Şimdi Ara

Turkcell'e numaramı taşıyamadım..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
519
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar, iki bimcell hattımdan birini turkcele taşımak istedim, başvuru yaptım. başvurudan 10 dakika sonra "kimlik uyuşmazlığı nedeniye olumsuz" diye sms geldi tcellden.

    tcell'e sordum dediler ki türk telekom bayisine sor, onlara gittim, bimcell lafını duyunca sanki "vebalı hat" muamelesi çekip direk başlarından savdılar mh'yi ara dediler.

    bimcell mh aradım, bizde sorun yok, tcell gonderememis tam olarak kimlik bilgilerini dediler -tele çıkan kız bence attı-.
    sonra dedi ki isterseniz hattı aldığınız bayiye sorun, dedim ben marketten aldım, kasiyere mi sorcam, evet dedi. güldüm bende..

    başka bir turkcell merkezine gittim, abi dediler senin nufus idaresine gidip kimlik bilgilerini güncellemen gerekiyor. şaştım kaldım, neyi güncelliceksem adımı falan mı değiştirmem gerekiyor..

    öyle kaldı hat, millet yılda 4 kere yer degistiriyor, ben birini beceremedim.
    hepsi topu birbirine attı, bende uğraşamadım.

    böyle bir olay başına gelen oldu mu.







  • Bimcell online işlemlerinden bak bakalım sözleşmende ne var kimliğin senin kimliğin mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    evet arkadaşım ilk bana da onu dediler hat senin adına değildir dediler..
    simdi online işlemlere girdim mesaja bak..


    "İmzalamış olduğunuz belgeleriniz online işlem merkezinden görüntülenememektedir. Detaylı bilgi için müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz."

    hepsi birbirinden rezillik.. hattı kendim almıştım, hat benim adıma olmalı online işlemlerden sadece ad soyad olarak öyle gözüküyor..


    dün sırf meraktan bakalım ne olacak diye bir de aynı numarayı vodafona taşıma için basvurdum, merakla bekliyorum sonucu..
  • bocelik kullanıcısına yanıt
    E devletten kontrol etmeyi denediniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Faruk Gürbüz Dalsarar

    E devletten kontrol etmeyi denediniz mi?
    arkadaşım şimdi bir daha baktım, önceki günler şu yazıyordu..

    AVEA
    BU OPERATÖRE KAYITLI 2 ADET HATTINIZ BULUNMAKTADIR.

    Telefon Numaraları
    5515531
    5511364-taşımak istediğim-

    ki doğru, şimdi bi de şu gelmiş ?

    VODAFONE
    BU OPERATÖRE KAYITLI 1 ADET HATTINIZ BULUNMAKTADIR.

    Telefon Numaraları
    5511364-taşımak istediğim-



    taşımak istediğim numaram iki operatörde de yazmaya başlamış, taşınıyor mu sizce?
  • bocelik kullanıcısına yanıt
    E devletten taşımak istediğiniz numara Avea da pasif vodafon'da aktif olarak görülüyorsa taşınacak demektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Senin dışında gelişen bir hata oluşuyor bazen. Buna kimin ya da neyin sebep olduğunu bilemiyorsun. Sonra da iki tuşa basıp bakmamak için hepsi birbirine gönderiyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mobidik

    Senin dışında gelişen bir hata oluşuyor bazen. Buna kimin ya da neyin sebep olduğunu bilemiyorsun. Sonra da iki tuşa basıp bakmamak için hepsi birbirine gönderiyor.
    aynen dediğin gibi arkadaşım, adamlar tekrar o ekrana bakmamak için o kadar direniyorlar ki..
    sözüm meclisten dışarı zaten o iletişim merkezi çalışan arkadaşlarda olan hava operatörün gerçek sahibinde yoktur.. 3 marka için de geçerli..

    sonuç olarak sanırım turkcell kimlik bilgilerini yanlış girdi, basit birşeyi beceremedi.. düzeltemedi de.. nufus idaresini adres gosterdi.. ellerinde dandik ekranı kırık tabletlerle kesin kimlik no falan yanlış girdiler.. bim kasiyeri kadar olamadılar..

    bu aksam sozde vodafona geçiyorum bakalım mesaja göre bekliyorum..

    edit: artık hattım vodafonlu. tamamen turkcellin iş bilmezliği amatörlüğü ve hataları yüzünden kendilerine taşımak istediğim hat vodafon oldu.. hayırlısı..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bocelik -- 26 Haziran 2018; 17:8:26 >




  • Mobidik kullanıcısına yanıt
    Çağrı Merkez’lerinde genelde kendilerine şirket yönetimi tarafından verilen talimat ve eğitimler haricinde bir şey söyleYEmezler.

    Personel genelde dönem dönem eğitime alınır ve bu söylenir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.