Şimdi Ara

Turkcell ' İn Faturalı Abonelerine Sunduğu Kazık Sms Paketi ! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
155
Cevap
0
Favori
5.421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben de hem turkcell soz sizdeye hem sikayetvara yolladim
  • bana cevap geldi

    Olumlu veya olumsuz eleştirilerinizle kendimizi geliştirme fırsatı olarak görüyoruz.  



    Görüş ve önerilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.



    Saygılarımızla,

    TURKCELL Iletisim Hizmetleri A.S.
  • Turkcell olarak hedefimiz, tüm müşterilerimizi memnun edebilmektedir. Sizleri Turkcell ailesinin bir parçası olarak görmeye devam etmekten çok büyük mutluluk duyacağımızı bilmenizi isteriz.
    Tüm sektörlerde olduğu gibi GSM sektöründe de artan maliyetleri karşılamak amacıyla fiyat ayarlamaları yapılıyor. Turkcell de, diğer operatörler gibi, zaman zaman fiyat ayarlaması yapıyor.
    Çalışmalarımız sürekli devam etmekte olup elimizden geldiğince müşterilerimizin isteklerine cevap vermeye çalıştığımızı bilmenizi isteriz.
    Kullanım alışkanlıklarınıza en uygun tarife ve kampanya bilgileriniwww.turkcell.com.tr adresinden takip edebilirsiniz.
    Görüşlerinizi paylaştığınız ve iletişimde Turkcell'i tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
    Saygılarımızla
    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.
    Sibel Yılmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cyeniceli -- 18 Şubat 2011; 12:55:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: paradox1026

    Turkcell olarak hedefimiz, tüm müşterilerimizi memnun edebilmektedir. Sizleri Turkcell ailesinin bir parçası olarak görmeye devam etmekten çok büyük mutluluk duyacağımızı bilmenizi isteriz.
    Tüm sektörlerde olduğu gibi GSM sektöründe de artan maliyetleri karşılamak amacıyla fiyat ayarlamaları yapılıyor. Turkcell de, diğer operatörler gibi, zaman zaman fiyat ayarlaması yapıyor.
    Çalışmalarımız sürekli devam etmekte olup elimizden geldiğince müşterilerimizin isteklerine cevap vermeye çalıştığımızı bilmenizi isteriz.
    Kullanım alışkanlıklarınıza en uygun tarife ve kampanya bilgileriniwww.turkcell.com.tr adresinden takip edebilirsiniz.
    Görüşlerinizi paylaştığınız ve iletişimde Turkcell'i tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
    Saygılarımızla
    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.
    Sibel Yılmaz


    İçimden söylediklerimi buraya yazmayayım. Anladınız siz

    Cevap hakikaten sinir bozucu her zamanki gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s0ft


    quote:

    Orijinalden alıntı: paradox1026

    Turkcell olarak hedefimiz, tüm müşterilerimizi memnun edebilmektedir. Sizleri Turkcell ailesinin bir parçası olarak görmeye devam etmekten çok büyük mutluluk duyacağımızı bilmenizi isteriz.
    Tüm sektörlerde olduğu gibi GSM sektöründe de artan maliyetleri karşılamak amacıyla fiyat ayarlamaları yapılıyor. Turkcell de, diğer operatörler gibi, zaman zaman fiyat ayarlaması yapıyor.
    Çalışmalarımız sürekli devam etmekte olup elimizden geldiğince müşterilerimizin isteklerine cevap vermeye çalıştığımızı bilmenizi isteriz.
    Kullanım alışkanlıklarınıza en uygun tarife ve kampanya bilgileriniwww.turkcell.com.tr adresinden takip edebilirsiniz.
    Görüşlerinizi paylaştığınız ve iletişimde Turkcell'i tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
    Saygılarımızla
    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.
    Sibel Yılmaz


    İçimden söylediklerimi buraya yazmayayım. Anladınız siz

    Cevap hakikaten sinir bozucu her zamanki gibi.

    sende atsana soft;) herkese farklı yazıyorlar




  • Yazdım

    quote:

    Faturalı hatlara sunduğunuz sms paketlerinin fiyatları çok fahiş. 23 lira size vereceğime iki telefon taşıyarak sms paketini rakip operatörden çok daha cüzi bir ücret karşılığında alıyorum. Yıllardır faturalı sms paketleri fiyatlandırmanızın mantığını anlayamıyorum. Talebimi gözden geçirmenizi tavsiye ederim. İhtiyaçlarımı Vodafone sizden çok daha iyi karşılıyor. Yıllar içinde size ödediğim ücretteki düşüş bunu kanıtlar nitelikte. İyi çalışmalar.


