Şimdi Ara

TURKCELL İNSANLARI NASIL SOYUYOR....

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sayın arkadaşlar benim düştüğüm duruma sizler düşmeyin ve aşağıdaki mailimi şirkete ilettim turkcell benim için bitmiştir..
    ********************************************************************************************************

    Sayın Yetkili; Bu şikayet yazışmam sizlerle son olacak sanırım üzülerektende olsa fakat bunları şikayetlerimi sorunlarımı birileriyle paylaşma ihtiyacı hissettim Konuya gelince Yıllardır yaklaşık 13-14 yıllık müşterinizim ve üzerime kayıtlı ailemin kullandığı 3 hattım daha var ve bunlarda aktif halde sizler hizmet verdiniz bende sizlere karşılığı olan ücretini ödedim.Milliyetçi bir insanım bağlandığım güven duyduğum olgulardan kolay kolay vazgeçmem tavizde vermem yeri geldi bulunduğum bölgede şebeke den dolayı teknik sorun oldu kontörüme acımadan müşteri hizmetlerinizi aradım dakikalarca bekledim sorunları anlattım çevresel kaynaklı sorunları çözdüler bunlar kendim için değildi her zaman Turkcel gibi bir kurumun yanında olmaktı Ancak Bugün bana yapılanı asla unutmam ve affetmem böyle bir hizmette almak istemem benim için güvenirliğini yitirmiş bir kurumla çalışmak kesinlikle istemem.13,12,2011 tarihinde çalıştığım şirkete gelen farklı oparatör temsilcileri tanıtım yaparken odamızda bir tek ben türkcelli kaldım diğer arkadaşlarım hepsi geçti vadofone benim cihazımda 3g almıyordu resmen dalga geçtiler çekim gücü gibi espirili laflarla bende onlar gittikten sonra müşteri hizmetlerinizi aradım durumu izah ettim bolgesel sorun olmadığını cihazdan kaynaklanacağını söylediler (farklı zaman dilimlerde 3g ve çekme gücü çok yavaşlıyor bölgemizde) ıpone teknik servisine bağladılar oradaki arkadaşlar ayarları manuel olarak yaptırdılar hücresel veriyi açtırıp denememi istediler bende açtım kapadım karşımdaki temsilciye olduğunu beyan ettim ve teşekkür ettim.saat 16,33 de göndermiş olduğunuz mesajda(İNTERNET KULLANIMI) vergiler dahil 3 tl denmesi pes artık dedirtti bana açma kapama neticesinde ayarlama yaparken temsilcinizle başıma gelen olaya bak dedim ve hemen müşteri hizmetlerinizi aradım konuyu ilettim ama nafile yetkili birini istedim ona anlattım kesinlikle biryere girmedim kanıtlayın tum bunları kabul ediyorum dedim yıne nafile bende kendilerine 3 tl için yorgan yakarım dedim sayın yetkili farklı oparatörlere geçmek için şirketimde çalışan mesai arkadaşlarıma çok güzel kampanyalar verdiler geçtiler ben sorunumu dile getiriyorum anlamıyorlar üstelik yalancı duruma düşüyorum kusura bakmayın insanları soyma yeri olmuş burası girmediğim halde internete ücretlendiriliyorsam yazık diyorum ha bide müşteri temsilciniz138 sn diyor nerelerde sörf yaptıysam lütfen benide bilgilendirin sadece gülüyorum adıma kayılı bulunan tüm hatlarımın iptalini bundan sonra doğacak ücretlendirmeyi kabul etmiyeceğimi belirtirim(Hat değişikliği yaptıktan sonra) Bu yazışmalarımı her platformda internette saygın form sitelerinde yayınlayacağımı benim gibi kimse mağdur duruma düşmemesini nasıl insanları zor durumda bırakıldığını anlatacağım Saygılarımı sunar işlerinizde başarılar dilerim Hoşçakalın......







  • http://www.turkcell.com.tr/bireysel/Sayfalar/internet/cepteninternet/genel.aspx

    Buraya girip sayfanın sağında bulunan yazıyı okursanız 3TL'nin nereden geldiğini anlarsınız.

