Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (178. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.954
Cevap
115
Favori
329.639
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 176177178179180
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bhttnky B kullanıcısına yanıt
    Boş port sorunu şöyle, muhtemelen Telekom'un müşteri hizmetleri binamızdakş fiber altyapıyı göremiyor yani bilmiyor.

    Bilmedikleri için sizde FTTC altyapı var yani sokaktakş fiber kabşnden bakır kablo ile gelen altyapıyı görüyorlar. Onda da boş port yok belli ki.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt

    Hocam kusuruma bakma kafani sisirdim, musteri hizmetlerini aradim sizin soylediklerinizi soyledim fiber altyapi gozukuyor ama bos port yok dedi. Benim karsi binamdada ayni sistem var o direk 1 gigabit internet kullanabiliyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bhttnky B kullanıcısına yanıt
    Boş port olmaması mümkün değil hocam.

    Bana Gibirnet'in sorgu sitesinden BBK kodu çıkarıp iletebilir misiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ö1f1 -- 7 Eylül 2024; 0:44:23 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fp kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Talep oluşturmanız iyi olmuş hiç sorun yok. Yalnız sizin binada FTTB var gibi duruyor. Binanızdaki Telekom kutusunun fotoğrafını eklerseniz daha net anlarız.


    Sizin talebiniz FTTH olmalı hocam eğer bin megabit kullanmak istiyorsanız örneğin.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • satend kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam


    Siz başvurunuzu yapın gelen ekip size yapılacak işlemleri söylüyor hocam. Kablo yok ise çekilir o mesele değil. Önemli olan sistemde abonelik alabilmeniz. İss seçimleri ile ilgili @hesaplıbilgi size yardımcı olabilir hocam kendisine ulasırsanız.



    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Adresinizi girdiğinizde çıkmıyor ise buradan adresinizi yazıp port yok - altyapı yok hatası aldığınızı yazın. Size dönüş yapacaklardır.

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Hocam ben bu forumda senelerdir varım ve bu İnternet Altyapı forumlarında sadece geziniyorum. ADSL bağlantım olduğu zamanlar buralara gidip hat değerleri nedir VDSL nedir vs öğrenip araştırıp buradan yorum ala ala VDSL2'ye başvurmuştum taa zamanında. Hala aynı altyapıdayım ama sayenizde maksimum kapasitede kullanabiliyorum. Bir ara telegram grubumuz da vardı ama pek aktif olamıyordum. Her neyse, demek istediğim size, mustifb ve Ö1f1 hocama bu destekleriniz yüzünden teşekkür ederim.


    Konuya gelirsek, binamdaki telekom kutusunun fotoğrafını atarak sizleri şoka sokuyorum.


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri
    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Kötü haber geldi hocam. Planlama birimine gittim. Ve daha bina için proje bile çizilmediğini söyledi. Sürecin uzun süreceğini söyledi. Hızlandırmak için ne yapabilirim diye sorduğumda da aslında bir şey yapamazsınız normal bi süreç belki bi ihtimal daha fazla başvuru olursa hızlanabilir dedi. En iyi ihtimalle sene başı olur dedi. O da iyi ihtimalmiş. Magnet aldım bakalım o da 16 mbs sınırsız olunca :/

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam iyi akşamlar.Türk telekoma bize ulaşın yerinden mesaj attım.Binamda altyapı port gözükmüyor dedim.Böyle mesaj atmışlar e postadan bu ne demek oluyor tam olarak?Mahalleye port mu eklenicek?