    Aslında sms paketi kullanmıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s0ft

    Yazdım

    quote:

    Faturalı hatlara sunduğunuz sms paketlerinin fiyatları çok fahiş. 23 lira size vereceğime iki telefon taşıyarak sms paketini rakip operatörden çok daha cüzi bir ücret karşılığında alıyorum. Yıllardır faturalı sms paketleri fiyatlandırmanızın mantığını anlayamıyorum. Talebimi gözden geçirmenizi tavsiye ederim. İhtiyaçlarımı Vodafone sizden çok daha iyi karşılıyor. Yıllar içinde size ödediğim ücretteki düşüş bunu kanıtlar nitelikte. İyi çalışmalar.


    Aslında sms paketi kullanmıyorum


    teşekkürler konuyu canlı tutmamız gerek




  • cevap gelmis bana da:

    Sayın ,
    Ön ödemeli ve faturalı hat kullanıcılarına sunulan kampanya ,tarife veya servislerde farklılıklar olabiliyor. Bu kapsamda sunduğumuz avantajlar ile eşitlik sağlamaya çalışıyoruz.

    Belirli dönemlerde farklı müşteri gruplarımıza avantaj sağlayacağını düşündüğümüz kampanyalar yapıyoruz. Sunduğumuz seçenekler ile her kullanım alışkanlığı veya tercihe uygun kampanyalar yapmayı amaçlıyoruz.

    Ürün ve ücretlendirme çalışmalarımızı, önceliğimizi oluşturan müşteri memnuniyeti hedefimiz doğrultusunda sürdürüyoruz. Bugün müşterilerimize kesintisiz, kaliteli iletişim ve uygun fiyata konuşma imkanı sunmak için durmaksızın çalışıyoruz.

    Paylaşımınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla,
    TURKCELL İletişim Hizmetleri A.Ş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BuZZLuCK

    cevap gelmis bana da:

    Sayın ,
    Ön ödemeli ve faturalı hat kullanıcılarına sunulan kampanya ,tarife veya servislerde farklılıklar olabiliyor. Bu kapsamda sunduğumuz avantajlar ile eşitlik sağlamaya çalışıyoruz.

    Belirli dönemlerde farklı müşteri gruplarımıza avantaj sağlayacağını düşündüğümüz kampanyalar yapıyoruz. Sunduğumuz seçenekler ile her kullanım alışkanlığı veya tercihe uygun kampanyalar yapmayı amaçlıyoruz.

    Ürün ve ücretlendirme çalışmalarımızı, önceliğimizi oluşturan müşteri memnuniyeti hedefimiz doğrultusunda sürdürüyoruz. Bugün müşterilerimize kesintisiz, kaliteli iletişim ve uygun fiyata konuşma imkanı sunmak için durmaksızın çalışıyoruz.

    Paylaşımınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla,
    TURKCELL İletişim Hizmetleri A.Ş.

    herkese farklı cevap geldiği kesinleşti. Farklı kişilerde gönderimlerine devam etse fena olmas aslında




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeTha

    BEn SMS kullanmıyorum ve ihtiyacım da yok ama destek olma amacı ile Turkcell Söz Sizde, Öneriler kısmından mail yazdım. Turkcell'de pek işe yaramıyor ama tehdit dahi ettim


    Desteklerin için teşekkürler .

    Sizin bu azminizden etkilenip :) bende az önce Turkcell ' e aşağıda yayınladığım üzere mail attım, gelen cevabıda burada paylaşacağım . Haftaya, hafta sonlarına doğru kampanyamızı daha da yoğunlaştırıp kendi çapımızda BTK ya bir sefer olmak üzere, şikayetvar.com ve Turkcell ' e gerekirse her gün mail atmayı düşünüyor ve herkezin bu kampanyaya katılmasını umuyorum .


    Merhabalar Sayın Yetkili ;

    Turkcell faturalı hat kullanıcısıyım, faturalı abonelerinize sms paketi opsiynunu her seferinde gördüğümde hayal kırıklığına uğruyorum, yıllardan beri faturalı abonelerinize uyguladığınız bu fahiş fiyttan dolayı da sizleri esefle kınıyorum .
    Şahsımı müşteriniz olarak sms göndermek için diğer operatörlere abone olmaya zorlayan Turkcell ziyniyetini şaşırarak izliyorum, acaba diyorum Turkcell faturalı müşterileriniz Turkcell ‘ in üvey evladı mıdır merak ediyorum .

