Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (204. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (3 Mobil) - 3 Masaüstü3 Mobil
5 sn
4.111
Cevap
119
Favori
337.989
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 202203204205206
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, TürkTelekom Evde İnternet kullanıyordum. Taşındığım için nakil talebim oldu. Ancak taşındığım bina yeni yapılmış bir taşınmaz haliyle vaktinde alt yapı için başvurulmadığından binada alt yapı bulunmadığı bahisle 04/08/2024 tarihinde ön nakil başvurumu aldılar ve 6 aylık süre içerisinde proje-ödenek vs halledilip alt yapımın çekilebileceği hususunda bilgilendirme sağladılar. 6 ay sabırla bekledim bu süreç içerisinde yine bölge müdürlüğüyle ve müşteri hizmetlerinden gerekli bir takım başvurularda bulundum süreci takip ettiğime yönelik ancak hiçbir şekilde olumlu bir netice alamadım. Bugün itibariyle X, Cimer ve Müşteri hizmetlerine tekrar başvuruda bulundum yine Büyükşehir Alt Yapı Koordinasyonu ilgili mail adresine mail gönderdim. Süreci hızlandırmak adına başkaca yapabileceğim şeyler var mı ? Ombudsuman makamına buralardan cevap geldikten sonra mı başvuruda bulunayım yoksa hiç beklemeden gerekli aksiyonu almalı mıyım ? Veya başkaca yapabileceğim birşey var mı ?





  • Lemiyav L kullanıcısına yanıt

    Merhaba



    https://tuketicisikayet.btk.gov.tr


    Bu adrese başvuru yapar mısınız? Kdk başvurusu yapabilmeniz için Btk adımlarını tamamlamanız gerekiyor zira Kdk ya sadece devlet kurumları hakkında talepte bulunabiliyorsunuz.


    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/152027365


    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/150897738





  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Belirtmiş olduğunuz linkten başvuru için girdiğimde konuyla alakalı daha önceki başvurularım vs çıkıyor. Bugün yapmış olduğum şikayet kaydı da yine orada " işletme cevabı bekleniyor" şeklinde yer alıyor. Daha önceki başvurularımı da görebiliyorum. BTK üzerinden şikayet kaydı oluşturmak istediğimde de aktif şikayet kaydımın olduğu bahisle yeni bir kayıt oluşturamıyorum. Sanırım sabah saatlerinde işletmeciye yapmış olduğum şikayet bu sistemde aktif görünüyor onun içinde bir şikayet kaydı oluşturamıyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lemiyav -- 7 Şubat 2025; 16:19:36 >
  • Lemiyav L kullanıcısına yanıt

    Sonuçlandığında oluşturursunuz hocam


    Size bu sistemin ana konusunun linkini üstte gönderdim. Verilen yanıtlara itiraz hakkınız var. İncelerseniz daha doğru şekilde ilerlemek mümkün olacaktır hocam.

  • Mesele dilekçe vermekte değil; istemeyi bilmekte. Vermiyorsa fiberi vermesin ne olur yahni; onlarda abonesiz kalsın.



    Carpe Diemyoutube
    Pala Baba - Ben isterim peynir ekmek gibi..!!
    https://www.youtube.com/watch?v=0z3l9NQzbe4

     

  • quote:

    Orijinalden alıntı: HesaplıBilgi

    Mesele dilekçe vermekte değil; istemeyi bilmekte. Vermiyorsa fiberi vermesin ne olur yahni; onlarda abonesiz kalsın.



    Carpe Diemyoutube
    Pala Baba - Ben isterim peynir ekmek gibi..!!
    https://www.youtube.com/watch?v=0z3l9NQzbe4

     

    Gigafiberi olan konusuyor tabiiiiii Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 





  • @Alp-1905 @XpressMusic34 müdürlük hiç ilgilenmedi bile. yüzüme bile bakmadılar.


    resmen ayda 1000 tl vermek için yalvarıyorum adamlara, böyle bir şey olamaz.


    linkedin'den yazmıştım onun için bugün aradılar. önce müdürlükle konusacaklarmış, olmazsa planlama yapılacakmış bakalım süreç hakkında bilgi vereceğim.

  • loiloyse kullanıcısına yanıt

    Hocam siz bir dilekçe verdiğinizde veya talep oluşturduğunuzda bunu kabul edip yanıtlamak durumundalar. Olumlu ya da olumsuz yanıt vermeleri gerekir. Yani bir talebi iletirken eğer karşı taraf bu talebi alıp olumlu ya da olumsuz yanıtlamayı istemiyorsa bu durumu tuketicisikayet.btk.gov.tr adresine yazabilirsiniz.

