Şimdi Ara

Turknet 5 Gündür İnternet Yok - DSL Işığı Yanmıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
583
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 16.04.2020 tarihinde, uzaktan eğitim esnasında internetim gitti. Ardından hemen online işlem merkezine destek kaydı bıraktım. Son zamanlarda ping değerlerinde de dalgalanmalar yaşanıyordu. Bunu da belirttim. Ertesi gün sorunun Türk Telekom'a aktarıldığını ve çözüldüğünü bildiren mesajlar geldi. Ancak sorunum devam etmekteydi. Destek kaydını yeniden açtım ve bugün yeniden sorunun çözüldüğünü ve sorunun müşteri kaynaklı olduğunu belirten mesaj geldi.

    Müşteri kaynaklı arıza ne demek? Yıllardır Turknet kullanıcısıyım ve ilk defa bu denli bir sorun yaşıyorum. Devam etmekte olan derslere de katılamıyorum. Sorunun bir an önce çözülmesini rica ediyorum. Müşteri No: 997402

    22.04.2020 Güncellemesi:
    Sabah 09:30'da TurkNet tarafından arandım. Sorunun ne TurkNet ne de TurkTelekom tarafından kaynaklandığını ve iç tesisat kontrolü yapmam gerektiğini söylediler ve dilersem kendileri de bu işi yapabilirlermiş ancak ben kendim halledeceğimi söyledim ve çağrıyı sonlandırdık. Devamında ben kendim bir ekip ayarladım ve tesisat kontrolü yapıldığında ankastre kutusundaki kablomun bağlı olmadığını söylediler. Kendilerine düşen kısmı bağladılar, Türk Telekom tarafının portunu bilmedikleri için bağlayamadılar. Bana ISS'yi bilgilendirmemi ve bu bağlantıyı yapmaları gerektiğini söylediler ve işlerini bitirdiler. Yaptıkları kontrol neticesinde daireden kutuya kadar olan bağlantıda sorun yok. Tek yapmaları gereken bunu Telekom tarafına bağlamaları. Bunları destek kaydında da belirttim, umarım anlarlar ve kısa sürede çözülür işim.

    04.05.2020 Güncellemesi:
    Bugün sabah itibariyle internetim gelmiştir. Bugüne kadar geçen süreçte TurkNet'ten yerinde hizmet talebinde bulundum. Talebin ertesi günü bir arkadaş geldi ve sorunun iç tesisat kaynaklı olmadığını teyit etti. Bu süreçten sonra TurkNet, sorunu sürekli olarak Türk Telekom'a bildirdiğini tarafıma iletti. Bugün itibariyle de Türk Telekom ekipleri gelmiş ve gereken işlemleri geç de olsa yapmıştır. Hizmetimde herhangi bir hız düşmesi de olmamış. Umarım başka bir sorun yaşamayız. İlgili arkadaşların bilgisine. @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slyjackal -- 4 Mayıs 2020; 13:16:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • aynı süreci yaşadım hatta daha da uzattım ama sonuç değişmedi ve TT'ye geçtim. 7 günde işlemlerim tamamlandı(telefon 1 günde geçti ama Turknet iptal faxını işleme alıp portu boşaltmadan TT interneti açmıyor nedense). 0 paket loss ve eskisinden biraz daha yüksek hızlarımda memnunum şu an. türknette 2 sene boyunca max 37 mbit down alıyordum TT'nin bağladığı portta 44 alabiliyorum aynı SNR ile. Turknet virüs döneminde bocaladı.
  • Tarife değiştirmek de pek istemiyorum. Şu ana kadar gayet memnundum. Ne bir kesilme ne hız düşmesi yaşadım. Bana vaat edilen 35mbit hızı sorunsuzca aldım şu zamana kadar. Ancak işte böyle bir durumun yaşanması hoş değil. @TurkNetDestek yardımlarınızı bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slyjackal -- 21 Nisan 2020; 17:15:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slyjackal kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza kaydınızı kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    ACİLLL PM BAKAR MISINIZ ????
    @TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • batuhan16007 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, saha ekiplerine 2020042200071153239 numaralı arıza iş emrini ilettik. Ekipler çalışmalarını tamamladığında bilgi vereceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hani bugun ekipler geliyordu kardesim ya he hani hani nerdeler ??????? Cildiricam ya kac gundur internetim yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arıza kaydınızı kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
    Tabi, PM bakar mısınız? @TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN
  • Ben de şu an aynı sıkıntıyı yaşıyorum. 2 gün oldu ve evde olmamız şart olan bu günde bu berbat ötesi firma yüzünden sıkıntıdan patlayacağız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Otto_Skorzeny

    Ben de şu an aynı sıkıntıyı yaşıyorum. 2 gün oldu ve evde olmamız şart olan bu günde bu berbat ötesi firma yüzünden sıkıntıdan patlayacağız.
    Sabırlar diliyorum.
    Bugün itibariyle 1 hafta oldu. Hala bekliyorum. İç tesisat kaynaklı sorun dendi, ekip çağırıp hallettik ancak kablonun Türk Telekom tarafına bağlanması lazım, bunu ilettim ancak bir geri dönüş yapılmadı. @TurkNetDestek ilgilenebilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • batuhan16007 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşanan sorunun kontrol edilmesi için ekiplere iş emri numarasıyla ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Gelişmeleri www.turk.net/oim sayfamızdan sizinle paylaşacağız.
  • slyjackal kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanın çözüm sürecinin uzaması üzerine teknik ekiplerimize ilettim. Teknik ekiplerimiz saha ekiplerinden bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, umarım kısa sürede sorunum çözülür.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.