öğlen 12 ye kadar hız kalitesi gayet iyi durumdayken o saatlerden sonra çok kötü bir hal alıyor ve akşam saat 8 den sonra interneti hiç bir şekilde kullanamıyorum sürekli kesintiler yaşıyorum .Geçen sene 30 mbit altına düşmezken bu sene kafayı yedirecek seviyede kötü.Yaklaşık 1 aydır onlarca talep açtım fakat hiç bir şekilde düzeltmiyorlar hız testini ve şikayet talebine gelen cevabı aşağıya bırakıyorum allah kimseyi turkcell'in müşteri hizmetlerine düşürmesin
"Turkcell olarak sizlere en kaliteli hizmeti vermek bizim önceliğimiz. Her sene kapsama planlamamız dahilinde birçok yeni bölgeye kurulum yapıyor ve mevcuttaki istasyonlarımızı geliştiriyoruz. Müşteri hizmetlerimizden “**************************” tarihinde ilettiğiniz talebinizde kapsama alanı ile ilgili gerekli incelemelerin yapıldığını görüyorum. Bölgede Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun belirlediği kriterlere uygun kapsamamız bulunmaktadır. Bunun yanı sıra sinyal hızınız bulunduğunuz yerin coğrafi yapısına, hizmet alan abone sayısına ve yoğunluğuna, kullandığınız cihazın kapasitesine göre değişiklik gösterebilir. İyi günler dilerim."
ya anlamıyorlar yada geri kafalılar geçen sene aynı konumda aynı şartlarda hizmetin iyi olduğundan bahsettim ama yinede sinyal değişimi falan zırvalıyor sinir olmamak elde değil