Yaklaşık 15 gün kadar önce Türk Telekom çağrı merkezi tarafından arandım. Netflix Prime 60GB tarifesine geçmeye ikna ettiler beni ve kabul ettim. Tarifeye göre Netflix'i ilk 6 ay ücretsiz kullanacaktım. Kullanmam için de bana bir aktivasyon linki gönderilmesi gerekiyormuş. Lakin ulaşmadı bu link. Biraz araştırdım ve tarifenin internet sayfasındaki yönergelerde anlatılanları yaptım ancak yine linke ulaşamadım. 10 gün boyunca müşteri hizmetlerini arıyorum ama sürekli hata kaydı oluşturmaktan, tarife altındakileri okuyup tekrar etmekten başka bir şey yapmadılar. Bana verdikleri mail adreslerine hata görüntülerini gönderdim. BTK'ya şikayette bulundum. Ama hiçbiri işe yaramadı. Söylediklerine göre mobil uygulamada tarifeler kısmına girince Netflix butonu olmalı. Lakin yok. İnternet sayfalarına girince tarife ve taahhütlerim kısmında da Netflix işlemleri bağlantısına tıklıyorum ancak aşağıdaki görüntüdeki gibi hata alıyorum. Müşteri hizmetleri bana manuel olarak bir link verdi. Ona girince de 500 hatası alıyorum. Birileri yardımcı olabilir mi nasıl çözeceğim? ![]() ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bybil -- 23 Ocak 2025; 1:51:19 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim