Şimdi Ara

Vodafone Hat Taşıma - Mağduriyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba Herkese,

    Vodafone'na numaramı taşımak için 09.08.2024 tarihinde online işlemlerden başvuruda bulundum.


    2024 Yalin Firsat 30GB Paketi

    30 GB, 1000DK, 250SMS paketide uygun geldiği için bu tercihte bulundum.


    Tam 13 gündür sim kart ve başvuru için kimse aramadı ve bir iletişime geçilmedi. En son yaptığım twitter ve arama kayıtlarından sonra. Bugün sosyal medya ekibinin en son çözümü baştan yeni bir hat taşıma başvurusu yapmam oldu. Fakat başvurduğum Yalin fırsat 30gb artık yok ve pahalı paketlerden seçmeye zorlanıyorum. Hakkım görmezlikten gelerek öteleniyorum.


    Bu konuda nasıl bir yol izleyebilirim. Fikir ve görüşlerinizi iletirseniz sevinirim. Benim başıma böyle bir olay geldi sizlerinde bilgisi olsun en azından.



    Vodafone Hat Taşıma - Mağduriyeti







  • Vodafone böyle ahlak yoksunu bir anlayışa sahip. Zaten ülke çapında çöküşte olduklarını düşünen çok sayıda kişi var. BTK şikayet sistemi üzerinden kayıt açmayı dener misiniz hocam?
  • Buraya yazdıktan sonra BTK üzerindende şikayet işlemi oluşturdum hocam...

  • 20 GB 191 olan tarifeye online başvuru yaptık. Ertesi gün bir bayiye gidip simkartımızı aldık. Keşke siz de bayiden alsaydınız. Buna rağmen geçiş tamamlandıktan sonra bile, hala kartınızı almadınız sizi kuryeye yönlendiriyoruz, şu linkten teslimat zamanını seçin fakan diye 4-5 tane mesaj geldi. Sistem sağlıklı işlemiyor demek ki.
  • İnşallah sorunun çözülür değerli arkadaşım .

  • Vodafone kullanacaklara genel tavsiyemdir sakın online başvuru yapmayın. Bayiden ne zaman işlem yapsam sıfır sıkıntı işimi hallettiler. Bir kere online başvuru yaptım, onda da belgeleri sisteme girmeyi unutmuşlar başıma gelmeyen kalmadı 2 ay süründüm neredeyse.


    BTK şikayetine genelde çok geç yanıt verirler ama sorunu çözerler. 2 ayın sonunda sorunlarımı çözen ekip o şikayete dönen yetkililer idi. Umarı siz de çözüm bulursunuz.

  • vodafone telefondan üzerinden online başvuruda anlastıgı firma ilgili problem var dijitalkurye ile ben tt ilede sorun yaşadım 20 günde daha gelemediler Vodafone Hat Taşıma - Mağduriyeti 

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.