Selamlar arkadaşlar bundan 1 sene önce Türk Telekom tarafından arandım 8 mbit olan paketimi 16 mbit olan pakete yükseltmeyi teklif ettiler kabul ettim ve hızım yükselmedi işlerimden dolayı pekde uğraşamadım şu ay içerisinde hem internetten hemde müşteri hizmetlerinden olabildiğince bu sorunu çözmeye çalıştım kayıt aldılar sorunun çözülüp çözülmediğini sordular her seferinde sorunun çözülmediğini söyledim en sonunda telefonla arandım mesafe kaynaklı olarak yüksek hız alamayacağımı söylediler şikayet formundan aldığım yanıt ise şu şekilde: bu tür konuların fazlaca olduğunun farkındayım ancak lütfen sizde internet hizmetinde bu firmayı kullanmadan önce düşünün.
o zaman eski tarifenize dönmeyi talep edin
yoksa iptal edeceğinizi başka sağlayıcıya geçeceğinizi belirtin
quote:
Orijinalden alıntı: mcrew
o zaman eski tarifenize dönmeyi talep edin
yoksa iptal edeceğinizi başka sağlayıcıya geçeceğinizi belirtin
Hocam cayma bedeli çıkartıyorlar o zamanda daha taahhüt devam ediyor.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme