Şimdi Ara

Turk Telekom LTE den 3G ye dusunce internet kopma sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
17.298
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hic kimsenin basina geldi mi bilmiyorum ama lte den 3G ye sebeke dustugunde ornegin online radyo dinliyorum baglanti kopuyor sanki. Sonra lte sinyali geri gelince duzeliyor. İphone xs max kullaniyorum ama iphone x ve iphone 7 plusta kullandigimda da bu tarz sorun yasiyordum. Bu telekom ile mi alakali iphonelar ile mi alakali bilemiyorum. Sizce sorun nedir basina gelen var mi ve bir cozumu var mi bunun?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backspace7 -- 28 Haziran 2019; 12:44:34 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Turk Telekom LTE'den 3G'ye Düştüğünde İnternet Kopma Sorunu

    Turk Telekom kullanıcıları, son zamanlarda LTE ağından 3G'ye düştüklerinde internet bağlantılarının koptuğu sorunuyla karşı karşıya kalmaktadır. Bu sorun, özellikle LTE aramaları kapatıldığında ve telefonların 3G'de kaldığı durumlarda ortaya çıkmaktadır.

    Sorunun nedeni henüz resmi olarak açıklanmadı, ancak bazı uzmanlar bunun ağ tıkanıklığı veya altyapı sorunlarıyla ilgili olabileceğini öne sürüyor. Turk Telekom, sorunun çözümü için çalışmalar yürütmektedir.

    Kullanıcılar, şu geçici çözümleri deneyebilirler:

    • Telefonu yeniden başlat: Bu, ağ bağlantısını sıfırlayabilir ve sorunu çözebilir.
    • Ağ ayarlarını sıfırla: Bu, ağ tercihlerini varsayılan ayarlara döndürür ve sorunu gidermeye yardımcı olabilir.
    • ** Turk Telekom müşteri hizmetleriyle iletişime geç:** Sorunun devam etmesi durumunda, müşteri hizmetleri ekibinden destek alınabilir.

    Turk Telekom, sorunun çözüldüğünde kullanıcıları bilgilendirecektir. Bu arada, kullanıcılar yukarıdaki geçici çözümleri deneyerek internet bağlantılarını sürdürmeye çalışabilirler.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • turkcell' den türk elekom' a geçmiştim. aynı problemleri yaşadığım için tekrar turkcell' e döndüm. mümkünse farklı bir operatör ile deneyebilir ve sorunun şebekeden olduğunu teyit edebilirsiniz.

    iş yerimde türk telekom lte sinyal gücü zayıftı. görüşme yaparken telefon 3g' ye geçiyor, kapattıktan belli bir süre sonra lte' ye dönüyordu. 3g' den lte' ye dönene kadar internet kopuyordu. hatta lte' ye döndükten sonra yaklaşık 30-60saniye daha internete giriş yapamıyordum. iphone xs max ile yaşadım bu problemi. şu an turkcell' de herhangi bir problem yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarslan724

    turkcell' den türk elekom' a geçmiştim. aynı problemleri yaşadığım için tekrar turkcell' e döndüm. mümkünse farklı bir operatör ile deneyebilir ve sorunun şebekeden olduğunu teyit edebilirsiniz.

    iş yerimde türk telekom lte sinyal gücü zayıftı. görüşme yaparken telefon 3g' ye geçiyor, kapattıktan belli bir süre sonra lte' ye dönüyordu. 3g' den lte' ye dönene kadar internet kopuyordu. hatta lte' ye döndükten sonra yaklaşık 30-60saniye daha internete giriş yapamıyordum. iphone xs max ile yaşadım bu problemi. şu an turkcell' de herhangi bir problem yok.
    2 yil once turkcell kullanirken boyle bir sorun varmiydi hic dikkat etmedim dogrusu veya yoktu belki o yuzden denk gelemiyordum bisey diyemiyorum ama cok sinir bi sorun bu.




  • Aynısını yaşıyorum. Cihaz Nokia 8 ama cihazla alakası yok. 4.5G+ ile kullanıyorken bile H oldu ve bağlantı gitti. Manuel LTE yapıyorum ama yine H oluyor. 15 GB 35₺ kullanıyorum. Aynı adreste Turkcell full LTE çekiyor. Video bile çektim bununla ilgili. Btkya şikayet ettim ama oraya devlet bakmıyor. Telekom bakıyor ve bir şey yok, normal herşey diyor.
    Bir bilene soralım; @mobil uzman



