< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Türk Telekom Prime Yardımlaşma Konusu (30. sayfa)
-
-
Prime müşteri hizmetlerine direkt nasıl bağlanabilirim acaba ? Taahhüt bitiyor ama ulaşıpta bir öneri bir türlü alamadık valla.
-
44 44 375
Sonra anonsları dinleyerek 1-3-0 tuşları. Yada 1-2-0
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Evet, 2 limitsiz farklı prime hattıma bu günlük 5GB gelmiş paketmatikte. cuma-cumartesi-pazar (haftasonu) 30 gb paketi gelirse fiyat iyiyse almayı düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar prime 30 gb tarifesindeyim hattım 1 kasımda açıldı fatura ayın 10 unda kesildi tarife ücreti 148 lira bana 150 tl tam fatura bedeli kesilmiş 10 günlük kullanım için. Bu Turkcell deyken böyle değildi TT de bu şekilde mi ücretlendirme yapılıyor normal mi bu ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Class -- 12 Kasım 2023; 21:58:53 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bana da aynısı oldu bildiğim kadarıyla yarım fatura kesilmeliydi ve zaten öyle görünüyordu ancak şimdi tam fatura kesilmiş.Paketteki hakların hepsini de kullanmadım.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende de aynı şekilde, müşteri hizmetlerini aradım hiçbir şekilde yardımcı olmuyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Class -- 12 Kasım 2023; 22:8:17 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Fatura sms olarak gelmedi düzelir belki
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam ben tekrar müşteri hizmetlerini aradım tarife 25+5 gb sosyal medya şeklinde. 5gb sosyal medya paketiniz tamamını kullanmışsınız o yüzden tam fatura bedeli kesilmiş diyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çakallık yapıyorlar
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen öyle
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben de bunu merak ediyordum,forumda başka bir konuda bu detaya dikkat edilmesi gerektiğini söyledim git-gel yapacak olanlara.
25 GB + 5 GB şeklinde tarife özelliğinde içeriğin hepsi 30 GB olarak mı yoksa 5 GB ayrıca bir içerik kabul edilip 25 GB internetin 5 GB`ı bile harcanmasa ama 5 GB sosyal medya bitirilirse tam fatura mı yansıtılır acaba,bu tuzak olabilir yazmıştım. Zira Turkcellde de sosyal medya yönüne ayrı paket modası çok fazla.
Ana paket harcanmasa da sosyal medya yönüne ayrılan miktarın hepsi harcanınca 30 günlük tam fatura yansıyorsa büyük vurgun.
Sizin tecrübenizle,forumda sık sık ihtiyaç olacak bir bilgiyi net şekilde öğrenmiş olduk.
Ben bu ihtimali düşünerek sosyal medya yönine olan ayrı içeriğin de bitirilmemesi gerektiğini yazmıştım,belliydi bir tuzak olduğu.
Geçen Turkcellde 4 gün kalan bir üyeye en fazla 100 tl fatura gelmesi gerekiyorken 430 tl fatura gelmiş. Sosyal medya için ayrılan interneti full bitirmişmiydin dedim,dikkat etmedim bilmiyorum dedi. Turkcellde de sosyal medya için ayrıca verilen internet bitirildiğinde 30 günlük tam fatura kesiliyor demek ki.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
BTKya şikayet edelim! Sosyal medya ek interneti bug olarak kullanıyorlar.
@Class
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
arkadaşlar prime biletix koduna ihtiyacım var Çarşamba günü indirimi paylaşan olursa sevinirim.
-
Az bir süre kaldı ama hala ihtiyaç var mı?
-
merhaba. TT prime royal canin kodu kullanmayan varsa rica etsem paylaşabilir mi?
-
İyi günler arkadaşlar samsung %15 kodunu kullanmayacak olan varsa paylaşma şansınız varmıdır özelden teşekkürler.
-
merhaba havabus arıyorum acilinden :(
-
Arkadaşlar sınırsız sosyal medya tarifeden yiyor.. karşılaşan oldu mu daha önce?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X