Şimdi Ara

Turk Telekom nakil şikayeti nasıl olur?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
423
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 13 Temmuz dan bugüne kadar nakil için 3 randevu tarihi verdiler ve bugün geldiler kabloları taktılar fakat bu saate kadar İnternet gelmedi. Asıl sorum şudur. Bizim nakil işlemi Turk Telekom'dan kaynaklanan sorunlardan dolayı yaklaşık 1 aydır nakil olmadı ve bizde 1 aydır internet kullanamıyoruz. Ben bundan dolayı Ağustos faturası ve nakil ücreti ödemek istemiyorum. Bunun için nerelere şikayet etmeliyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • merakli51 M kullanıcısına yanıt
    BTK den şikayet yaz a ve görüş öneri bildirimine açık, detaylı olarak tam işlem talebini oluşturduğunuz günün tarihiyle yazıp gönderin. Hizmet alamadığınız süre faturlandırmadan düşer, bağlantı kurulması hızlanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _A_N_I_L_ -- 9 Ağustos 2016; 20:48:52 >
  • İşlemler hemen olur mu? BTK kapatılacak ya sıkıntı çıkmasın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.