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Operation Manager -- 25 Haziran 2019; 16:39:54 >
  • Belli ki farkli cihaz kullanandan bir referans geldigine gore sorun bariz telekom kaynakli.
  • Backspace7 kullanıcısına yanıt
    Ben bunu geçen sene de yaşadım. Turkcelle geçtim. Çekim gücü harikaydı. Bu tarife ucuz ve çekimi düzelmiştir diye 6 ay sonra geri geldim. Bazen 4.5g gözüküyor ama 1 dk olmadan H oluyor. Caddeye çıkarsam güzel çekiyor !!! Evde ve şimdi farklı mekanlarda da çekim gücü rezalet. Diğer hat Turkcell ve harika. LTE yazıp çeken yerde bile zorlanıyor. Cihaz anteni fazla ısınıyor ve pil ömrü azalıyor. Ama firmanın umurunda bile değil. Caddedeki bayiye gittim, ona da trip atmış müşterileri.
  • Musteri hizlerine binsikayette bulunalim bakalim ise yaramaz buyuk ihtimal ama uzerinize duseni yapalim en azindan.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türk Telekom 4.5G sorunu
    geçen yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Backspace7 kullanıcısına yanıt
    Btk üzerinden yapsanız daha iyi olur. Hiç değilse bir yetkili bakar da bu ne biçim iş der, umarım. Çağrı merkezi ile hiçbir çözüm olmuyor. En son yüzüme kapandı telefon. Teknik servis elemanı ile görüşüyorduk. sorun bizde değil sende gibi değişik bir konuşmaya evrildi muhabbet. Ama kapandı telefon.
  • Onu da yaparim sorun degil hem oradan hem telekomdan cift tarafli olur
  • operatör güncellemesi ile sorun çözülür tahminimce
  • Biraz saçma ama şöyle bir durum oluyor. Telefonu bir yere bırakınca, sonradan LTE oluyordu, ekranı çift dokunuş ile uyandırıp görüyordum, alınca yine H oluyordu. Ben de cihazı sabit bir yerden almadan kullanıyorum ve LTE şimdi hiç düşmedi. Bunu daha önce de yapmıştım, ama saçmalık gibi. şimdi siz de sorunu yazınca aklıma geldi. Bir böyle dener misiniz?
  • Konu İOS ile ilgili ama ben ANDROİD kullanıyorum ve bahsettiğiniz şekilde 4G den 3G ye düşünce bir kesinti yaşamıyorum. Muhtemelen birçok insan yaşamıyordur ama problem İOS ile ilgili de olabilir mi sizce? Bu konuyu nasıl teyit edebiliriz, farklı İOS kullanıcılarına sorabiliriz. Ancak yukarıda bir üye SYMBİAN da da benzer sorun yaşadığından bahsetmiş. Dediğim gibi farklı kullanıcılar yorum yazdıkça veya çevrenizde bu konuyu sordukça doğru bilgiyi edinebiliriz.
  • Bir ara hatirlayan var mı bu forumda biri haftalarca ortaligi ayağa kaldirdi. Turk Telekom 4G çekmiyor çekmiyor diye. Kendisine şunu yap bunu yap dedik,hep onu da yaptim bunu da yaptım dedi. Kendisinden telefonun ekran işlemlerini video kayiti alarak Online İşlemlere girmesini,4G yi açmasini ve benim bunu yaptigini bizzat canli görmek istedigimi söyledim. Twitterden canli yayin ile benim de canlı izleyerek arkadaş Online İşlemlere girdi,gördük ki 4.5G kapalı,açtı ama geri kapanıyor farkında degil. 3G yi kapatip 4G yi,sonra 3G'yi açtık oldu.
    Sonra telefonu kapatip açtırdım 4.5G baglantisi geldi.
    Bu arkadaş bu forumda haftalarca burayi meşgul etti. Herşeyi denedim 4.5G yok diyordu.4.5G açık,ben bilmezmiyim kapalı olsa diyordu. Bu örnekten sonra ben bu tür meselelerde ne yapacağımı bilemiyorum.
    Bazı markalarin telefonlarında operatorle band uyumsuzluklari da düşünüldüğünde çözüm birçok ihtimallere dayanıyor.
    İhtimalleri tek tek geçerek sorun bulunabilir,çözüme ulaşılabilir.
    Ben Turk Telekom hattımı İstanbul'da yıllardır kullanıyorum. Son 5 yılda farkli Samsung 3 cihazı aktif,2 farklı cihazı da zaman zaman kullandim,kullaniyorum da şuan. Bunlar Note 4,Note 8, Note 9,HTC U11 plus,HTC M8. Kısa süreligine de Huawei Mate pro 20 kullandim denemek için.
    Hepsinde de Turk Telekom hattımı İstanbul'un farkli ilçelerindr sorunsuz yaşadım. Geçen bayramda İstanbul Gaziosmanpaşa Küçükköy,Pendik Gözdağı yakınlarında ve Sultanbeyli mahallelerinde misafirlikteydim. Özellikle takip ettim,bazı 100 m2 alanlar hariç Note9 telefonumda genellikle 4.5G internet bağlantısı aldım. 3G'ye (H+) düştüğünde de internet hızlıydı. Anadolu köylerinde yada illerinde Turk Telekom çekmiyor denilirse ihtimal veriyorum ama söz konusu İstanbul olunca cihaz kaynaklı,yada cihaz ayarı ile ilgili oldugunu düşünüyorum.
    Telefon başka ilçe merkezine gelince 4.5G çekiyor sa,sorun cihaz ayarinda degil,konumdaki istasyon ile ilgilidir mesela. Yok bütün lokasyonlarda,diğer ilçelerde de sorun varsa,4.5G düzenli olarak çekmiyorsa kesinlikle cihaz ile yada ayarı ile ilgilidir.
    Farklı konumları test etmek önemli.
    Dün Cevahir AVM Teknosa içinde TT hattım ile test yaptım hız berbattı,6 mbps -15 mbps arasıydı,dışarı çıkınca hemen döner kapıdan çıkınca test yaptım 70 mbps-100mbps arası vurdu. Bazen 30 metre bile bata farkediyor. İstanbul Şişli'de evimde hız 70 mbps-100 mbps arası genellikle,iş yerlerimde de 60 mbps altına inmiyor. Geçenlerde Alibeykoy Otogarinda 15 mbps civarıydı mesela.
    Dedigim gibi,hiç bir konumda 4.5G çekmiyorsa cihaz ile ilgilidir.
    Faturasizda çekip,faturaliya geçince çekmiyorsa Online İşlemlerden 4.5G ve 3G açık degilse açılmalı. *100# yaparak internet ayarları yapilmali ve internet acikken telefon kapatilip açılmalı.
    IOS cihazlar için belki farkli çözümler gerekebilir,bilemiyorum. IOS kullanan biri geçen forumda sorun kendi kendine düzeldi demisti.




