Bildirim
Türk telekomdan gelen fatura?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Merhaba, taahhüt bilginiz sizin sorumluluğunuzda, biz taahhüt ya da sözleşme bilgilerinizi görüntüleyemiyoruz. Cayma bedeli faturanızı bize online işlem merkezi üzerinden gönderin 120 TL' sine kadar hizmetinizde indirim olarak tanımlayalım. -
Geçişimi iptal ettirirsem yarın taahhüt bitiyor salı günü tekrar türknete başvuru yaparsam Türk telekomdan gelen fatura iptal edilir mi? Biliyor musunuz :)
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Turk Telekom dan son faturanızın detayını isteyin.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçil işlemlerinin tamamlanıp, tamamlanmadığını kontrol ederek detaylı bilgi vermek isterim. Müşteri numaranızı ya da sistemde kayıtlı olan GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? -
Konuyu açtıktan 30.45dk sonra geçiş oldu :) neyse teşekkürler konu kilitlenebir
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Oraya pek bakma
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sizin daha faturanız kesilmemiş. Son ayda olduğunuz ve geçiş yapmadığınız takdirde, taahhütsüz tarife üzerinden ücretlendirileceğiniz için sistem şu an o şekilde gösteriyor. Orada yazana takılmayın. Faturanız o şekilde gelmeyecek
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Keyifli kullanımlar dilerim
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X