Şimdi Ara

Türkiye'de SUV rekabetinde son durum: Lider bir Çinli (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
61
Cevap
3
Favori
4.482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Ben de zaten kdv'siz almayı beklemiyorum. Ötvsiz olsaydı diyorum. Kdv ile yaklaşık 900 bin olurdu.

    Türkiye'de SUV rekabetinde son durum: Lider bir Çinli

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ufo U kullanıcısına yanıt

    Kaynak?

    Chery; Chinadaily'de yer alan rapora göre Çin'deki değil 7.büyük şirket, ilk 10 otomotiv üreticisi içerisinde bile yok.


    Top 10 most valuable Chinese automobile brands - Chinadaily.com.cn

  • Last Troll Bender kullanıcısına yanıt

    Olur mu öyle, sonra vatandaş olarak birşeyler sahibi oluruz falan. Şu abartı vergi sistemi olmasa ve diğer ülkeler gibi olsak

    şu anki maaşlarla da araba, telefon vs. sahibi kolaylıkla olunabilirdi. Maaşlardan ziyade vergilerin düzenlenmesi gerekiyor artık.

  • Last Troll Bender kullanıcısına yanıt

    Olmamasini hepimiz isteriz ama emin olun otv olmasa kimse cherry almaz zaten :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fen0men0 kullanıcısına yanıt
    Bütün arabaların fiyatı düşünce neden chery tercih edilmesin? Makas aynı olacak yine.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • şubart kedisi kullanıcısına yanıt

    Boş yapmışsın. Adamların ürettiği 15 milyon aracın 12 si iç pazar kalanı da deniz aşırı ülkelere satılmış. Son 4-5 yılda 3.5 kat büyüme yapmış firma. Hep TR ye sattığı araçlar sayesinde deme şimdi Türkiye'de SUV rekabetinde son durum: Lider bir Çinli 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fen0men0 kullanıcısına yanıt

    Çinlilere ek gümrük vergisi olmasa daha çok chery satılır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 milyonun yüzde 80 otv ile 1 milyon 800 bin dersek 2 milyonluk arabanin yuzde 80 otv ile fiyatı 3 milyon 600 bin oluyor. Yani otvsiz makas 1 milyon iken otvli makas 1 milyon 800 bin oluyor. Ucuz diye aliniyor chery ama zaten chery icin 2 milyonu gozden cikarmis bir adam otv olmayinca 2 milyona baska araba alir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Efes Cross C segmentmiymiş ya

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Esxici E kullanıcısına yanıt

    sıfır km garajda yatan arabanın neden aküsü boşalır inanılır gibi değil.

  • şubart kedisi kullanıcısına yanıt
    Chery Grubu, 2023 yılında satışlarını yüzde 52,6 artırdı ve 1.881.316 adet aracı kullanıcılarına teslim etti. Chery Grubu, 2023 yılında ise 937 bin 148 adet araç ihraç etti. Yıllık bazda yüzde 101,1’lik bir büyüme anlamına gelen bu rakamla şirket, 21 yıl üst üste Çin’in en büyük binek otomobil ihracatçısı oldu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • volkann86 kullanıcısına yanıt

    kronik ya bu markada hep aynı sorun


    Türkiye'de SUV rekabetinde son durum: Lider bir Çinli
    Türkiye'de SUV rekabetinde son durum: Lider bir Çinliwww.sikayetvar.com
    Sıfır BMW X1 Aracım Akü Değiştirin Sorunu Garanti Dışı
    https://www.sikayetvar.com/bmw/sifir-bmw-x1-aracim-aku-degistirin-sorunu-garanti-disi
  • normal arabadan 2 parmak yuksek arac suv oluyo bizim ulkede

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • SïmônAdebïsï kullanıcısına yanıt

    Adamların en çok sattığı model Tiggo 7 Pro. O da nisanda 26K satmış. Listedeki en az satan BYD modeli 21.5K satmış.Sadece son 2 yılda Çin araç pazarı 2 kat arttı zaten. Benim bulunduğum ülkenin doğu kesiminde alım gücü yüksek. Demekki Çin'de de aynı bizim gibi alım gücü olmayanlar Chery alıyor. Bu arada aldığım ilk araba Chery'di, şirket aracı olarak Tiggo istedim. Türkiye şartlarında f/p olarak Chery çok iyi. Ancak Çin'de yaşasam biraz alım gücüm varsa bakmam bile.