  • Sari gunler kampayasi ile turkcelle gecis yapicam kiyaslama yapmam daha kolay olacak bakalim. İos android farki varmidir bilemiyorum ama 3 farkli ios telefonda da ayni sorun olmasi sorunun ios ile alakali olabilecegine bir isaret ama 3 farkli telefonda da olmasi iphone ile alakali degil operator kaynakli bir durum olacagina da isaret.
  • İlk mesaja video ekleme yaptim. Ayarlardan lte kapatip açınca da ayni sorun oluyor.
  • Backspace7 kullanıcısına yanıt
    Düşük güç modundan çıkınca da mı aynı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Düşük güç modundan çıkınca da mı aynı
    Evet fark eden bisey yok
  • Backspace7 kullanıcısına yanıt
    Hangi program bende deneyim

    videoyu izledikten sonra Telekom ile alakalı olmayacağını düşünüyorum


    veri akışı ile alakalı 3g de başlatın bide öyle deneyin bakalım bende wifide yaşıyorum bir süre sonra kesiyor bağlantıyı önbellekten baştan çalmaya devam ediyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Hangi program bende deneyim

    videoyu izledikten sonra Telekom ile alakalı olmayacağını düşünüyorum


    veri akışı ile alakalı 3g de başlatın bide öyle deneyin bakalım bende wifide yaşıyorum bir süre sonra kesiyor bağlantıyı önbellekten baştan çalmaya devam ediyor
    Radyo kulesi diye bi program kullandigim. Yarin turkcelle gecis yapinca onda da denicem.
  • sis651 kullanıcısına yanıt
    @mobil uzman
    Merhaba. Dediğiniz gibi telefonun bant uyumsuzlukları bence buradaki esas etken. Hangi operatörün hangi bantlarda hizmet verdiği BTK nın sitesinde verilmiş bir bilgi. Örneğin bir marka telefon alınıyor ama o telefon operatörün hizmet verdiği bantlarla uyumsuz ve doğal olarak sorun yaşanıyor. Burada suç operatöre atılıyor ancak tüketicinin de bu konuları az çok bilmesi gerekir. Sonra numarasını taşıyor ve diğer operatör o telefonun desteklediği bantta hizmet sunduğu için sinyal geliyor ve operatör suçlanmaya devam ediliyor. Eğer buna düşük ihtimal dersek,bu kez de ayarlar gündeme geliyor. Sizin bahsettiğiniz gibi bence de.

    @sis651
    ilk mesaja video eklenmiş, bakabilir misin?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 28 Haziran 2019; 15:55:9 >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.