Şimdi Ara

TURKCELL YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
513
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 15gb sınırsız vınn tarifesindeyim. bu sabah paketim yenilendi gelen mesaj(09:46)

    15Gb bilgisayardan internet paketiniz hattınıza yüklendi.
    15 GB SNZ VINN paketinizi 10.12.2016 00:00 tarihine kadar kullanabilirsiniz.

    gün içinde internet kullandıktan sonra birden internetim kesildi. ne olduğunu anlamaya çalışırken bu mesaj geldi.

    10.11.2016 14.51 itibarı ile, Tarfienizdeki aylık 100MBlik ücretsiz kullanımınızı tamamladınız. Paket almadığınız durumda her 1GBlik kullanımınız KDV ve OİV dahil 10 TLden ücretlendirilecektir.

    Turkcell hsabım uygulamasına girdim hem 15gb vınn tarifesi görünmüyor hem de 10 tl standart internet kullanım ücreti kesilmiş. Müşteri hizmetlerini aradığımda da geçici olarak tarife paket sorgulama ve paket değişikliği yapılamamaktadır lütfen daha sonra tekrar arayınız cevabını aldım.
    Böyle bir sorun yaşayan var mı? Şu anda Turkcell de genel bir sorun mu yoksa piyango bana mı vurdu?







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İphone-Acil Yardım
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.