Şimdi Ara

Turkcell'den Lifecell Sarı Günler Tarifesi! 15GB+1000DK+100SMS 65 TL! (66. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.529
Cevap
43
Favori
241.722
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • _Discovery_ kullanıcısına yanıt
    Aynı şey benim de başıma geldi. Turkcell internet sitesinden yardım talebi oluşturdum. Telebim internet üzerinden yaptığım talebimin iptal edilmesi idi. Çünkü bayi talep devam ederken işlem yapamıyor idi. Hemen müşteri hizmetlerini arayın aynı talebi kendileri de oluşturabiliyor. Ben ikisini de yaptım. Müşteri hizmetlerine internet üzerinden yaptığım talebin iptal edilmesini sonlandırılmasıni istediğinizi söyleyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarın itibariyle paketin fiyatı 65TL olacaktır. Bugün alan alsın yapan yapsın, benden söylemesi :)
  • ozzo27 kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetleri talebi anında iptal olur mu? Bayi hemen olmaz gibi söylemişti?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Discovery_ -- 1 Ağustos 2019; 15:56:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _Discovery_ kullanıcısına yanıt
    Benimki saat 18 gibi iptal talebi oluşturuldu sonra diğer gün öğlene doğru 11 gibi +905327570222 bu numaradan aradım ve iptal gerçekleşti bayiden işleminizi yapabilirsiniz dendi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozzo27 kullanıcısına yanıt
    Mh tekrar aradım. Bu tarife 31.08e kadar geçerli, fiyatıda 59TL, fiyat artışını kimse bilemez dedi.

    İptal hemen gerçekleşmeyebilir, siz zaten 31.07de başvurmuşsunuz, başvuru yaptığınız andaki şartlar geçerli olur, sorun çıkacağını sanmıyorum dedi.

    Bende sizin mesajı görünce iptal etmedim, şansıma artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozzo27 kullanıcısına yanıt
    Ben de başka bişey sorayım üstad. Turk Telekomda hat devri yapmışsınız. Turkcelle geçmek için herhangi bir süre beklemeniz gerekti mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozzo27

    Arkadaşlar bayinin söylediğini müşteri hizmetleri yalanlıyor müşteri hizmetlerini de bayi yalanlıyor. Yine en az yalanı müşteri hizmetleri söylüyor. Ben 10 kere müşteri hizmetleri ile görüşmüşümdür. Alimin kapandığını söyleyen de oldu 25 ağustosa kadar devam ettiğini söyleyen de oldu. Yine 90 gün olayı için Müşteri hizmetleri inkar ederken bayi 90 gün olmadan geçiş olmaz dedi.

    Neyse tüm bu karışıklıklar içinde ben annemin üzerine olan hattımı Türk Telekom dayken üzerime aldım ve hemen geçiş işlemlerini başlattım. Bana bu gece 00:42 de geçeceğim mesajı geldi bekliyoruz bakalım. Bir Dünya para ödedim hattı üzerime almak için. Egm 15 gb tarifesinden feragat ettim, inşallah geçişim olur. Geçiş işlemlerini bayi aracılığı ile yaptım orada görünen tarifelerden bir tanesinde lifecell sarı günler yazıyordu onu seçtim ama kesinlikle 15 gb 1000 dk gibi içerik yazmıyor idi. Sadece lifecell sarı günler tarifesi yazıyordu. Akabinde müşteri hizmetlerini aradım o tarifeye geçişiniz kesin defol dedi! Bu da başka bir bomba. Önce hattınız turkcell geçer sonra tarife işlemlerine bakarız dedi. Şimdi ben kara kara düşünüyorum. Bugün 00 42 de ne olacak???
    Diyelim ki geçiş sağlandı ondan sonra bir de lifecell geçiş için tekrar mı cabalayacagim??? Kafamda bin tane soru vallahi pişman oldum. Bu nasıl ülke bu nasıl bir sistem anlamakta zorluk çekiyorum. Ne olacağı belli değil yahu var mı böyle bir şey?
    Hocam ben de hat deviri yapmak istiyorum Türk Telekom' da ne kadar ödediniz ve devirden sinra taşıma için süre kısıtı var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kachak01 K kullanıcısına yanıt
    1 gün bekledim o da yukarıda bahsettiğim gibi internet talebi yüzünden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Spooky21 kullanıcısına yanıt
    80 hat birde cayma bedeli ve son fatura ödedim. Bekleme süresi yok bilmiyorlar. 90 gün sınırı 2016 da bitmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozzo27