    TT MESAJI:


    Değerli Müşterimiz,


    Şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.Sabit internet erişim hizmetinden yararlanmak istediğiniz adreste altyapı çalışmalarımız devam etmektedir.Adresinizde altyapı çalışmalarımız devam ederken talebinizi önceliklendirmek adına dilerseniz ön talebinizin alınabilmesi için 444 1444 müşteri hizmetleri arayabilir veya size en yakın Türk Telekom Mağazalarımıza başvurabilirsiniz. Bu süreçte 4,5G LTE modem hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    TÜRK TELEKOM MÜŞTERI HİZMETLERİ

  • fp kullanıcısına yanıt

    Hocam selamlar. Mesajınız için çok teşekkür ediyorum. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 


    Size de FTTH vakti gelmiş hocam :)



    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Adresinizi yazıp FTTH talep ediyorum diye kayıt oluşturun hocam. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Sansa Magna kullanıcısına yanıt

    Hocam selamlar. Binadakilere ya da komşulara söyleyin onlar da talep yapsınlar hocam. Bu arada magnet cihazın fotoğrafını ekleyebilir misiniz hocam? Moralinizi bozmayın lütfen pozitif olun hocam. İnsallah en kısa zamanda çözülür talebiniz.

  • satend kullanıcısına yanıt

    Hocam selam. Size yönelik yazdığım önceki mesajlarımdan birinde de ifade etmişim. Yani altyapı calismaları devam ediyor, şu an için bağlantı veremiyoruz demişler. Ön talep yaparsanız eğer size bilgi veriliyor calisma tamamlandığında. Ön talep iptalinde cayma bedeli cıkıyor mu maalesef bilmiyorum. Bunun dısında bu süreci internetsiz gecirmemek için Superbox, Redbox, Magnet gibi cihazlara bakabilirsiniz.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • alt ve üst sokağımda 100 mbps hizmet verilebiliyor ,kendi sokağıma talep adına nasıl ilerlemem lazım bana yol göstermenizi rica edeceğim.

  • monarchisoliders kullanıcısına yanıt

    Merhaba



    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Adresinizi yazın. Daha sonra talep ettiğiniz hizmetin türünü yazın. ADSL/VDSL ya da FTTH gibi.

  • Hocam ben FTTH talebinde bulunmuştum. Böyle bir dönüş geldi.



    Değerli Müşterimiz,


    Şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır. 

     Bırakılan talep neticesinde gerekli inceleme yapılmıştır kontroller sonucunda Fiber alt yapı talebinize ait Ofis kanalımıza alt yapı başvuru talebinde bulunabilirsiniz. Saygılarımızla,

    TÜRK TELEKOM MÜŞTERI HİZMETLERİ

  • mrb.2 ay kadar önce Yeni bir binaya taşındım,binada İnternet bağlantısı yok.sokakta fiber var ama bina yeni bina olduğu için Türk Telekom bağlantı yapmamış
    Ön kayıt oluşturdum, Ankara Ulus merkez şubeye gittim orda dilekçeye gerek yok ön kayıt oluşturun yeterli dendi.
    2 aydır bekliyorum,proje çizim aşamasında diye başka bir komşudan duydum.
    Ögrenmek istediğim bu süreç ortalama ne kadar sürer,bu tür süreçleri yaşayan arkadaşlar Bilgi verirse sevinirim.
    uzun sürerse en azından magnet alternatifini değerlendirmeyi düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • feyyazbegen F kullanıcısına yanıt

    https://www.turktelekom.com.tr/destek/iletisim/telekom-ofis-ve-magazalar


    Merhaba bu adresten TT OFIS yazanı bulun yaşadığınız yerdeki hocam. Sizin ilçede yok ise komsu ilcelere bakın lütfen. Orada planlama birimi ile görüşeceksiniz. Bu yanıtı da gösterirsiniz sorulur ise hocam

  • avans09 kullanıcısına yanıt

    Merhaba



    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Buradan kayıt açıp son durumu sorabilirsiniz hocam.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Yarın uğrarım öğrenirim. Şimdi benim mahalleme Turknet fiber sağlıyor. Turk Telekom gelebilir mi sokagima?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • feyyazbegen F kullanıcısına yanıt

    İkisi birbirinden farklı firmalar olduğu için ikisinin de süreçleri farklı hocam. Yani siz görüşürseniz detaylı bilgi edinebilirsiniz çalışmalar ve planlamalar hakkında.

  • 
Sayfa: önceki 176177178179180
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.