Şimdi Ara

TurkNet 32/64/100 Mbps'e kadar Tüm hızlar 59,99 TL TAAHHÜTSÜZ+60 TL BONUS (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.089
Cevap
19
Favori
23.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu TURKNET çok garip bir faturalandırma yapıyor, şöyleki 26-haziran geçiş yaptım ayın 27 ve 1 temmuzda 10 TL kist ücreti çekmişler kredi kartından. Tamam doğrudur eyvallah dedik.

    Ardından 14-Temmuzda 59.98 TL çekmişler. Şaşırdım zira 1-Temmuz ile 31-Temmuz dönemi faturasını benim 1-Ağustostan sonraki bir tarihte ödemem gerekmezmi sizce? Bütün su,elektrik, ttnet vb firmalarda bu iş böyledir.

    Bu türknet denen firmayı aradığımda biz fatura bitmeden ön ödemeolarak alıyoruz diyor.

    Allah aşkına daha fatura kesilmeden sen neye istinaden kartımdan fatura bedeli olan 59.98 TL yi çekiyorsun?????? bi bekle 1 -31 Temmuz dönemi faturası çıksın, sonra tahsil edersin fatura bedelini yanlışmıyım??????

    sizde de durum böylemi yoksa bunlar beni saf buldu yolmayamı çalışıyor??????




  • fiat2001brava F kullanıcısına yanıt
    Dostum selam, TurkNet ön ödemeli çalışan bir firma. Yani kullanıcağın ay'ın faturası ay başında kesilir ve ay içerisinde tahsis edilir. Normalde bahsettiğin gibi su,elektrik, vs.vs. sonradan ödemeli firmalar olduğu için kullandıktan sonra alıyor ücreti. fakat TurkNette önceden alınıyor.

    İstersen faturanı inceleyebilirim yani fazla veya hatalı alınan birücret olduğunu düşünüyorsanız inceleyelim. hemen burdan bilgi vereyim ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dovahkiin

    Mevcut abonelerden ADSL -> VDSL geçişi yapabilen oldu mu?

    ADSL den VSDL'e geçiş yapabilen bir arkadaş varmı? Sürekli arıyorum mşteri hizmetlerini hala adsl müşterileri için çalışmalar devam ediyor diyorlar. Mevcut hattımın vdsl destekleyip desteklemediğini bile öğrenemiyorum. Mevcut hattımın VDSL desteğini nasıl öğrenirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: X.s.@.r.i.o

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dovahkiin

    Mevcut abonelerden ADSL -> VDSL geçişi yapabilen oldu mu?

    ADSL den VSDL'e geçiş yapabilen bir arkadaş varmı? Sürekli arıyorum mşteri hizmetlerini hala adsl müşterileri için çalışmalar devam ediyor diyorlar. Mevcut hattımın vdsl destekleyip desteklemediğini bile öğrenemiyorum. Mevcut hattımın VDSL desteğini nasıl öğrenirim.

    Ben geçiş isteğimi bildirdim ancak bir gelişme yok şu an için.

    En pratik alttaki linkten bakabilirsin.
    http://www.vodafone.com.tr/Internet/fiber-sorgulama.php

    Veya kesin sonuç için yeni abone oluyormuş gibi Turknet'in sitesini doldurabilirsin. Hız vodafone'un vaad ettiğinden biraz daha düşük görünüyor.




