Şimdi Ara

Turkcell Platinum - Mağduriyet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Bir süre önce, Turkcell in 80 liralık 2000 dk 15 GB internet içeren tarifesine geçtim. Daha doğrusu numara taşıdım.

    2 ay kadar Turkcell'de kaldım. Bir müşteri temsilcisi (çağrı merkezi görevlisi) bana tarifenin taahhütlü fiyatının 80 lira, taahhütsüz fiyatının 90 lira olduğunu söyledi.

    Bu ne anlama geliyordu?

    Aylık cayma bedeli 10 lira.

    Bir nedenden ötürü 2 ay kadar sonra başka operatöre numara taşıdım.

    80 lira son ayın tarife ücreti, 2 aylık cayma bedeli 20 lira, toplam 100 lira son fatura çıkması gerekirken, 180 lira fatura geldi.

    Aylık cayma bedeli aslında 50 liraymış!

    Hatalı bilgilendirildim!

    Turkcell Destek Twitter ekibi yardımcı olmadı. Israrla görüşme tarih ve saat bilgisini istediler.

    Yediğim kazık yanıma kar kaldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Turkcell'in 80 liraya 20GB tarifesi yok. Platinum+ Hoşgeldin 15GB 79.90 TL, bunu demek istedin herhalde..

    Tarife detaylarında da;

    Kampanya süresi dolmadan kampanyadan ayrılan abonelere erken iptal bedeli yansıtılacaktır. Abonelerin Platinum+ Hoş Geldin Kampanyası boyunca aldıkları internet katlama faydasının aylık bedeli 50 TL'dir. Abonelerin kampanyadan faydalandıkları süre boyunca aldıkları toplam fayda bedeli ve kalan taahhüt süresi boyunca alacakları toplam fayda bedeli kıyaslanır. Abone lehine olan tutar erken iptal bedeli olarak yansıtılır.

    Bu tarife ilk çıktığından beri böyle, müşteri temsilcisinin yanlış bilgi vermesi birşeyi değiştirmez. Sayfadaki bilgileri kabul ederek geçiş yapmış sayılırsın.

    Hani sana taahhütsüz fiyatın 90 lira olduğunu söylediginde ve taahhütlü ile arasında 10 lira fark olduğunu ayıktığında bunda bir iş var diye düşünmeliydin

    Ha şöyle bir yol izleyebilirsin -tabi gitmediysen- müşteri hizmetlerinin bana taahhütsüz fiyatının 90 lira olduğunu söylemesiyle 2 aylık kullanım yaparak hesabını yaptım ve cayma bedelim 20 lira olacağı için taahhütü bozdum diyebilirsin. Ama tabiiki ses kayıtlarını dinlemeliler.

    Şahsi fikrim bundan birşey çıkmaz, detayları öne sürerler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jazzalyn

    Turkcell'in 80 liraya 20GB tarifesi yok. Platinum+ Hoşgeldin 15GB 79.90 TL, bunu demek istedin herhalde..

    Tarife detaylarında da;

    Kampanya süresi dolmadan kampanyadan ayrılan abonelere erken iptal bedeli yansıtılacaktır. Abonelerin Platinum+ Hoş Geldin Kampanyası boyunca aldıkları internet katlama faydasının aylık bedeli 50 TL'dir. Abonelerin kampanyadan faydalandıkları süre boyunca aldıkları toplam fayda bedeli ve kalan taahhüt süresi boyunca alacakları toplam fayda bedeli kıyaslanır. Abone lehine olan tutar erken iptal bedeli olarak yansıtılır.

    Bu tarife ilk çıktığından beri böyle, müşteri temsilcisinin yanlış bilgi vermesi birşeyi değiştirmez. Sayfadaki bilgileri kabul ederek geçiş yapmış sayılırsın.

    Hani sana taahhütsüz fiyatın 90 lira olduğunu söylediginde ve taahhütlü ile arasında 10 lira fark olduğunu ayıktığında bunda bir iş var diye düşünmeliydin

    Ha şöyle bir yol izleyebilirsin -tabi gitmediysen- müşteri hizmetlerinin bana taahhütsüz fiyatının 90 lira olduğunu söylemesiyle 2 aylık kullanım yaparak hesabını yaptım ve cayma bedelim 20 lira olacağı için taahhütü bozdum diyebilirsin. Ama tabiiki ses kayıtlarını dinlemeliler.

    Şahsi fikrim bundan birşey çıkmaz, detayları öne sürerler.
    Avukat geldi, hoş geldi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • micokons kullanıcısına yanıt
    Daha kullandığın tarifeyi bilmiyorsun gelmiş bana avukat diyorsun.

    Bilinçli bir kullanıcıysan senden istenilen "mh ile görüşme tarihi ve saati bilgilerini" twitter desteğe iletirsin incelerler.

    Burada böğürmen anlamsız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jazzalyn

    Daha kullandığın tarifeyi bilmiyorsun gelmiş bana avukat diyorsun.

    Bilinçli bir kullanıcıysan senden istenilen "mh ile görüşme tarihi ve saati bilgilerini" twitter desteğe iletirsin incelerler.

    Burada böğürmen anlamsız.
    Arkadaşım, ben kullandığım tarifeyi bilmiyor değilim, sen okuduğunu anlamıyorsun. 15 GB yazmışım ilk mesajımda. 20 GB nereden çıktı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • micokons kullanıcısına yanıt
    Hmm o benim hatam o hâlde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jazzalyn

    Hmm o benim hatam o hâlde.
    Sorun değil.

    Ben hakkımı alamasam da, bu konu burada kalsın, herkes okusun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Turkcell kampanya rezaleti
    20 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Sen müşteri temsilcisine "cayma bedelim ne kadar" deseydin ve o sana 20 lira deseydi %100 haklı olurdun.

    Taahhütsüz fiyatlar sürekli değişken olduğu için onu baz almazlar.

    O yüzden bu konuda hiçbirşey yapamazsın, tek kuruş alamazsın.

    Burada bence hatanın büyük kısmı sende.

    Ha yinede diyorum, madem birşeyler olacaksa o görüşmenin ne zaman yapıldığını onlara bildirmelisin. Milyonda 1 ihtimal belirli bir ücret iadesini yaparlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence görüşmeyi tespit edip, o personeli platinum'dan aldılar, diğer tarafa verdiler Her neyse senin dışında görüşü olan yok sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.