Şimdi Ara

Türk Telekom faturasızdan faturalıya geçince yaşanan şebeke sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
20.626
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi faturasızdan faturaliya gectim müşteri hizmetleri hic bir şekilde yardımcı olmuyor 3-4 temsilciyle görüştüm hepsi farklı bir şey söylüyor bütün taahhüt yaptılar hattım 15-20 dakika içinde açılacağı söylendi ancak 5-6 saat olmasına rağmen düzelmedi isim gereği telefonu aktif kullanmak zorundayım ancak çok mağdur durumdayım şehir dışında olduğum icin düzeltemiyorum sizce neden bu duruma geldi Nasıl düzeltebilirim yardımcı olabilecek yada basına buna benzer bir şey gelen var mi acaba ? , tahaatumu iptal edin madem diyorum onu da etmiyorlar daha 4-5 saat olmasına rağmen yapılmasına e kullanamıyorum 15-20 dakika demenize rağmen diyorum bizimle alakalı bi problem değil diyor çalışan hat bir anda geçince bozulmus olabilir mi benle mi alakalı yanı problem sacmaliktan başka bir şey değil turk Telekom pişmanlıktır. En yakın zamanda tüketici hakem heyetine başvuracağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Türk Telekom Faturalıya Geçiş Sonrası Servis Sorunu

    Türk Telekom faturasız hattını faturalı hattına geçiren bazı kullanıcılar, geçiş sonrasında şebeke sorunu yaşadıklarını bildiriyor. Bu sorun, "faturalıya geçtim servis yok diyor" şeklinde ifade edilebiliyor.

    Faturalıya geçiş işlemi genellikle birkaç gün içinde tamamlanıyor. Ancak bazı durumlarda, geçiş işlemi daha uzun sürebilir. Faturalıya geçince hat ne zaman açılır sorusunun kesin bir cevabı yoktur ve geçiş süresi duruma göre değişebilir.

    Faturalıya geçtikten sonra servis yok sorunu genellikle geçiş işleminin tamamlanmamasından kaynaklanır. Geçiş işleminin tamamlanması için gerekli olan süre, hattın durumuna, geçiş işleminin türüne ve mevcut şebeke yoğunluğuna bağlıdır.

    Türk Telekom, faturalıya geçen kullanıcılara genellikle faturalıya geçtim hattım ne zaman açılır sorusuna yanıt olarak birkaç gün içinde geçişin tamamlanacağını bildirir. Ancak bazı durumlarda, geçiş işlemi daha uzun sürebilir.

    Faturalıya geçince hat ne zaman açılır Türk Telekom konusunda kesin bir bilgi verilemez. Geçiş süresi, çeşitli faktörlere bağlı olarak değişebilir. Eğer faturalıya geçtiysen ve servis alamıyorsan, Türk Telekom müşteri hizmetlerine ulaşarak geçiş işleminin durumunu kontrol edebilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bende faturasızdan faturaliya yeni geçtim. Geçiş yapıldıktan sonra hattınizda sinyal görmediğinizde telefonu kapatıp açın dedi. 10-15dk bekledikten sonra kapatıp açtım sorunum düzelmişti.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynisi benimde basima geldi ariza kayidi olustur 5 gun icerisinde duzeliyor hattin bende oldu ariza kayidi biraktim yaptilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hakem heyetine başvursan sonuç çıkana kadar zararı sana olur

    Ozelmusteriyonetimi@turktelekom.com.tr adresini durumu anlatan mail atın birde farklı numara verin size ulaşsınlar

    Twitter destek türktelekomdan da yazın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende geçenlerde geçtim faturalı ya sim kartı çıkarıp takın olmuyorsa 10 dk bekleyip tekrar çıkarın takın hat gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Online İşlemlerden 4.5G ve 3G aynı anda aktif olsun.
    Telefonun mobil interneti açıkken evin farklı odalarında telefonu tamamen kapatın, 10 dakika bekleyin açın. Bunu 2 kere yapın. Simkartınızı çıkarın,nemliyse silin takın. Böyle sırayla yapılacak birçok ihtimal var ama bu yazdıklarım en çok işe yarayanlar. Turk Telekom faturasızdan faturalıya duran 15GB paketine çok geçen olduğu için bu sorunu herkes yaşıyor neredeyse. Bildiğim kadarıyla 2 saatte düzeldi. Benimki 6 saat sonra bu dediklerimi müşteri hizmetlerinden yönlendirdikleri teknik ekip yaptırınca düzeldi..Sinyal gönderiyorlar bişeyler yapıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gece sorun düzeldi arkadaşlar şükür ancak ilk olarak yanlış bilgilendirme var 15-20 dakika diyorlar be müşteri temsilcileri sanırım nasıl konuşulacağını bilmiyorlar Bilgi veren arkadaşlara teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Turkcell'de Dijital Operatör üzerinden faturalıya geçtiğimde anında paketim aktif olup faturam çıkmıştı, Turkcell kalitesi işte

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.