  • Arkadaşlar bugün kapatma emrini verdim. Bu kadar yüzsüz bir firmayla daha önce karşılaşmamıştım.
    Yaşadıklarım:
    1- Aradım ve abone olmak istediğimi, fakat boşta port olup olmadığını özellikle sordum. Cevap: Gerekli kontroller yapıldı. Boşta port var ve hattınız 76 mb'e kadar vdsl hizmetini destekliyor. Eğer abone olursanız 5 gün içerisinde hattınız kullanıma açılmış olur.
    2- Abone kaydı yapıldı. Evraklar gönderildi.
    3- 3. gün apartmandaki ankastreye hat bağlandı. 5. günde hizmet başlamayınca tekrar arayarak hizmetin ne zaman aktif olacağını sordum. Hat bağlandıktan 5 gün sonraya kadar aktif olur denildi(Başta evraklar ulaştıktan 5 gün sonraydı).
    4- Tekrar 5 gün geçti. Aradım. Gerekli işlemlerin yapıldığı ve son aşamada olduğu söylendi. 48 saat içerisinde bilgilendirme yapılacak denildi.Tekrar beklemeye başladım.
    5- Tabi ki de bilgilendirme filan yapılmadı. Aradım ve durumu belirttim. Son onay alma işlemi kalmış denildi. Bugün yarın hizmetiniz açılır denildi.
    6- Bir gün sonra akşam tekrar aradım ve dediklerinin olmadığını söyledim. Bana boşta vdsl portu bulunmadığı ve bundan dolayı port beklenildiği söylendi.
    7- Bir gün sonra tekrar aradım ve daha geçen gün son onay işlemi kaldı demiştiniz diye belirttim. Bunun üzerine müşteri hizmetleri biraz bekletti ve görüşmeyi ne zaman yaptığım soruldu. Geri döndüğünde ise vdsl hizmetini bakır kabloların taşıyamadığı belirtildi.(Yani aslında vdsl yok, madem vdsl yok yalan beyan vererek niye oyaladın ve masrafa soktun) İsterseniz adsl olarak başlatalım hizmetinizi dediler. Bende bunun üzerine kesinlikle adsl istemediğimi belirttim. Kapatma işlemi için aranacağım belirtildi.
    8- Bir gün sonra tekrar arandım ve yine aynı şeyler söylendi. Neyse ki bu sefer telefondakinin hizmeti kapatma yetkisi vardı. Neden başta böyle dediniz sizin yüzünüzden zarara uğradım denildiğinde düzgün cevap veremedi. Kapatma işlemi için onay aldı. Bunun üzerine ben hizmetim başlatılmadığı için evrakların iadesini talep ettim. Telefondaki bayan müşteri hizmetlerini arayın onlar yardımcı olsun dedi.
    9- Müşteri hizmetlerini aradığımda ise evrakları iade edemeyeceklerini belirttiler. (Siz ne söylerseniz söyleyin karşıdaki telesekreter gibi aynı şeyi söyleyip duruyor. Daha yetkili birine de bağlanamıyorsunuz zaten)

    Hatırladıklarım bunlar.

    Şimdi bu evraklarda engelli kartı fotokopisi de vardı. Benim bu firmaya gram güvenim kalmadı. Bu belgeyi başka bir iş için kullanmaları mümkün müdür?
    Ayrıca başlatılmayan hizmet için daha sonra ne koparırsak kardır düşüncesiyle fatura çıkarırlar mı? (Sürekli kontrol etmek istemiyorum ama yarın öbür gün de faizli bir fatırayla da karşılaşmak istemem.)

    Böyle firmalarla bir daha karşılaşmam umarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sage12

