Yani sorunumu nerede anlatsam nerede dile getirsem bilemedim çünkü 6 aydır destek taleplerinde boğuşup duruyorum en son buradan da dile getirmek ve bu rezilliği herkesin görmesini istedim. Kendine kurumsal firma diyen bu firma benim sorunumu 6 aydır çözememektedir, tam 6 aydır internetim çok sıkıntılı. 7 gün boyunca da bu sıkıntı devam ediyor bazen internetim 2-8mbps arasında oluyor bazen hiç olmuyor kısacası internetimin stabil olduğu bir dakika yoktur. Onlarca destek talebi açtım hiçbir çözüm olmadı. En son açtığım taleplerde herhangi bir problem olmadığı büyük ihtimalle modemden kaynaklıdır denildi. Tamamdır dedim o zaman bana bir modem söyleyin (anlamadığım için Türknete güvendim ve onlardan tavsiye istedim) alayım dedim. İçimden de hayıflanıyorum madem sorun modemden kaynaklıydı bir kişi gelip baksaydı da önceden halletseydim diye neyse gidip tavsiye ettikleri modemi aldım sorunsuz bir şekilde modem kurulumuna da gerçekleştirdim ve sorun halen devam ediyor. Modem kurulumunda hiçbir problem yok internet bazen geliyor bazen gidiyor bazen çok kötü bir hız veriyor... Kısacası 6 aydır yaşadığım problemi yaşamaya devam ediyorum üstüne üstlük bir de modem satın aldırdı saolsun Türknet bana. Nasıl bir kurumsal firma bir Allah'ın kulunu evime yollayamaz bir insan evladı gelip baksa belki de çözüm üretebilecek? Bu mudur Türknet'in kurumsallığı tam 6 ay oldu ve ben bunca koşuşturmanın içerisinde bir de gidip internet problemini çözmekle uğraşıyorum. Zaten rezalet bir müşteri hizmetleri var birine ulaşmak çok zor. Türknet pişmanlıktır net olarak pişmanlıktır. |
Türknet 6 aydır devam eden sorun.
-
-
Okumadım, paragraflara bölerseniz okuması kolaylaşır.
Port varsa başka firmadan internet alıp bağlatın. İnternet bağlandıktan sonra türknet'i iptal edin. Port yoksa eğer taşıtmaktan başka seçenek yok.
-
Bu gidişle onu yapacağım. Bir sinirle yazdığım için uygun yazmamış olabilirim üzgünüm. Fakat şurada da bir problem var Türknet bana modem aldırttı problemin modemden kaynaklı olduğu söylendi çünkü. Yok yere modem aldım
-
Sağlık olsun hocam, canınızı sıktığınıza değmez. Onu da bir şekilde iade edebilirseniz edin. Edilmiyorsa çöpe çıkacak hali yok, kullanırsınız ya da satarsınız birisine.
Bana da türknet; modemi illa bizim adam bağlayacak dedi. Direk iptal ettim. Bir arkadaşımın 3 yıllık hattını ''sistem hatası'' diyip komple iptal ettiler. Adama yeni kullanıcı ve şifre verildi ama alana kadar 1 ay ne aptallıklarla uğraştı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-744329BC8 -- 14 Temmuz 2023; 1:1:28 > -
Canımı sıkan kısım 6 aydır saf saf uğraşmam işte hocam kalsın modem problem değil illa ki lazım olur ancak iş güç koşuşturmacanın arasından bir de bununla ilgilenmek insanı gerçekten sinirlendiriyor. Belki birileri görür de benim yaptığım gibi uğraşmaz diyerekten de deneyimimi paylaşmak istedim.
Sabah ilk işim Türkneti iptal etmek olacak cidden bunca uğraşa çok sinirleniyor insan belli ki binada ya da benim dairemde bir problem var. Kablolarda sıkıntı olabilir ne bileyim o olabilir bu olabilir bir Allahın kulu gelip incelemedi yok şundan yok bundan diyerek resmen oyaladı koca şirket beni :D
-
Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Destek kaydı numaranızı gönderir misiniz? -
Modem arayüzünden hat değerlerinizi paylaşır mısınız ?
-
Destek kaydı numaram: 65478330 zaten incelenirse sorunumun kaç aydır devam ettiği görülecektir her 2-3 güne bir destek kaydı açıp durmuşum. Fakat hiçbir şekilde çözüm bulunamadı. Modem alın dediniz aldım, onu yap; şöyle yap bekleyelim dediniz hepsini yaptım.
Türknet müşterilerinin problemlerini deneme yanılma yöntemi ile çözüyor?
-
Evde değilim unutmazsam eve gidince hat değerlerimi buraya ekleyeceğim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akift12 -- 14 Temmuz 2023; 16:40:1 > -
Eve teknik ekip talebinde bulundunuzda mı gelmediler. 300 tl eve servis ücreti var. Bazen sorun kaynağını bulmamak sorunun çözümü olabiliyor ama abone için değil.
-
Hattınızda yaşamış olduğunuz arızanın önceliği konusunda net uzmanımıza bilgi verdim. Hattı kontrol ederek sizinle iletişime geçecek. -
Evet bulundum sorunun ilk başta bundan kaynaklı olduğunu düşünmediler. Bazen bölgesel arıza denildi bazen başka bir şey denildi. En son sorunun modemden kaynaklı olduğunu söyledikleri için gidip yeni modem aldım ancak sorunum halen ayın şekilde devam ediyor.
Kaldı ki ben şimdi 300TL vermek istemiyorum bana modem aldırarak Türknet beni zarara uğrattı neden deneme yanılma yöntemi ile sorunumu çözmeye çalışıyorlar ki? Sorunum büyük ihtimalle kablolardan kaynaklı olduğu kesinleşti gibi ancak başında ekip yollasalardı bunca zaman hem uğraşmayacak hem de gidip modem almayacaktım.
-
Sayın Türknet, arkadaşa modeminden kaynaklı olduğunu söylemiş ve masraf etmesine yol açarak yeni modem aldırmışsınız. Peki modemi test etmeden nasıl anladınız? 6 aydır sorunu olan arkadaşa ücreti karşılığında teknik servis hizmeti sunsaydınız; arkadaşı bu kadar mağdur etmeseydiniz. Maddi kaybı ne olacak? En azından modem bedelini 300 tl + kablo ücretinden düşerseniz abone memnuniyetini sağlamış olursunuz. Saygılarımı sunuyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HesaplıBilgi -- 14 Temmuz 2023; 16:57:19 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X