    Standart Mobil İnternet Tarifesi 26 KB - 2 MB 3 TL (İlk 25 KB ÜCRETSİZ)

    Herhangi bir yere girmeniz gerekmiyor, telefonlar sadece 3G açıkken ve hücresel veri ağı açıkken zaten az da olsa veri alışverişi yaparlar. Internet'i minimum kullanıyorum diyorsanız

    http://www.turkcell.com.tr/bireysel/kampanyalar/Sayfalar/Indirimli-100-MB-Internet-Paketi.aspx bunu alabilirsiniz. İlk üç ay 5tl sonrasında 10tl olarak ücretlendirme yapılıyor.

    Ayrıca ayrıntılı fatura isterseniz faturanızda sadece "internet" olarak gözükecektir ve sadece yapılan veri alışverişinin boyutu kb cinsinden gösterilecektir. Hangi siteye girdiğiniz gözükmez.

    Bilginiz olması açısından söylüyorum.




  • Iphone kullanıyorsanız maalesef hücresel veriyi açtığınız anda veri alışverişine başlıyor telefon. Hele kullandıgınız versiyon iOs 5.0 veya 5.0.1 ise bu hücresel veri kullanımı daha da artıyor iCloud kullanımından dolayı.

    Aslında merak ettim 3G ve hücresel veri kullanmayacaksanız neden müşteri hizmetlerini aradınız 3G çekim gücü için?
  • millet turkcellde kullandığı hizmete para veriyor kızıyor aveaya vodaya gidiyor orada o hizmeti alamadığı için kızıyor ......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WISELY

    millet turkcellde kullandığı hizmete para veriyor kızıyor aveaya vodaya gidiyor orada o hizmeti alamadığı için kızıyor ......

    Ben o hizmeti alıyorum kardeşim . Tamam turkcell kadar ilgili değil VF , ama Dünyanın en büyük firması
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oğulcan D.

    quote:

    Orijinalden alıntı: WISELY

    millet turkcellde kullandığı hizmete para veriyor kızıyor aveaya vodaya gidiyor orada o hizmeti alamadığı için kızıyor ......

    Ben o hizmeti alıyorum kardeşim . Tamam turkcell kadar ilgili değil VF , ama Dünyanın en büyük firması

    ne mutlu sana
  • yok ailem hepsi 15 yıldır sizin hattı kullanıyoruz. yok parasını hep ödedik falan. geçiniz bunları. duygusal yaklaşacak bir olay yok ortada. milyonlarca aboneden birisin ve sen gidersin bir başkası turkcelle hattını taşır. turkcell veya diğer operatörlerin umrunda değil. hangisi avantajlıysa hangisi bölgenizde iyi çekiyorsa ona geçeceksiniz. nt olayı niye çıktı arkadaşlar? yapmayın yahu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oğulcan D.

    quote:

    Orijinalden alıntı: WISELY

    millet turkcellde kullandığı hizmete para veriyor kızıyor aveaya vodaya gidiyor orada o hizmeti alamadığı için kızıyor ......

    Ben o hizmeti alıyorum kardeşim . Tamam turkcell kadar ilgili değil VF , ama Dünyanın en büyük firması

  • 13 senedir,
    ne telefon konusmalarım veya dk paketlerimde
    ne sms-mms kullanımımda
    ne gprs edge 3g vs vs vs interet kullanımımda
    ne müşteri hizmetleri ile olan görüşmelerimde
    ne öncesi nede sonrasında
    bu kadar yoğun olarak telefonumu kullanmama rağmen hiç sıkıntı yaşamadım.
    sırf 3g çekmiyor-az çekiyor diye operatörü değiştirmem; (HİÇ ÇEKMEZSE HARİÇ)

    AMA;
    HERSEYDEN ÖNCE ALDIĞIM KALİTEYSE SONRADA CEBİMDEN ÇIKANA BAKARIM
    NE TURKCELL NE AVEA NEDE VODAFONE BABAMIN OĞLU DEĞİL. BAKTIM BİŞEYLER TERS GİDİYOR BENDE DİĞER OPERATÖRE GİDERİM
    ALDIĞIM HİZMET KALİTE İSE VE SIKINTI YAŞAMIYORSAM, TURKCELL'E DEVAM




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.