Arkadaşlar Merhaba Herkese, Vodafone'na numaramı taşımak için 09.08.2024 tarihinde online işlemlerden başvuruda bulundum. 2024 Yalin Firsat 30GB Paketi 30 GB, 1000DK, 250SMS paketide uygun geldiği için bu tercihte bulundum. Tam 13 gündür sim kart ve başvuru için kimse aramadı ve bir iletişime geçilmedi. En son yaptığım twitter ve arama kayıtlarından sonra. Bugün sosyal medya ekibinin en son çözümü baştan yeni bir hat taşıma başvurusu yapmam oldu. Fakat başvurduğum Yalin fırsat 30gb artık yok ve pahalı paketlerden seçmeye zorlanıyorum. Hakkım görmezlikten gelerek öteleniyorum. Bu konuda nasıl bir yol izleyebilirim. Fikir ve görüşlerinizi iletirseniz sevinirim. Benim başıma böyle bir olay geldi sizlerinde bilgisi olsun en azından. |
Bildirim