Şimdi Ara

Turk Telekom VDSL yüksek ping

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.642
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. Uzun süredir Turk Telekom 16mbps ADSL2+ kullanıyordum. İnternetin yoğun kullanılmadığı durumlarda online oyunlarda hiçbir sorun yaşamadan oynayabiliyordum. Ping değerim de hız testlerinde 9-12 arasında çıkıyordu. Fakat internet kullanımının arttığı durumlarda internet kullanılmaz hale geliyordu.


    Altyapımı kontrol ettiğimde Hipernet'e geçebileceğimi gördüm ve aynı pakete VDSL2 17a üzerinden devam ediyorum. 16/4mbps hız alıyorum şu an.


    Ancak pingde gözle görülür bir artış var. Hız testlerinde 27-30 arasında çıkıyor. Oyunlara etkisi de, rekabetçi oyunlarda beni geriye düşürecek kadar oldu tabii ki.


    Turk Telekom müşteri hizmetlerine durumu ilettim, bir güncelleme yaptıklarını, bir süre bağlantı sağlamayıp tekrar denememi söylediler ancak değişen bir şey olmadı.


    Turk Telekom'un verdiği TP-LINK TD-W9970 modem var. Hat değerlerim aşağıda. Sorgulama yaptığımda santrale mesafem 91 metre olarak gözüküyor. Bu değerler ve ping değeri normal mi, bu sorunu nasıl çözebilirim?




    Turk Telekom VDSL yüksek ping
    Turk Telekom VDSL yüksek ping



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 243803 -- 26 Kasım 2020; 22:20:7 >







  • hattında gecikme var daha önce tivibu kullandımı veya suan tivibu kullanıyomusun
  • Djdy D kullanıcısına yanıt

    Hayır kullanmadım ve kullanmıyorum.

  • Bu konu da cevabı var

    https://forum.donanimhaber.com/interleaved-mi-daha-iyi-fast-path-mi--73872438

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt

    Anladığım kadarıyla Fast Path daha hızlı ve düşük ping süresi sağlıyor fakat daha kaliteli bağlantı gerekiyor. Peki benim hat değerlerim bunun için yeterli mi? Turk Telekom'dan böyle bir talepte bulunsam değiştirirler mi? İnternetimin hızında ve stabilitesinde bir değişiklik olur mu? Bunları modem arayüzündeki değerlere bakarak anlayabiliyor muyuz yoksa deneyip görmek mi gerekiyor?

  • 243803 2 kullanıcısına yanıt

    O hat 100 Mbps bile alir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok teşekkür ederim. Turk Telekom'un teknik desteğini aşındırayım biraz o zaman :)

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 243803 2 kullanıcısına yanıt
    Hocam fast path moda gecebildiniz mi
  • @Atic Geçemedim. Müşteri hizmetleri değerlerin normal olduğunu söylüyor. Ben de çok üstelemedim bu aralar pek oyun oynayamadığım için. Daha müsait bir zamanda tekrar deneyeceğim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 243803 -- 6 Aralık 2020; 15:55:32 >
  • 243803 2 kullanıcısına yanıt
    Aynen ya bende denedim 1 2 kere bilen kimse yok
    Yil olcak 2021 bana kablolu mu kablosuz mu baglanti yapiyosun diyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atic -- 8 Aralık 2020; 9:37:25 >
  • Atic A kullanıcısına yanıt

    Ahahaha bana da modemi kapat bir sure dinlendir dediler...

  • 243803 2 kullanıcısına yanıt
    Aga anca çok şanslı olacaksın bilen biri gelicek
  • ADSL 16'dan VDSL 16'ya nasıl geçiliyor?

  • cormen kullanıcısına yanıt

    Eğer altyapınız destekliyorsa arayıp müşteri hizmetlerine söylüyorsunuz, onlar geçiş işlemini yapıyor. Hat kimin üzerineyse onun konuşması gerekiyor.

  • 243803 2 kullanıcısına yanıt

    Peki tarife aynı mı oluyor?

  • Ben keyifli internet kampanyasından yaralarnıyordum. 16mbps'ye kadar olan pakette adsl/vdsl/hipernet/fibernet seçenekleri var. https://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/web/kampanyalar/sayfalar/keyifli-internet-kampanyasi.aspx


    Bu bütün kampanya paketlerinde var mı bilmiyorum. O kadar hakim değilim, yanlış bir şey söylemek istemem. Kendi kullandığınız kampanyanın sayfasına girerek bu seçenekler var mı diye kontrol edebilirsiniz. Bunlar varsa paket/tarife yükseltme gibi bir işlem yapmadan direkt değişikliği yapıyorlar.





  • TT'de tarife almadan önce bulunduğunuz bölgenin ADSL VDSL ya da Fiber mi aldığını sorarak alın. 8 mbps'lik bölgedeyseniz 16-24-35 vs. falan almanın manası yok.


    Sizin hat değerleriniz iyi. İç tesisat, splitter ve modem kaynaklı gecikme yaşıyor olabilirsiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atic A kullanıcısına yanıt

    ben birkaç kez daha yokladım müşteri hizmetlerini, kesinlikle konuyu bilmiyorlar. ozelmusteriyonetimi@turktelekom.com.tr adresine konuyu anlatan bir mail yazdım. ona da henüz dönüş alabilmiş değilim. bazı servis sağlayıcılarında kullanıcı panelinden yapılabilen bir işlem için 40 takla attırıyorlar...

  • 243803 2 kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle bir şey öğrenmişler hepsi aynı şeyi söylenip duruyor müşteri hizmetlerinde bilgili adam sayısını 2 elin parmağını geçmez
  • 243803 2 kullanıcısına yanıt
    Hocam eğer bir şey olursa benide bilgilendirir misiniz bende yazarım o mail hesabına
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.