Şimdi Ara

Turkcell faturalı hat iptali

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.978
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1 aydir turkcell 500 plus paketine uyeyim bugun faturam geldi iptal ettirmek istiyorum internet uzerinden fakat turkcelin sitesinden bulamadim bu secenegi iptal ettiremesem bile toplam cayma ucretini nasil ogrenebilirim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi duymakistemiyorum -- 27 Temmuz 2016; 19:24:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Turkcell Faturalı Hat İptali

    Turkcell faturalı hat kullanıyorsanız ve aboneliğinizi iptal etmek istiyorsanız, bu işlem için çeşitli seçenekleriniz bulunmaktadır.

    En kolay yöntem, Turkcell müşteri hizmetlerini 532 numaralı telefondan aramaktır. Müşteri temsilcisi, iptal işleminizi sizin adınıza tamamlayacaktır.

    Ayrıca, Turkcell'in resmi web sitesi üzerinden de faturalı hat iptali yapabilirsiniz. Bunun için "Hesabım" bölümüne giriş yaptıktan sonra "Fatura ve Abonelik" sekmesine tıklamanız ve "Aboneliğimi İptal Et" seçeneğini seçmeniz gerekmektedir.

    Bir diğer iptal yöntemi ise Turkcell bayilerine gitmektir. Bayideki yetkililer, gerekli işlemleri sizin için gerçekleştireceklerdir.

    Faturalı hat iptal işlemi gerçekleştirilmeden önce aşağıdaki hususlara dikkat etmeniz önemlidir:

    • İptalden önce tüm faturalarınızın ödenmiş olması gerekmektedir.
    • Hattınızda kalan tutar varsa, bu tutar size iade edilir.
    • İptalden sonra numaranız başka bir kullanıcıya devredilemez.

    Turkcell faturalı hat iptali işlemi, talep tarihinden itibaren 24 saat içinde tamamlanır. İptal işleminin ardından hattınız devre dışı bırakılacak ve artık kullanılamayacaktır.

    Faturalı hat iptaliyle ilgili herhangi bir sorunuz veya sorununuz varsa, Turkcell müşteri hizmetleriyle iletişime geçebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 532'yi arayıp öğrenebilirsin. İnternet sitesinden hat iptali de olmaz ayrıca. kimliğinle birlikte TİM'e başvurman gerekir.
  • Net subesinden sadece iptal basvurusu alınıyor. Bu basvuru sonrası hat aramaya kapanıyor. Islak imzasız hat kapatılamaz . Bu sebeple iletişim merkezine gitmek mecburidir.
  • Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Vodafone faturasız geçişi
    geçen yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.