Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (176. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.954
Cevap
115
Favori
329.922
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 174175176177178
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • feyyazbegen F kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam

    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Bu formda


    Adresinizi ve FTTH talep ettiğinizi yazın. Gelen yanıta göre detaylı konusalım. Sadece adres yazın ve ftth talep ediyorum deyin başka bir şey yazmayın.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Qinck1 Q kullanıcısına yanıt

    Hocam siz talep metnine ne yazmıştınız?


    Şu şekilde olmalı


    Adres : x x x x x


    Altına da FTTH talep ediyorum.


    Başka bir bilgi girmeyin. Bu şekilde bir cevap gelmemesi gerekiyor normalde. T11 dediği kabin. Sizin binanızda T11 kabin mi var? Eğer var ise binanızda FTTB var demektir. FTTB altyapıyı FTTH ye çevirmek istemiyorlar yeterli talep olmadığı sürece.


    Modem arayüzünden hat değerlerinizi paylaşırsanız bakalım bu T11 sizin binada mı yoksa sokakta mı anlamış oluruz. Bazen sokağa koyuyorlar T11. Genelde sokaklarda Tip 7 görürüz.

  • Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    Böyle yazdım hocam Şikayet olarak yazdım. Rica etsem bana doğrusu nasıl olacak bana tane tane yazabilir misin ? @XpressMusic34

  • Hat değerlerim


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri
  • Karsi ve arka binada Fiber alt yapisi mevcut benim apartmanda (4dairelik) fiber yok

    basvuru yaptim ve boyle bi cevap aldim

    binama fiber getirmek icin neler yapabilirim?


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri
  • Hocam tekrar merhaba tekrar ben BTK 3. itirazda bulunmuştum en son ve yine dalga geçer gibi aynı mesajı attılar.Mesajı aşşağı bırakıcağım.Ümidim tükeniyor sence ne yapmalıyım?



    BTK mesajı:

    Şikâyetiniz işletmeciye yönlendirilmiş olup, işletmeciniz tarafından verilen cevap;"Sayın **********,İletmiş olduğunuz talebinizle ilgili gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.İnternet hizmetinden yararlanmak istediğiniz adreste henüz internet altyapımızın bulunmadığını üzülerek paylaşmak isteriz. Altyapı talebinizi kayıt altına alabilmemiz ve altyapı çalışmalarımız tamamlandığında size kısa mesajla bilgilendirme yapabilmemiz için ön başvuruda bulunabilirsiniz. Başvuruda bulunmanız durumunda altyapı çalışmalarımız tamamlandığında tarafınıza kısa mesajla bilgilendirme yapılacaktır.Bu süreçte erişim talep ettiğiniz adresteki mobil şebekenin hizmet verilebilirlik durumuna göre Türk Telekom 4,5 G Mobil Tarifelerimizden yararlanabileceğinizi belirtmek isteriz. Türk Telekom Mobil tarifelerimiz için başvurunuzu; Türk Telekom Ofis ve Mağazaları 4441444 Türk Telekom Çağrı Merkezi www.turktelekom.com.tr web adresimizden gerçekleştirebilirsiniz.Saygılarımızla.





  • Qinck1 Q kullanıcısına yanıt

    Hocam ben size yazayım siz kopyalayıp gönderin olur mu?



    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Bu sayfayı açın. Form kısmında


    Adres : (buraya adresinizi yazın)


    Talep: FTTH talep ediyorum.


    Bu şekilde yazıp gönderin hocam.

  • Qinck1 Q kullanıcısına yanıt

    Hocam 100 megabit kullanıyorsunuz, değerlere bakar isek binanızda T11 var gibi duruyor. Kablosuz ayarlarınız şu konunun ilk mesajında tarif edildiği gibi yapıldı ise sorunsuz kullanabilirsiniz.


    https://forum.donanimhaber.com/ping-nasil-dusurulur-kablosuz-kanal-ve-bant-genisligi-ayari-nasil-yapilir--157414269-5


    Buna ek olarak, FTTB türünde 100 üzeri hızları vermezler. Bu sebeple 100 üzeri hızlar kullanacaksanız FTTH ye çevrilmesi gerekiyor altyapının. Ya da eğer size RJ45 ile verebilirlerse belki bir iki üst paketi de sunabilirler ama en üst paket zor. Dolabın kapasitesi de önemli zira.


    Talebinize yanıt gelsin konusuruz yine detaylıca hocam.





  • Golku G kullanıcısına yanıt

    Hocam sizin binanızda T11 mi var? Talebiniz FTTH mi yoksa VDSL mi?

  • satend kullanıcısına yanıt

    Hocam merhaba.


    Binanızda altyapı olmadığını, ön başvuru yaparsanız süreç ile ilgili size ilerleyen süreçlerde bilgilendirme yapabileceklerini söylemişler. Ön başvuru dediği, abonelik başvurusu yapıyorsunuz kaydınızı alıyorlar ve altyapı müsait olduğunda bağlantıyı gerçekleştiriyorlar. Bu süreçte yapabileceğiniz birkaç şey var.