    80 hat birde cayma bedeli ve son fatura ödedim. Bekleme süresi yok bilmiyorlar. 90 gün sınırı 2016 da bitmiş
    Hocam açıklamada şöyle bir ibare var ama sizin dediğiniz bunu mu kapsıyor:

    "26.06.2019 tarihi itibarıyla son 90 gün içinde yeni tesis, numara taşıma ya da faturasızdan faturalıya geçerek gelenler faydalanabilir."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unfortunately -- 1 Ağustos 2019; 17:40:6 >
  • unfortunately kullanıcısına yanıt
    Onun anlamı şu.

    Eğer Turkcell'e geleli 90 günü geçmediyse tarifeye geçebilirsin. 90 günü doldurduysan artık eski müşterisin..

    Ben mesela 40 gündür Turkcell'deyim, şuan istesem diğer yeni müşteri tarifelerine geçebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • unfortunately kullanıcısına yanıt
    Hocam onu bunu bilmem. Ben hattımı devir yaptırdım 24 saat geçmeden turkcelle geçiş işlemini yaptım bugün 00 42 de gecisimin yapılacağı mesajı geldi. O ibare ne demek neye yorumlanır sizde ilgilenmeyin. Durum bu acik ve net. 1 günde hattımı taşıdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kampanya hala aktif mi? İnternet üzerinden başvuru yapabilirmiyiz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crespo61

    Yarın itibariyle paketin fiyatı 65TL olacaktır. Bugün alan alsın yapan yapsın, benden söylemesi :)
    Az önce kayıt oldum Turkcell'e gidip 64,99 TL olmuş + 2 TL vergi varmış. Böyle bir şeye hakları var mı halen sitelerinde 59 TL yazarken?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozzo27

    Arkadaşlar bayinin söylediğini müşteri hizmetleri yalanlıyor müşteri hizmetlerini de bayi yalanlıyor. Yine en az yalanı müşteri hizmetleri söylüyor. Ben 10 kere müşteri hizmetleri ile görüşmüşümdür. Alimin kapandığını söyleyen de oldu 25 ağustosa kadar devam ettiğini söyleyen de oldu. Yine 90 gün olayı için Müşteri hizmetleri inkar ederken bayi 90 gün olmadan geçiş olmaz dedi.

    Neyse tüm bu karışıklıklar içinde ben annemin üzerine olan hattımı Türk Telekom dayken üzerime aldım ve hemen geçiş işlemlerini başlattım. Bana bu gece 00:42 de geçeceğim mesajı geldi bekliyoruz bakalım. Bir Dünya para ödedim hattı üzerime almak için. Egm 15 gb tarifesinden feragat ettim, inşallah geçişim olur. Geçiş işlemlerini bayi aracılığı ile yaptım orada görünen tarifelerden bir tanesinde lifecell sarı günler yazıyordu onu seçtim ama kesinlikle 15 gb 1000 dk gibi içerik yazmıyor idi. Sadece lifecell sarı günler tarifesi yazıyordu. Akabinde müşteri hizmetlerini aradım o tarifeye geçişiniz kesin defol dedi! Bu da başka bir bomba. Önce hattınız turkcell geçer sonra tarife işlemlerine bakarız dedi. Şimdi ben kara kara düşünüyorum. Bugün 00 42 de ne olacak???
    Diyelim ki geçiş sağlandı ondan sonra bir de lifecell geçiş için tekrar mı cabalayacagim??? Kafamda bin tane soru vallahi pişman oldum. Bu nasıl ülke bu nasıl bir sistem anlamakta zorluk çekiyorum. Ne olacağı belli değil yahu var mı böyle bir şey?
    Arkadaşlar aboneliğim onaylanmış, artık turkcelle yeni sim kartım ile birlikte geçiş yaptım. Yani 90 gün hikaye, bilginiz olsun.

