Şimdi Ara

Türkçe Alfa Romeo 4C Testi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
1
Favori
2.109
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Anca babasının benzinliği olan 20 yaşındaki zengin çocukları kullanır bunu ülkemizde. Piyasası sıfır olan, iç mekanı rezil, günlük kullanıma hiç uygun olmayan, iç mekanda verilen paranın hakkını bir gram veren bir özenilmişlik hissi olmayan sadece tiple kazanan bir araç. Hele o koltuk arasındaki çin malı bel çantasından bozma çanta nedir öylle. Çok mu zor oraya düzgün bir hazne, kutu birşey yapmak. Yalnız hakkını yemeyelim dıştan gerçekten çok seksi bir araç. Ateş ediyor resmen.

    Fakat bunu alana kadar aynı paraya porsche boxter almak çok daha mantıklı olur bence. Porsche hem çok daha yaygın, iç mekanı çok daha özenilmiş ve en önemlisi hem sert sportif sürüşe, hem de düzenli günlük sakin kullanıma son derece uygun teknolojik ve rahat bir araç. Bundan dolayı da ta benim çocukluğumdan beri hala aynı şekilde en iyi spor araba kabul edilir. Çünkü onun üstü ekstrem spor markaların hiç birinde ondaki versatillik, günlük hayata uygunluk yok. Sırf diğerlerinin rölanti çalışma devrine bakmanız bile yeterli porsche ile arasındaki farkı anlamanız için. Ayrıca boxter'ın bir cabrio olmasıda avantaj hanesine +1 yazdırıyor.

     Türkçe Alfa Romeo 4C Testi

     Türkçe Alfa Romeo 4C Testi

     Türkçe Alfa Romeo 4C Testi




  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    İyi güzelde, 4C'nin farkı o zaten sana günlük kullanımda rahatlık versin diye üretilen bir araç değil o tek amacı keyif vermek.
    Üretimini paylaşmış 2-3mesaj yukarıda bir arkadaş izlemeni öneririm buna özenilmemiş araç diyorsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orktas

    İyi güzelde, 4C'nin farkı o zaten sana günlük kullanımda rahatlık versin diye üretilen bir araç değil o tek amacı keyif vermek.
    Üretimini paylaşmış 2-3mesaj yukarıda bir arkadaş izlemeni öneririm buna özenilmemiş araç diyorsun.

    Bu aracı fuarda da inceledim, iç mekanı fiyatına göre hiç özenilmemiş ve kötü bir araç. Spor araç olunca içi kötü olacak diye birşey yok. İkinci olarak tek amacı keyif vermek için üretilmiştir demek işin kolayına kaçmaktır. Egzotik süpersportlarda bile artık deli gibi aracın içine özeniyorlar. Sonuçta zamanımız aracın içinde geçiyor. Sadece pist kullanımına uygun bir araç, aşırı kısıtlı bir hedef kitlesi var bundan dolayı da başarısız olacak bir başka alfa modeli. Muadili exige gibi araçlar, hepsi tutmamış araçlar. Dubaili arap olmadıktan sonra herkesin günlük hayatı şehir içinde geçiyor, ha çok zenginsindir birkaç araban vardır bunu da ayda 1-2 piste götüreyim diye alıyorsundur da dediğim gibi çok sınırlı bir kesim işte, bu da finansal anlamda gereksiz ve maliyetli bir araç demek. Bu yüzden markalar iflas edip yok oluyorlar. Alfanın ayarı yok bir 4c,8c yapıyor, bir mito, giulietta yapıyor. Kurtarırsa markayı bir tek giulia kurtarabilir dedik o da beklenenden daha ekstrem ve yüksek fiyatlı bir araç olarak geldi ne kadar satılır mechul. Markanın sürdürülebilriliğini devam ettirebilmesi için mantıklı araçlar üretmesi lazım yoksa 5-10 seneye alfa kalmayacak fiat'ın desteği nereye kadar.




