyemiyorum hocam o hususta. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocam deneyip buradan sonuçları paylaşırım :)))

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bizim bina 3 katlı, zamanında sokağa çıkması gereken kılavuzlu boru asfalt altında kalması ve daha sonra bulunamaması üzerine, günü kurtarmak için havai bakır kablo çekilmişti, ki bu kablo sadece iki aboneye kadar hizmet verebiliyordu. Belirli bir süre sonra 2019 yılında sokağımızda fiber çalışması yapıldı, o sıralar başvurdum fakat bir sonuç alamamıştım. Dün 3. daire için de abonelik başvurusu yaptık, kuruluma gelen teknisyenle durumu konuşurken kapı girişindeki menholden bahsettim, kılavuzlu borunun hazır bir şekilde bulunduğunu ifade ettim, o da resmini çekerek proje bölümü ile görüşmemi ve fiber dönüşüm istememi tavsiye etti. Telekom müdürlüğüne gittim proje bölümüne durumu aktardım olumlu cevap verdiler, fiber ekin tam o menholun içinde bulunduğu ve fiber dönüşüm olabileceği, bizle birlikte komşu binaya da fiber çekilebileceğinden bahsetti ve bir dilekçe ile birlikte proje bölümüne mail ile başvurumu aldılar. Gelişme olunca arayacaklarını ifade ettiler. Şu an bekleme aşamasındayız bakalım, fiber dönüşüm yapılacak mı.
    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • beyabanmstf B kullanıcısına yanıt

    Tamamdır hocam teşekkürler Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

  • sonholigan kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun hocam Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri Gelişmeler hakkında bilgilendirin bizleri hocam.

  • Çalışmaların verilen tarih geçmesine ve 1 ay da uzamasına rağmen başlamaması üzerine kamu denetçiliğine başvurdun ancak başvurum reddedilmiş Turk Telekom devlet şirketi değilmiş... artık elim kolum bağlı beklemekten başka carem kalmadı.

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri
  • fk399 F kullanıcısına yanıt
  • Merhaba adresimde ben yıllarca Superonline ev internetini kullandım. komşularımın da interneti var. Ben geçen aya kadar o adreste internet kullanıyordum geçen ay internetimi iptal ettim. Şimdi tekrar internet başvurusu yapmak istediğimde hangi siteden altyapı sorgulaması yaparsam yapayım altyapı yok gözüküyor. Ama böyle bir şey mümkün değil çünkü ben daha geçen aya kadar internet kullanıyordum ve komşularım halen kullanıyor turktelekom ıletısım sayfasından talep olusturdum altyapı yok 24 aya kadar sürebilir gibi bir mesaj attılar ne yapabilirim

  • YigitShady kullanıcısına yanıt

    Yeterli port olmadığında bu hata oluşuyor.



    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Buradan kayıt açtığınızda ne şekilde yanıt veriliyor?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim yanıtınız için. bana gelen mail şöyle "Tarafımıza ilettiğiniz konu hakkında Kontrol ettiğimde ilettiğiniz adreste internet altyapı çalışmalarımızın devam ettiği gözükmektedir. Adresinizde altyapı çalışmalarımız devam ederken sizin talebinizi önceliklendirebilmek adına dilerseniz ön başvurunuzu oluşturabilir, böylelikle, talebinizin alındığı andan itibaren yapılan çalışmaları her gün takip ederek çalışmalar tamamlandığında kurulumunuzu gerçekleştirmek üzere sizinle yeniden iletişime geçilebilir. Takip sürecimiz altyapınız çalışması tamamlanıncaya kadar devam edecek ve bu süre zarfında tarafınıza hiçbir ücret yansıtılmayacaktır. Takip süreci maksimum 24 ay sürmektedir. Bu şekilde bir takip yapabilmemiz için ön başvurunuzu oluşturulabilir."

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 170171172173174
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.