    Arkadaşlar bugün kapatma emrini verdim. Bu kadar yüzsüz bir firmayla daha önce karşılaşmamıştım.
    Yaşadıklarım:
    1- Aradım ve abone olmak istediğimi, fakat boşta port olup olmadığını özellikle sordum. Cevap: Gerekli kontroller yapıldı. Boşta port var ve hattınız 76 mb'e kadar vdsl hizmetini destekliyor. Eğer abone olursanız 5 gün içerisinde hattınız kullanıma açılmış olur.
    2- Abone kaydı yapıldı. Evraklar gönderildi.
    3- 3. gün apartmandaki ankastreye hat bağlandı. 5. günde hizmet başlamayınca tekrar arayarak hizmetin ne zaman aktif olacağını sordum. Hat bağlandıktan 5 gün sonraya kadar aktif olur denildi(Başta evraklar ulaştıktan 5 gün sonraydı).
    4- Tekrar 5 gün geçti. Aradım. Gerekli işlemlerin yapıldığı ve son aşamada olduğu söylendi. 48 saat içerisinde bilgilendirme yapılacak denildi.Tekrar beklemeye başladım.
    5- Tabi ki de bilgilendirme filan yapılmadı. Aradım ve durumu belirttim. Son onay alma işlemi kalmış denildi. Bugün yarın hizmetiniz açılır denildi.
    6- Bir gün sonra akşam tekrar aradım ve dediklerinin olmadığını söyledim. Bana boşta vdsl portu bulunmadığı ve bundan dolayı port beklenildiği söylendi.
    7- Bir gün sonra tekrar aradım ve daha geçen gün son onay işlemi kaldı demiştiniz diye belirttim. Bunun üzerine müşteri hizmetleri biraz bekletti ve görüşmeyi ne zaman yaptığım soruldu. Geri döndüğünde ise vdsl hizmetini bakır kabloların taşıyamadığı belirtildi.(Yani aslında vdsl yok, madem vdsl yok yalan beyan vererek niye oyaladın ve masrafa soktun) İsterseniz adsl olarak başlatalım hizmetinizi dediler. Bende bunun üzerine kesinlikle adsl istemediğimi belirttim. Kapatma işlemi için aranacağım belirtildi.
    8- Bir gün sonra tekrar arandım ve yine aynı şeyler söylendi. Neyse ki bu sefer telefondakinin hizmeti kapatma yetkisi vardı. Neden başta böyle dediniz sizin yüzünüzden zarara uğradım denildiğinde düzgün cevap veremedi. Kapatma işlemi için onay aldı. Bunun üzerine ben hizmetim başlatılmadığı için evrakların iadesini talep ettim. Telefondaki bayan müşteri hizmetlerini arayın onlar yardımcı olsun dedi.
    9- Müşteri hizmetlerini aradığımda ise evrakları iade edemeyeceklerini belirttiler. (Siz ne söylerseniz söyleyin karşıdaki telesekreter gibi aynı şeyi söyleyip duruyor. Daha yetkili birine de bağlanamıyorsunuz zaten)

    Hatırladıklarım bunlar.

    Şimdi bu evraklarda engelli kartı fotokopisi de vardı. Benim bu firmaya gram güvenim kalmadı. Bu belgeyi başka bir iş için kullanmaları mümkün müdür?
    Ayrıca başlatılmayan hizmet için daha sonra ne koparırsak kardır düşüncesiyle fatura çıkarırlar mı? (Sürekli kontrol etmek istemiyorum ama yarın öbür gün de faizli bir fatırayla da karşılaşmak istemem.)

    Böyle firmalarla bir daha karşılaşmam umarım.

    Hocam, açılmayan hizmet için fatura çıkartılmaz bu konuda garanti verebilirim sana, evrak asıllarının kurumların saklama zorunlulukları mevcuttur.Yasal kapsamda mevcut bu durum.Yaşadığın durum için üzüldüm ama sende biliyorsunki bizler bu konu hakkında gerekeni yaptık.Tekrar ayın durumların yaşanmaması adına daha tedbirli olmak durumundayız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert

    Dostum selam, TurkNet ön ödemeli çalışan bir firma. Yani kullanıcağın ay'ın faturası ay başında kesilir ve ay içerisinde tahsis edilir. Normalde bahsettiğin gibi su,elektrik, vs.vs. sonradan ödemeli firmalar olduğu için kullandıktan sonra alıyor ücreti. fakat TurkNette önceden alınıyor.

    İstersen faturanı inceleyebilirim yani fazla veya hatalı alınan birücret olduğunu düşünüyorsanız inceleyelim. hemen burdan bilgi vereyim ?