    1) Btk dan aldığınız yanıtı Kamu Denetçiliği Kurumuna taşımak. Başvuru yapmadan evvel konuyu detaylıca inceleyin, hatalı başvuru yapmayın hocam.


    https://forum.donanimhaber.com/kamu-denetciligi-kurumu-ombudsmanlik-nedir-nasil-basvurulur-internet-ve-gsm-problemleri--150897738-27


    Başvuru metninde binanızda altyapı olmadığından bahsedin ve dosya eki olarak BTK dan aldığınız yanıtı ekleyin, başvuru no gözükecek şekilde aldığınız tüm yanıtları dosya eki olarak sunun. Yaşadığınız mağduriyeti anlatın. Oradan yanıt gelmesi biraz zaman alabilir sabırlı olun lütfen.


    2)Bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğünün planlama birimini ziyaret ederek adresinizi verin. Size tahmini bir süre vermeyeceklerdir ama en azından bilgilendirme yapabilirler bu husus ile ilgili zira tüm süreç onların bilgisi dahilinde gerçekleşiyor bölgeniz ile ilgili.


    3)Bu süreçte internetsiz kalmamak adına, altyapısı olmayanlara özel etiketi ile sitesinde sunulan şu ürüne bakabilirsiniz. Bu cihazın muadilleri Superbox ve Redbox.



    https://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/yeni-musteri-kampanyalari/yeni-magnet-limitsiz-tarifesi


    4) https://forum.donanimhaber.com/acik-kapi-port-ve-altyapi-taleplerinizi-iletebiliyorsunuz--140709091-97


    Açık kapı üzerinden de adresinizi yazıp altyapı olmadığını ve başvurularınıza rağmen çözüm bulamadığınızdan bahsedebilirsiniz.


    5) Beklemek istemiyorsanız ücreti mukabilinde altyapı yaptırabiliyorsunuz. Detayları şu konuda hocam


    https://forum.donanimhaber.com/ozel-fiber-cektirme--152493687-49



    --


    Hocam yine her zaman yazın konuya gelişmeler oldukça. İnşallah en kısa sürede probleminiz giderilir hocam.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Hocam merhaba yine bir değişiklik olmadı eylüle geçtik. Dün yazdığımda ise süre bilgisi iletilememektedir demiş ne yapabiliriz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Benim binamda VDSL var ve Fibere gecis yapmak istiyorum

  • keyboard772 K kullanıcısına yanıt

    Merhaba


    Hocam bildiğiniz gibi bir yıl içerisinde dört yatırım çeyreği oluyor. Yani dördüncü çeyreğe de bırakmış olabilirler işi. İnşallah bu yıl tamamlanır hocam zaten yıl sonu geldi bildiğiniz gibi yani dördüncü çeyrek dönemine gireceğiz.


    Çalışmaların son durumunu öğrenmek adına nereden yazmıştınız hocam?

  • Golku G kullanıcısına yanıt

    Binanızda T11 dolap mı mevcut hocam? FTTB yani?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Bize ulaşın kısmından yazdım cevap bu

    Talebiniz ile ilgili yapılan inceleme neticesinde hizmet almak istediğiniz adreste fiber altyapı uygun olmadığı tespit edilmiş olup fiber altyapı uygun olması durumunda gerekli işlemler sağlanacaktır. Konu hakkında tahmini süre bilgisi iletilememektedir . İlgili birimlere gerekli bilgilendirmelerin yapıldığını belirtmek isteriz. Sorun yaşamanız durumunda 444 1 444 Çağrı merkezi müşteri hizmetlerimizden destek alabilirsiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Hocam yanıt en son attıgım dı. Ben açıkçası 200 mbps leri görmek istiyorum ne yapmam lazım . Ara kutudan eve eksiz cat 6 çektirdim. SNR db ayarıda düşürdüm ama max 100 mbps alıyorum. Daha falasını almam için ne yapmam gerek .

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    hayir mevcut degil t11 dolabi yok benim binamda

  • Bugün yenileme fiyat talep ettim TTDESTEK üzerinden Ayrıca modem talep etmiştim onu da değiştirdiler Huawei AX3000 LG8245x6-50 taktılar eskisini götürdüler.

  • keyboard772 K kullanıcısına yanıt

    Hocam çağrı merkezi veya müşteri hizmetleri departmanı göremiyor olabilir çalışmaları. Üstte de ifade ettim aslında ilgili müdürlüğe sorulsa daha net bilgi alınabilir ve müşteriye aktarılabilir ama tabi arka plandaki isleyisi bilmiyorum. Bazen müdürlüğe sorduklarına da şahit olduk konuda ama ne durumlarda soruyorlar ne durumlarda sormuyorlar bilmiyorum. Yine bilgi alabileceğiniz yer müdürlüğün planlama departmanı hocam esasen bu husus ile ilgili. Yolunuz düşer ise uğrayın derim.

  • Qinck1 Q kullanıcısına yanıt

    Hocam eğer binanızdaki cihaz T11 ise ve rj11 üzerinden dağıtılıyorsa 100 üzerini göremezsiniz. Kutunun fotoğrafını atarsanız bir bakalım eğer size rj45 üzerinden verebilirlerse 200 görme ihtimaliniz olur kapasiteye göre ama ftth değil sonuçta bu yani üzeri hızları almak zor oluyor kapasiteye bağlı olarak. Binanızda t11 mi var? Kutuyu fotoğraf eklerseniz net emin olup bu eminliğe göre yazalım fikirlerimizi.

  • 
Sayfa: önceki 174175176177178
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.