Şimdi Ara

Turkcell.com.tr cihaz değişim rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
690
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Turkcell.com.tr cihazı alırken çok ilgili ama sorun çıkınca irtibatı kesti! Beni aramadan sormadan bilgilendirmeden değişim veya iade için yolladığım ayıplı cihazımı özensiz bir şekilde bana 10 gün sonra aynısını bilgilendirme yapılmaksızın geri yolladılar. Sorunum da devam ediyor üstelik cihazın kamerasında da şu an toz var. Şikayet formu oluşturdum. Bırakın değişimi/iadeyi bilgi vermek için arama yapacağız dedikleri halde aramadılar! Ama bana güya (!) geri döneceklerini söyledi. 10 gündür sadece Arayıp kilit şifremi sordular ve cihazı geri yolladılar gerçekten inanamıyorum. Paketlemede son derece özensizdi, cihazım yollarda boşu boşuna gitti geldi.. Bi akıl verin dostlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • Edevlet üzerinden tüketici haklarına şikayet et.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BilgeceYaşam

    Edevlet üzerinden tüketici haklarına şikayet et.

    Hakem heyeti değil mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zizi008


    quote:

    Orijinalden alıntı: BilgeceYaşam

    Edevlet üzerinden tüketici haklarına şikayet et.

    Hakem heyeti değil mi?

    Öyle olması lazım. Onu gördüğün anda şikayetini iletebilirsin.
  • Bir de bana geri dönüş yapçaklarını söylediler forumda bir başka arkadaşı daha mağdur etmişler. Cihazı kayıp adamın! Dh üyeleri de bilgilensin turkcell.com.tr bu konuda rezil..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcell.com.tr den 24.12.2016 da peşin ödeme iPhone 7 cihaz aldım. Cihazım söylenen tarihten 4 5 gün geç teslim edildi(yılbaşı hediyesi yetişir mi dediğimde evet denildi) üstüne cihazı açar açmaz ön ve arka kamerada toz parçaları gördüm sözde IP 68 suya toza dayanıklı cihazda. Sim kart takmadan kurulum yapmadan değişim formu doldurdum 03.01.2017 tarihinde. Beni 05.01.2017 tarihinde arayan 532 numaralı numara cihazı kargolayın değişim için inceleyelim dediler. Bunun üzerine anında ürünü kargoya teslim ettim (Yurtiçi Kargo inter kargo kodu verilerek). Cihaz 10.01.2017 tarihinde Turkcell e teslim edildi gözüküyorken dün beni arayan Turkcell bana ürünün gelmediğini söyledi. 9 gün önce verilen bir ürün nasıl gelmez ve üstüne kargo firmasından kontrol edildiğinde teslim edildi gözüküyorken?. Cihazım nerede nasıl kayıp olur?.

    Yaşadığım durum kısaca bu arkadaşlar aman uzak durun 200 tl ucuz diye biz yandık sizler yanmayın.Tüketici haklarımı iyi biliyorum bunlarla işin sonu pazartesiye kadar birşey elde edemezsem mahkeme olacak Samsung'u mahkemeye verdim kazandım gelen parayla buradan ürün aldım sıra bunlara gelecek gibi duruyor.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.