    Dediklernizden sonra şu aşamada alınan fazla bir ücret yok. Ağustos ayında da bu şekilde yapılırsa sorun olmaz zaten önceden ödemek saçma gelse de sonuçta değişen bir durum olmuyor kullanıcı açısından sanırım.


    Bilgilendirme için teşekkürler.
  • 4 aydır türknet kullanıyorum bugün ben de aradım müşteri hizmetlerini. Daha önceden telekom fiber kullanıyordum altyapım 100mbit kadar destekliyor. Dedim adsl kullanıyorum vdsl geçirebiliyorsanız yapalım.Geçiş yapılacak dedi ancak tarih veremedi. 1 aydan fazla bekletirlerse nasılsa taahhütsüz kapatırım, tekrar abone olurum. Beyin bedava
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acrofurki1

    4 aydır türknet kullanıyorum bugün ben de aradım müşteri hizmetlerini. Daha önceden telekom fiber kullanıyordum altyapım 100mbit kadar destekliyor. Dedim adsl kullanıyorum vdsl geçirebiliyorsanız yapalım.Geçiş yapılacak dedi ancak tarih veremedi. 1 aydan fazla bekletirlerse nasılsa taahhütsüz kapatırım, tekrar abone olurum. Beyin bedava

    İşte bizde bu durumda,bunları yaşatmamak için önümüzdeki ay mevcut aboneleride vdsl taşımak istiyoruz dostum
  • Size kısaca (28 haziran -28 temmuz) arası geçen turknet maceramı anlatayım Geçiş yapmayı düşünenler iyi okusun.

    -- 28 haziranda abonelik işlemlerimi başlattım. Biz size evraklarınız göndereceğiz dediler. tamam dedik bekleyemeye başladım. aradan bir hafta geçti yok 10 gün oldu yok 15.gün oldu yok. tabi sürekli müşteri hizmetlerini sürekli arıyorum. biz belgeleri gönderdik diyorlar ama belgeler nerede belli değil.

    -- neyse 20 günü aşkın bir süre sonra belgeler geliyor. o gün işteyim akşam eve geliyorum bir bakıyorum ki ups nin kuryesi evrakları eve bırakmış sadece teslimat imzası almış birde kimlik fotokopisini alıp gitmiş. hemen müşteri hizmetlerini aradım. kurye bu evrakları bırakıp gitmiş bunlar imzalanıp size geri gelmesi gerekmiyor mu bir yanlışlık var bu işte dedim. telefonun ucundaki yılın elamanı da o evraklar kopya sizde kalacak dedi. iyi tamam o zaman.

    -- temmuz 25 ups den mail geliyor kargonuz teslim edildi diye bir sonraki gün aradım turkneti evraklarım size ulaşmış görünüyor dedim geçiş işlemi ne zaman tamamlanır dedim bir kaç gün içinde geçiş işleminiz tamamlanacak dedi. peki buda tamam.

    -- bugün turknetten arıyorlar ee işte belgeleriniz eksik. nasıl eksik ? ee sadece kimlik fotokopisi bize ulaştı. peki ne olacak şimdi ? size tekrar göndereceğiz vs. vs (büyük ihtimalle seneye gelirler üstüne de tekrar bir lojistik bedeli isterler. inşallah da isterler)

    30 yaşında insanım ben hayatımda hiç bir firmada bu kadar rezil bir hizmet görmedim. Koskoca firma ama bayisi yok. belgeleri dahi fax yoluyla gönderemiyorsun. Ben ttneti beter bilirdim demek ki beterinde beteri varmış...




  • .:Romeo_Redline:. kullanıcısına yanıt
    Hakikaten rezillik ancak beni Turk.net'i denemekten alıkoymayacak çünkü bu fiyata bu kadar hız ve kota sunan firma yok malesef. Vodafone 24 ay taahhüt istiyor.