  • husamsdu kullanıcısına yanıt

    Nisan ayı satışları. Marka bazında. Sizin yazdığınız beni doğruluyor. Ben adamların arabalarını Çinliler almıyor, bizim gibi alım gücü zayıf ülkelere satıyorlar diyorum. Sizde aynısını yazmışsınız. Aşağıda nisan ayı Çin anakara satışları mevcut.


    Türkiye'de SUV rekabetinde son durum: Lider bir Çinli
  • Yahu Çinliler getirmiş chery suvlari performans desen var donanim desen gırtlak dolu konfor desen var güvenlik de var bu suvlar egea corolla duster megane bu araçlardan daha mi kötü hayır
    Kardeşim bunun üstüne laf etmek düşer mi ...
    Yok Çin de satilmiyormus da bilmem ne satilmasin bize getirsinler biz alıp biniyoruz saydığım araçlara baksana bizim seviyemiz alt ligler Çin üst ligde şunu anlayın artık ya ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şubart kedisi kullanıcısına yanıt
    https://carnewschina.com/2024/04/13/top-10-retail-bestselling-brands-in-china-march-2024/
    Bu da benden olsun

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • volkann86 kullanıcısına yanıt
    Kullanmayınca aküdeki enerji tükeniyor. Yeni nesil araçların çoğu sürekli tetikte duruyor. Bu nedenle de aküdeki enerji daha hızlı tükeniyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • şubart kedisi kullanıcısına yanıt

    İhracat Miktarına Göre (2022):

    1. SAIC Motor: 3,11 milyon adet
    2. Chery Automobile: 1,1 milyon adet
    3. Geely Automobile: 717.000 adet
    4. Great Wall Motor: 676.000 adet
    5. GAC Group: 544.000 adet
    6. BYD: 390.000 adet
    7. Shanghai Volkswagen: 335.000 adet
    8. FAW Group: 299.000 adet
    9. Guangzhou Automobile Group: 266.000 adet
    10. Dongfeng Honda: 253.000 adet


    kaynak da buyrun


    China: most valuable car manufacturers 2023 | Statista



    İnceleme videosu oalrak aratırsanız satıldığı ülkelerdeki incelemeler ve yorumları da görebilirsiniz.





  • Onyargisiz kullanıcısına yanıt

    Yaşadığım ülkede TR'deki Chery 10 yıl/1 milyon km garantiyle satılıyor. Bunu verebilen bir Japon veya Avrupalı gören oldu mu?


    Durum da anlattığınız gibi avrupadakiler ne yapacağını bilmiyorlar.


    İngilteredeki tüm markalar Çinli oldu ve bu olalı 15 sene oluyor. Volvo Çinli oldu mesela ama millet bilmiyor Volvo'yu Ford sattı çünkü zaten 20 sene önce batmıştı. Jaguar da öyle. Meşhur İngiliz taksileri de öyle. Kalite değil sorun maliyet.


    Kalan çöpler de Stelantis oldu. Sadece ömürleri uzuyor bir halt yapacaklarından değil. Yıllardır aynı ürünleri kakalayıp durmuşlar gördük işte yapılabiliyormuş ucuza.


    İnsanlar ezbere "Çin teşvik veriyor" diyor da kardeşim adam yabancı binsin diye teşvik mi verir nedir teşvik diyorsun ses yok. Bakıyorsun Çin'de kendi vatandaşına veriyor (son kullanıcıya yani alıcıya) Bir de bunları belli bir alanda toplamış adamlar maliyet için.


    Reno Mais ne teşvik almış acaba onu soran var mı ?





  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.