    Bana şu şekilde bir mesaj geldi,

    Lifecell Sari Gunler kampanyaniz ile internetinizi 2 ye katlayarak toplam 15GB her yone internet, paket dahilindeki uygulamalarda gecerli internet, BiP ten BiP e sinirsiz gorusme, 1.000 BiP dakikasi, her yone 1000 dakika ve her yone 100 SMS i bu fatura doneminizden itibaren 12 donem boyunca kullanabilirsiniz. Guncel paket ucreti aylik 59 TL dir. Erken iptal bedeli bilgisi ve kampanya detaylari icin
    hesabim.li
    trcll.im: URL Kısaltma Servisi
    https://hesabim.li/urunlerim,
    kalan bilgisi icin Dijital Operator uygulamasi
    trcll.im
    Dijital Operatör Uygulaması
    http://trcll.im/Hsbm
    B002

    Şimdi arkadaşlar hediye dk internet vs için ne yapmam gerekiyor?

    Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim, ilk ay 20 gb falan olayı vardı o kendi kendiliğinden geldi başka ne var bilmiyorum, teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozzo27 -- 2 Ağustos 2019; 0:49:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: theVerge

    Az önce kayıt oldum Turkcell'e gidip 64,99 TL olmuş + 2 TL vergi varmış. Böyle bir şeye hakları var mı halen sitelerinde 59 TL yazarken?

    Alıntıları Göster
    30 temmuzda arkadaşı götürdüm bayiye, vodafone dan bu tarifeye geçiş için başvurduk, 1 ağustosta bayi aramış 65 tl oldu geçiş yapalım mı yine de demis, buyrun gelin tekrar kart verelim demişler ne alaka ise önce başvuru esnasında sim kart vermişlerdi zaten, iptal edin demiş arkadaşta . Mh yi de aramış arkadaş ama yapılacak bir şey yok demişler. La bizde Türkcell ı övüyoruz müşteri hizmetleri iyi diye Turkcell bile utandırdı bizi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozzo27

    Arkadaşlar aboneliğim onaylanmış, artık turkcelle yeni sim kartım ile birlikte geçiş yaptım. Yani 90 gün hikaye, bilginiz olsun.

    Bana şu şekilde bir mesaj geldi,

    Lifecell Sari Gunler kampanyaniz ile internetinizi 2 ye katlayarak toplam 15GB her yone internet, paket dahilindeki uygulamalarda gecerli internet, BiP ten BiP e sinirsiz gorusme, 1.000 BiP dakikasi, her yone 1000 dakika ve her yone 100 SMS i bu fatura doneminizden itibaren 12 donem boyunca kullanabilirsiniz. Guncel paket ucreti aylik 59 TL dir. Erken iptal bedeli bilgisi ve kampanya detaylari icinhttps://hesabim.li/urunlerim, kalan bilgisi icin Dijital Operator uygulamasihttp://trcll.im/Hsbm B002

    Şimdi arkadaşlar hediye dk internet vs için ne yapmam gerekiyor?

    Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim, ilk ay 20 gb falan olayı vardı o kendi kendiliğinden geldi başka ne var bilmiyorum, teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Birkaç önceki sayfada yazıyor nereler gb kazanacağın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende 1 agu itibariyle geçtim 100 sms da paket içeriğinde. Yada ilk ay için mi verdiler bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Ben hiçbir kanal izleyemiyorum direk ücretli üyeliğe yönlendiriyor. Siz nasıl izliyorsunuz? Uygulama ilk kurdum, kullanıcı adı yaz dedi, isim soyisim yazdım ve sonra numara yazdım. Ama nafile star TV tıklıyorum ücretli üyeliğe yönlendiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.