  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Koydugun kabin cayenne ait. 4C ile boxster ayri dunya. Bir elma bir armut. 4C superspor standartlarinda uretilen minyatur bir arac. Full karbon, ortadan motor. Pist icin uretilmis. Boxster gunluk kullanima yonelik bir arac. Piste gitmez. Ikisinin verdigi hisler cok farkli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakında 15krs yaktıranlarda gelir konuya :)
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Bu araç zaten sayılı üretim bir araç çok satma gibi bir derdi yok ki zaten her üretilen araç satılıyor, tutmamış demek kesinlikle doğru olmaz bu araç öyle bir tuttu ki ileri de senin koyduğun Porsche şuankinin eksi 10 katı kadar değere düşerken bu Alfa ise değerinin artı 5 katı yönde satılabilecek klasik bir araç olacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4C limitli üretim değil, limitli üretim modelleri var (launch edition vs) maslak bayisinde hazır araç var(geçen ay vardı satılmasıysa) para varsa direk gidip alın.

    4C güzel bir araba, komple karbon olması vs ile oldukça özel de bir araba ama 10 yıl sonra değerini 5 katlayacak klasik olacak falan bir araç değil. Alan herkes patlar arabalar pert olurda çok az sayıda araç kalırsa o zaman olabilir.

    4C alfayı kurtatır mı kısmı apayrı bir konu böyle bir araç hiçbir markayı kurtarmaz ama marka imajını güçlendirir, marka teknolojisini ve markanın neler yapabildiğini gösterir show car bir nevi.

    bu arabayı alanda porsche falan alanda son parasıyla almıyordur o yüzden tek araba olarak kullanılamaması çok problem değil ama herkese hitap etmez tabi. Piste giren, pist seven adamlar alır. Pistle işi olmayan adamın bir işine yaramaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orktas

    Bu araç zaten sayılı üretim bir araç çok satma gibi bir derdi yok ki zaten her üretilen araç satılıyor, tutmamış demek kesinlikle doğru olmaz bu araç öyle bir tuttu ki ileri de senin koyduğun Porsche şuankinin eksi 10 katı kadar değere düşerken bu Alfa ise değerinin artı 5 katı yönde satılabilecek klasik bir araç olacak.

    Valla böyle konuşup avukatlığını yapıyorsunuz da alacak paranız olup ikisinden seçecek olsanız yine gidip boxter'ı alırsınız.
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Boxster alacak adam buna bakmaz Z4 SLK felan bakar kararini verir. Anlamadigin husus bu araclar farkli felsefelerin urunleri. Birbirleriyle kiyaslanamazlar. 4C nin onune lotus elise felan koyarsin. Saf surus icin uretilen araclar bunlar. Donanim, luks, ic mekan kalitesi, yalitim gibi ozellikler dikkate alinmaz. Saglamlik, hafiflik, surus ozellikleri onemlidir. Her araca golf e yaklasir gibi yaklasirsaniz boyle dusunup karar vermeniz normal tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 12 Haziran 2016; 13:31:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Avukatlık değil doğruyu söylüyorum alacak olsam tabi ki boxter alırım bende pist arabası olsa ne olacak onu pistte kaç kez kullanabileceğim, ama çok zengin olsam hem bunu hem boxter türevi çok yönlü spor araba alırım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vay arkadas, dunyada otomobil gurulari tarafindan efsaneler arasina girecek denilen otomobil dh gurulari tarafindan koltugun arkasinda şey yok:( denilerek elestiriliyor.

    Kullanan insanlar safkan superspor hissiyati var diyor, fuarda arabayi gormus adam boxer a degismem diyor.

    Korlerle sagirlar birbirini agirlar... Bu arac golf astra vs degil, kullanmadan yorum yapilacak bir arac degil, alfa romeo icin cok satsin caddelerde boy gostersin diye yapilmis bir arac hic degil.

    İstanbul parkta 4c ile viraj donucem derken disari savrulan mercedes video sunu bulan varsa eklesin lutfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu aracı da hunharca eleştirenler var ya diyecek söz yok
    Alfa Romeo 4c = Ferrari almak istiyorum ama param denkleşmedi diyenler için üretilmiş bir araç(Ferrari alacak param da olsa ben yine bunu alırım o ayrı) bunu alanın günlük kullanım için bir aracı daha vardır garajda zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu aracın iç mekanının tartışıldığı bir memlekette bir alfa tasarımı çıkmasını beklemek komik..