    Eğer çalışırsa güzel olacak. Aynı sorunları yaşarsak biraz daha ödeyip Telekom vs şirketlere bakıcaz.
  • Ben evraları internetten kendim indirip kargo ile gönderdim 2 gün sonra internetim aktif oldu.Bence en sağlıklısı kendiniz indirin gönderin.
  • doominsert kullanıcısına yanıt
    Ben bugüne kadar verdiğiniz hizmetten memnunum o yüzden müşteri hizmetlerine rahatsızlık vermeden ağustos sonuna kadar bekleme niyetindeyim
  • Ayrıca benim hızdan ziyade dikkat ettiğim konu ping değerleri, türknete geçmeden önce ttnet fiber kullanıyordum 24 mbit vdsl ve ping değerlerim 16 mbit adsl türknetten daha kötüydü. Tahminimce aynı alt yapıyı kullanıyor olsa bile türknete tahsis edilen portlar çok temiz portlar.
  • Türknet'in 59.99 tl'lik tek bir paketi mi var arkadaşlar şu an? Sitede baktım sadece bu kampanya görünüyor. Farklı limit ve fiyatlarda başka paketi yok mu acaba?
  • acrofurki1 A kullanıcısına yanıt
    Anlayışınız için teşekkür ederiz...
  • MaXiLoPeZ kullanıcısına yanıt
    Evet. sitede gördüğünüz tek paket mevcut şuan. Onun dışında yeni aboneliklere farklı paketler yok.
  • online işlemler merkez yenilendiğinde destek kaydından sorunu belirtmiştim ama arayan adam ne olduğunu anlamadı.
    yükseltilecek paket 0 tl diyor ve mevcut paket ile aynı
     TurkNet 32/64/100 Mbps'e kadar Tüm hızlar 59,99 TL TAAHHÜTSÜZ+60 TL BONUS
  • Merhabalar, ttnet taahütüm 18 ağustosta bitiyor...Taahütsüz olduğu için Turknet düşünüyorum...Şu anda adsl 16mbit 50gb akn lı tarifeye 46tl, sabit hattada 19,90tl ödüyorum...Elimdeki modem Airties Rt205 tt birde Tp-link TD-W8151N var...Saha dolabına 25-30m yakınım...Aşağıda hat değerlerimide ekleyeceğim...Şimdi, yukarıda bazı arkadaşlar kapatmaktan filan bahsetmiş, bu ss arası geçişler mnt gibi olmuyor mu?...Yani başvurumu yaptım, telefonu mesaj geldi şu günde taşıma tamamlandı ve internet artık turknetli...Benim gelen sözleşmenin çıktısını alıp, doldurup, imzalayıp turknete geri yollamam dışında yapacağım başka işlem var mı?...Ayrıca şu an için vdsl modem almayacağım bu şekilde kullanacağım ama ileride vdsl modem aldığımda bana aynı fiyata 32mbit vdsl verecekler mi?...Ya da o işlemi başta yaptıracaktın, artık adsl den başka yere geçiş yapamassın diyebilirler mi?...Akn yi aşma sonucu hız düşümü hemen oluyor mu ve ay bittiğinde hemen hız yükseliyor mu?...Hız yükselsin diye peşinden koşuyormuyuz?...Son olarak Adapazarında ttnetten turknete geçiş yapan var mı, kaç günde geçiş sağlandı, sıkıntılar yaşadınız mı?...

     TurkNet 32/64/100 Mbps'e kadar Tüm hızlar 59,99 TL TAAHHÜTSÜZ+60 TL BONUS




  • e_capkan kullanıcısına yanıt
    hocam 16 mbps'e kadar 150 gb taahhütsüz 1000 dk her yöne 59,99 TL tarifiyle aboneliğini başlatan müşterilerimizin bir üst paketi yok ne yazıkki
    sistemde bu sebeble aynı paketi gösteriyor sanırım. ben bunu ilgili birimleri ileticeğim en azından yeni bir sürece kadar ilgili aboneliklerin paket yükseltme ekranında paket bilgisi çıkmasın.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.