    Bu konuda sms opsiyonu kullanmak için Vodafone hat taşıyorum ve sizden bu konuda çok çok ileride hatta tabiri caizse Turkcell ‘ e tur bindirdiğini rahatlıkla söyleyebilirim lakin Vodafone faturalı/ön ödemeli ayrımı yapmaksızın 9 TL ye her yöne 2 bin, Vodafone içi 10 bin sms veriyor, ayrıca sınırsız mobil interneti de 7.99 TL ye veriyor , Turkcell ise sadece 100 MB interneti 10 TL ye veriyor .

    Bu gibi müşteri odaklı opsiyonları ısrarla anlamayarak, beklentilerimize karşılık vermeyerek, faturalı abonelerinize bu kadar astronomik rakamlara sms hizmetini sunarsanız, milletin ahını alır, sonrada yönetimdek karışıklıklarla uğraşır, ruslara yada işveçlilere yönetimi kaptırırsınız .
    Bu gibi nedenlerden dolayı kampanyayı uygulayan hangi ekip ise kampanyayı önünüze alıp diğer operatörlerin denk kampanyalarını da masaya yatırıp derhal faturalı abonelere sunduğunuz Türkiye de eşi benzeri görülmemiş astronomik fiyatlı sms opsiyonlarını ön ödemeli abonelerinizle adet / fiyat düzeyinde denkleştiriniz .




  • beni aradılar memnuniyet testti için dedim memnunum ama sms konusunda değilim. adam az kaldı dövecekti iş yerinde olduğum için (sensin deyince kavga çıkmmazmış) bende sensin dedim kapadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafasezer54@gmail -- 18 Şubat 2011; 22:55:53 >
  • Sayın Canpolat,
     
    Olumlu veya olumsuz eleştirilerinizi kendimizi geliştirme fırsatı olarak görüyoruz.   
     
    Görüş ve önerilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. 
     
     
    Saygılarımızla,
    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.
    Merih Özkan
    [THREAD ID:1-41OR9U0]
    Size en kısa sürede yanıt dönebilmemiz için lütfen yukarıda bulunan takip numarasını silmeyiniz

    -----Original Message-----
    From: .........@gmail.com
    Sent: 18.02.2011 15:27:20
    To: <musteri.hizmetleri@turkcell.com.tr>
    Subject: Bireysel: İyi bir fikrim var

    [İsim Soyisim]: s. canpolat
    [Gsm]: 053xxxxxxx
    [E-posta Adresi]: .......@gmail.com
    [Mesaj]: Faturalı hatlar için olan mesaj paketlei çok ama çok pahalı.. HEr yöne 3000 sms maalesef 23 TL, HEr yöne 300 sms 11 TL. Bu paketlere çeki düzen vermeniz gerekiyor diye düşünüyorum. Fiyatlar çok fahiş şekilde belirlenmiş. Bu fiyatlar; 10 TL ve 5 TL şeklinde olmalı diye düşünüyorum. Fiyatlar yüzünden ne mesaj gönderiyorum, ne de paket alıyorum. Hatta ve hatta sırf bu mesaj paketleri yüzünden başka operatörlerden yeni hat almak zorunda kalacagım. Teşekkürler. S. CANPOLAT




  • arkadaşlar devam her gün 5 kişi atsak gene dikkat çekeriz:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafasezer54@gmail

    beni aradılar memnuniyet testti için dedim memnunum ama sms konusunda değilim. adam az kaldı dövecekti iş yerinde olduğum için (sensin deyince kavga çıkmmazmış) bende sensin dedim kapadım.


    Tam olarak ne dedi ki onların müşteriye karşı kötü yada kaba bir söz söz söylemesi mümkün değil, sizde tavrınızı net olarak gösterseydiniz ama sanırım durum müsait değilmiş .


    quote:

    Orijinalden alıntı: SeTha

    Sayın Canpolat,

    Olumlu veya olumsuz eleştirilerinizi kendimizi geliştirme fırsatı olarak görüyoruz.

    Görüş ve önerilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.