  • loiloyse kullanıcısına yanıt
    Bazı Müdürlükler öyle maalesef benimki de öyle…
    LinkedIn tarafı böyle dönüş verdiyse güzel ben de çok ilgilenmemişlerdi inşallah olumlu bir dönüş alırsınız siz.
    Oradaki dönüşe göre bir de ümit Önal‘ın mail adresine yazmayı deneyebilirsiniz ben bugün yazdım bir hanımefendi sürecin takipçisi olacağını istediğim zaman bilgi almak için mail üzerinden yazabileceğimi falan söyledi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hocam @XpressMusic34 yaşadığım yerde 4 mahalle var 2-3 tanesinde fiber var fakat bizim mahallede yok. Ben bu mahalleye taşındığımda ev tek katlı müstakildi ve altyapısı yoktu. Altyapı için müşteri hizmetlerini aradık çok uzun süreler verdiler 18 ay gibi. Müdürlüğe gidip rica ettik derdimizi anlattık Türk Telekom müdürüne ve çok sağ olsun yardımcı oldu fakat verdikleri/getirdikleri altyapı ve hız 10 MBPS bir hız idi. Kabloyu çeken bir tane Türk Telekom çalışanı dedi ki ben de senle aynı mahallede yaşıyorum buraya fiber getirtmek için haritasını planı çizdik onay için gönderdik bekliyoruz dedi onaylanmasını. Sizce tek yapmam gereken beklemek mi yoksa ben de Türk Telekom'u Ümit Önal'ı falan arayıp/mesaj atıp durumu anlatmalı mıyım? Bir yandan düşünüyorum Türk Telekom çalışanının bizzat kendisi burada yaşadığı için herhalde elinden geleni yapıyordur benim etkim pek olmaz gibi geliyor ama emin olamadım size sorayım dedim.



    Birde önceki yaşadığım şehirde ise apartmanda yaşıyorduk yepyeni sıfırdan yapılmış bir apartman olmasına rağmen fiber getirmediler. Orada aldığım hız 35 MBPS idi. Yepyeni binalar yapmaya devam ediyorlar inşaat halinde çok yakınlarımıza neredeyse dibimize. Bir yerde okumuştum yeni yapılan binalara fiber getirilmesi zorunluymuş diye ama ne denli doğru bilmiyorum. Acaba diğer yeni apartmanlardan birine fiber gelirse bize de otomatik fiber gelmiş olur mu? Bunu sorma nedenim ise umuyorum ki gelecekte eski yaşadığım şehre döneceğim ve döndüğüm zaman fiber gelme ihtimali olur mu acaba? Çok bina yapıyorlar inşaat halinde ve çok yakınlarımızda hepsi. Bizim apartman da yeniydi aslında ama galiba apartman yöneticisiyle mi alakalı bilmiyorum fiber getirmediler.


    Valla halime çok üzülüyorum 10 mbps hıza sahibim moralim bozuluyor önceki yaşadığım şehirde ise 35 mbps hıza sahiptim millet 1000 mbps kullanıyor bir türlü bana denk gelmedi güzel bir altyapı artık o denli çaresizim ki 70 mbpsye de razıyım illa 100 olmasa da olur





  • meola147of kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam


    Bağlı olduğunuz müdürlüğün planlama birimleri elbette daha iyi bilir lakin



    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Bu forma adresinizi yazın ftth talep ettiğinizi belirtin bakalım ne yanıt gelecek öncelikle buradan başlayabilirsiniz

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Binaya kutuyu yerleştirdiler. Yılın başında dilekçe vermiştim bana ay sonu yeni projeler başlayacağız demişlerdi. Projeye kabul görülmüş bugün kutuyu bağladılar.


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SunSets kullanıcısına yanıt

    Maşallah hocam çok iyi. İnşallah aktivasyon işlemleri de hızlıca tamamlanır.

  • Cuma günü konuya yazmış, detay mesajlarınızı incelemiştim. 6 Aylık ön nakil süresi doldu halen internet alt yapısı getirilmedi. Bunun üzerine TTNET tekrar başvuruda bulundum. Bugün öğlen saatlerinde geri dönüş sağlandı ve 9 aylık bir süreç içerisinde alt yapının geleceğini ama kesin tarih veremediklerini bu bilgiyi bölge müdürlüklerinden aldıklarını belirttiler. Yine bir tartışma ile telefonu kapadık. 30 dakika sonra tekrar müşteri hizmetlerinden arandım bu kerede alt yapının gelmeyeceğini ve internet aboneliğimi iptal edileceğini söylediler. Yine bir tartışma ile telefonu kapadık. Ne yapacağımı şaşırdım. Cep magnet kullanıyorum istediğim verimi alamıyorum, süperbox alsam farkeder mi bilemiyorum. Btk - X -Cimer- Büyükşehir ALtyapı koordinasyon heryere yazdım. Hepsinden sonuç bekleyeceğim ama bir netice alacağımı düşünmüyorum. Yarın bölge müdürlüğüyle görüşmeye gideceğim. Yine bir tartışma ile neticelenecek diye tahmin ediyorum... Hiçbir şekilde sonuç alamıyorum maalesef





  • Benim aktivasyon işi olmayacak gibi, haftaya kesin gideceğim müdürlüğe. Başka türlü olmayacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Sağ olun hocam. 1 haftaya bağlanır cevabı aldım. Bu kadar basit iş için insanların vakitlerini alıp uğraştırıyorlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lemiyav L kullanıcısına yanıt

    Hocam altyapısı olmayanlara verilen bir cihaz var bu cihazı alabilirsiniz. Altyapı gelene kadar kullanırsınız



    https://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/yeni-musteri-kampanyalari/yeni-magnet-limitsiz-tarifesi

  • keyboard772 K kullanıcısına yanıt

    Hocam bölgesel bazda ilerlendiği için merak etmeyin bu sürece kadar geldiniz inşallah aktivasyon da kısa sürede tamamlanır  

  • SunSets kullanıcısına yanıt

    Kurulum oldugunda ont ve router fotoğraflarını bekliyoruz hocam :)

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    olacak gibi değil ama 1 ayı geçti. yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik uğraştırmasalar olmaz zaten. bu hafta boşluk olmadığı için gidemeyeceğim muhtemelen ama haftaya kesin yoklamak lazım

  • 
Sayfa: önceki 202203204205206
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.