Şimdi Ara

Turkcell rezaleti kafasına göre faturalıya geçirdiler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 07.08.2019 çarşamba günü türk telekom hattımı turkcelle taşımak için bayiye gittim 6 gb+3 gb yeni gelenlere özel FATURASIZ 34 tl gnc tarifesine geçmek istediğimi söyledim oradaki eleman beni 6 gblık lifecell 40 tl 12 ay FATURALI tarifeye geçirmiş hattım açılalı 4 saat anca oldu ve hiç kullanmadım tekrar gittiğimde beni faturalıya geçiren eleman yoktu oradakiler de şuan işlem yapamayız 1 ay kullanmak zorundasınız sonra kapatabilirsiniz diyor bu sefer de bir sürü cayma bedeli ödemek zorunda kalacağım ben hem pahalı hem de faturalı bir tarife istemiyorum nasıl bir yol izlemem gerek? Tüketici hakları bu olayı çözebilir mi? Ekside gündem oluşturmaya çalışmalı mıyım?

    not: tüm işlemler tabletten yapıldı ve oraya e imza attım ben sadece imza atılacak yerleri gördüm altıüstü hat taşıma da zorunlu olduğu için güvenerek fazla üstüne düşmedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Macella -- 9 Ağustos 2019; 12:28:52 >







  • Böyle şeyler Turkcell de olur


    Bayiyi şikayet et müşteri hizmetlerine
    Ya böyle kullanırsın Yada faturalı uygun başka tarifeye geçiş yaparsın

    Ya da Hattını diğer operatöre taşı. Sonra faturasıza taşırsın
    İlk ay ceza ödemezsin sadece kalan ayların vergisi çıkar onuda dikkat et Telekom’da iken faturalı hat kullandıysan zaten orada almışlardır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bayii seni GNÇ yapsaydı zamlardan etkilenirdin zaten, hatta faturasıza geçişlerde hiçbir paket için bayiyle uğraşılmamalı. Her türlü baştan aşşağı yanlış bir işlem olacaktı ve ekstra uğraştıracaktı.

    1 ay kullan 2. ay faturasıza çevirirsin. Hatta şimdiden GNÇ tanımlamasını yap. 1 aylık taahhütsüz fiyat + tkü komple alınır sanırım, başkada birşey eklenmez.

    Müşteri memnuniyetine Turkcell önem verir, ara temsilciyi durumu anlat bayiinin hatası olduğunu doğrulanınca işini hallederler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tekrar gittim beni geçiren eleman oradaydı faturalıyı iptal etti fakat 25 tl bedel çıktı ben de sizin hatanızın bedelini ben ödemek zorunda değilim dedim o da sistemsel hata olduğunu bedel ödemeyeceğimi 2 gün sonra iptal olacağını bir sorun olursa tekrar gelmemi söyledi bakalım bekleyip göreceğiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk ay faturasıza geçersen ödeyeceğin ceza en fazla 1 aylık aldığın indirim kadardır.

    Bunu anlamak için tarifenin aylık ve yıllık ücretlerine bakman yeterli..
  • Faturayı aynı gün iptal ettiler herhangi bir bedel de çıkmadı şimdi istediğim paketi kullanıyorum sorun çözülmüş oldu
  • Eeee boşuna Turkcell Turkcell demiyoruz, haklıysan ne yapar eder mağdur etmez.

    Memnuniyet için hediyede vermeleri gerekiyordu aslında, sanırım cimri biri işini halletti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.