    Saygılarımızla,
    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.
    Merih Özkan
    [THREAD ID:1-41OR9U0]
    Size en kısa sürede yanıt dönebilmemiz için lütfen yukarıda bulunan takip numarasını silmeyiniz

    -----Original Message-----
    From: .........@gmail.com
    Sent: 18.02.2011 15:27:20
    To: <musteri.hizmetleri@turkcell.com.tr>
    Subject: Bireysel: İyi bir fikrim var

    [İsim Soyisim]: s. canpolat
    [Gsm]: 053xxxxxxx
    [E-posta Adresi]: .......@gmail.com
    [Mesaj]: Faturalı hatlar için olan mesaj paketlei çok ama çok pahalı.. HEr yöne 3000 sms maalesef 23 TL, HEr yöne 300 sms 11 TL. Bu paketlere çeki düzen vermeniz gerekiyor diye düşünüyorum. Fiyatlar çok fahiş şekilde belirlenmiş. Bu fiyatlar; 10 TL ve 5 TL şeklinde olmalı diye düşünüyorum. Fiyatlar yüzünden ne mesaj gönderiyorum, ne de paket alıyorum. Hatta ve hatta sırf bu mesaj paketleri yüzünden başka operatörlerden yeni hat almak zorunda kalacagım. Teşekkürler. S. CANPOLAT


    Klasik geri bildirim maili, bu metinde kuvvetle muhtemel hazır bir metin çünkü daha öncede bana defalarca bu mailin aynısını aynı konudan dolayı göndermişlerdi .



    quote:

    Orijinalden alıntı: paradox1026

    arkadaşlar devam her gün 5 kişi atsak gene dikkat çekeriz:)


    Sana katılıyorum, fakat farklı kişiler yazsa daha iyi olur . Sonraki adim bir süre bekleyip BTK ya durumu yazmak ve şikayetvar.com uda bu konudan dolayı şikayet yazılarıyla doldurmak .




  • Arkadaşlar harekete bende destek oluyorum taslak olarak hazırladığınız metni aynen turkcell,sikayetvar ve btk'ya iletiyorum. 5 farkli mail adresinden ve numaradan.
  • aslında her konuda daima faturalıya avantaj sağlanması gerek. çünkü faturalı bir nevi kolunu kaptırmış, tam olarak teslim olmuş ve ne fatura gelse ödemeye razı olmuş durumda.

    bir de bu işle yetkili biriyle iletişime geçilmek istendiği ve baştan savma yanıt istenmediği belirtilmeli sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HakikiVisco


    aslında her konuda daima faturalıya avantaj sağlanması gerek. çünkü faturalı bir nevi kolunu kaptırmış, tam olarak teslim olmuş ve ne fatura gelse ödemeye razı olmuş durumda.

    bir de bu işle yetkili biriyle iletişime geçilmek istendiği ve baştan savma yanıt istenmediği belirtilmeli sanırım.


    Hakiki söylediklerine harfiyen katılıyorum bir destekte senden bekliyoruz
    Az önce şikayetvar.com a yazdım kusura bakmayın Blogspot adresi için vaktim olmuyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZafiraBJK

    Arkadaşlar harekete bende destek oluyorum taslak olarak hazırladığınız metni aynen turkcell,sikayetvar ve btk'ya iletiyorum. 5 farkli mail adresinden ve numaradan.


    Zafire biraz bu işe hızlı giriştin :) Katkından dolayı teşekkür ederiz . Mail ve şikayetlerinle ilgili cevaplarınıda burada sergilersen görme imkanımız olmuş olur .


    quote:

    Orijinalden alıntı: HakikiVisco


    aslında her konuda daima faturalıya avantaj sağlanması gerek. çünkü faturalı bir nevi kolunu kaptırmış, tam olarak teslim olmuş ve ne fatura gelse ödemeye razı olmuş durumda.

    bir de bu işle yetkili biriyle iletişime geçilmek istendiği ve baştan savma yanıt istenmediği belirtilmeli sanırım.



    Visco bu fikri ortaya atman çok iyi oldu, maillerimizde kesinlikle yetkili biriyle görüşmek istediğimizi belirtmemiz ve yetkili kişiden tatmin edici bir cevap alana kadarda devamlı Turkcell ve şikayetvar.com a bu durumu şikayet edebiliriz .

    Farklı bir şey olarakta benimde aklımdan bir şey geçmiyor değil . Mesela 50-100 kişi kadar bir çoğunluk olsak - daha fazla olursa ne ala - Turkcell ' in yetkili birisinden randevu talep edip gerekirse Süreyya Ciliv ile temasa geçmeye çalışıp İstanbul - Tepebaşında bulunan Turkcell Plazayada gidebiliriz, bu hareketin sonuç alma ihtmalinin biraz daha yüksek olduğunun kanısındayım .




  • Benden de tam destek Faturali kullanicisiyim ve pahalı internet, SMS paketi icin destege hazırım
  • Turkcell tuttuğunu kazıklıyor birader.Artık vodafone daha cazip...
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.