    Keşke insanların otobüslerden başka araçlara da binebilme şansları olsa..
  • Boxster istediği kadar günlük kullanıma uygun olsun, piyasası falan, içi deri süet neyim kaplı olsun. 900kg altı, full karbon monokok, karadüzen direksiyon 4C'nin yanında Golf tsi gibi kalıyor. 100bin küsur euro verip de 4C kadar egzotik hissettirmeyecekse, o minyatür supercar tadını alamayacaksam yemişim onun kullanışlılığını.

    Ben tek araba alacam, günlük kullanırım dersen al Boxsterı caymanı ama ikinci araba olarak, haftasonu eğlence makinası olarak 4C'nin sümüğü olamazlar. 4C'nin sırf şu tek parçadan cnc işlenmiş, zemine dikey yarış pedallarına bakınca bile insan heyecan yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu arabada iç tasarıma bakanlar var ya

    Harbi diyorum İbrahim Tatlıses gibi kafadan vurulmuşa döndüm
  • LPG ye uyumlu mu bu motor ?

    Al sana farklı bakış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Şu arabada iç tasarıma bakanlar var ya

    Harbi diyorum İbrahim Tatlıses gibi kafadan vurulmuşa döndüm

    Neden ağabey o kadar para veriyorum çirkin niye olsun ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paprika55

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Şu arabada iç tasarıma bakanlar var ya

    Harbi diyorum İbrahim Tatlıses gibi kafadan vurulmuşa döndüm

    Neden ağabey o kadar para veriyorum çirkin niye olsun ki.

    Ehliyeti alıp yüksek hızlara çabuk çıkabilen bir araç kullandığında iç donanımın ne kadar boş olduğunu anlarsın . Her donanım ekstra ağırlık demektir .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Anca babasının benzinliği olan 20 yaşındaki zengin çocukları kullanır bunu ülkemizde. Piyasası sıfır olan, iç mekanı rezil, günlük kullanıma hiç uygun olmayan, iç mekanda verilen paranın hakkını bir gram veren bir özenilmişlik hissi olmayan sadece tiple kazanan bir araç. Hele o koltuk arasındaki çin malı bel çantasından bozma çanta nedir öylle. Çok mu zor oraya düzgün bir hazne, kutu birşey yapmak. Yalnız hakkını yemeyelim dıştan gerçekten çok seksi bir araç. Ateş ediyor resmen.

    Fakat bunu alana kadar aynı paraya porsche boxter almak çok daha mantıklı olur bence. Porsche hem çok daha yaygın, iç mekanı çok daha özenilmiş ve en önemlisi hem sert sportif sürüşe, hem de düzenli günlük sakin kullanıma son derece uygun teknolojik ve rahat bir araç. Bundan dolayı da ta benim çocukluğumdan beri hala aynı şekilde en iyi spor araba kabul edilir. Çünkü onun üstü ekstrem spor markaların hiç birinde ondaki versatillik, günlük hayata uygunluk yok. Sırf diğerlerinin rölanti çalışma devrine bakmanız bile yeterli porsche ile arasındaki farkı anlamanız için. Ayrıca boxter'ın bir cabrio olmasıda avantaj hanesine +1 yazdırıyor.

     Türkçe Alfa Romeo 4C Testi

     Türkçe Alfa Romeo 4C Testi

     Türkçe Alfa Romeo 4C Testi


    4C vs Boxster kiyaslanacak araclar degiller. Porsche neyse de, 4C para hesabi yapan adamin alacagi arac degil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Paprika55

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Şu arabada iç tasarıma bakanlar var ya

    Harbi diyorum İbrahim Tatlıses gibi kafadan vurulmuşa döndüm

    Neden ağabey o kadar para veriyorum çirkin niye olsun ki.

    Ehliyeti alıp yüksek hızlara çabuk çıkabilen bir araç kullandığında iç donanımın ne kadar boş olduğunu anlarsın . Her donanım ekstra ağırlık demektir .

    İnşallah temennimiz o yönde.Mesela 458 in iç tasarımı sade kalabalık değil ama şık mesela lamborhinin ki abartı Ferrari de pek gösteriş yapmamış dediğiniz gibi ancak zarif olmuş.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.